Onko tavallista, että nainen merkkaa miehen omakseen?
En kauheasti pidä siitä, että aina pannessa nainen kynsii minuun selkeitä jälkiä. Ne ovat kivuliaita eikä sitä kehtaa mennä minnekään julkisesti suihkuunkaan tai muuten oll ailman paitaa.
Selitys kuuluu, että hän merkkaa minut näin itselleen. Se on muille naisille merkiksi, että minulla on jo nainen.
Onko tämä yleistäkin naisten keskuudessa, että merkitsevät miehiin omat jälkensä osoittaakseen muille naisille, että mies on varattu?
Kommentit (39)
Tuosta en osaa kertoa, mutta pitkäaikaisen ystävämiehen nykyinen tägäilee ahkerasti miestään facebookissa. Ymmärrän kyllä, sillä tämä mies oli varsinainen pukki, eikä ole oikein ikinä ollut kunnolla sinkkuna. Heti oli seuraava varalla.
En tiedä onko mies merkattu,mutta naisena minut merkattiin kerran.
Sain fritsut pillun laitaan sen teki vieraat miehet. Kertoivat miehelleni että hänen on pakko nyt tuoda minut naitavaksi kun he soittavat. Ja noin tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette miksi naiset tekee fritsuja hyville rakastajille. Mitä muuta se on kuin merkkausta.
Sama kokemus on minulla. Väkisin piti nelikymmppisen naisen imeä kaulaan jäljet merkiksi. Sain tosin myöhemmin luopumaan tuosta.
Joo minunkin luopui, kun harhautti minut sormusten ostoon. Havahduin asiaan vasta, kun tulevat appivanhemmat onnitteli. Itse olin 20v ja tuleva morsio 19v. Eikä tuo ole irti päästänyt vieläkään, vaikka jo jäätiin eläkkeelle. Mut ei haittaa, just otin sinisen pillerin ja pääsee taas p...
Vierailija kirjoitti:
Naiseni raapii aina selkääni naarmuja kun tekee höpöä naidessa. Mutta kuljen ylpeänä kun on todella mukava ja kiihkeä nainen. Ei tulisi mieleenkään hukata tätä helmeä.
Tuolaiset raapiat pitää ehdotomasta sitoakiinni sägynpäätyn että pysyvät aisoissa ja sitten naida aivot pihalle.
Jos olen lähdössä ulos ja mahdollisesti tapaamaan muita naisia, oma naiseni komentaa minut juuri ennen lähtöä eteisen matolle selälleen, riistuuntuu, istuu kasvoilleni ja hinkkaa itsensä orgasmiin naamaani vasten, ja lopuksi squirttaa suuhuni, kasvoilleni ja hiuksilleni. Tämän jälkeen olen turpeaksi nussitulla naamalla, punaisilla silmillä, naisen orgasmilta haisevalla tukalla ja hengityksellä erittäin hyvin merkitty koko illan ajaksi. Ainoa riski on siinä, että toinen domina osaa lukea nuo merkit, ja haluaa myös laittaa omat merkkinsä minuun. Vaikka baarin vessan lattialla.
Epävarmuudesta tuo merkkaaminen kertoo. Oli sitten raapimista, puremista, pissaamista yms. Ei luota merkkaaja itseensä eikä kumppaniinsa.
Ensirakkaallani oli tuollainen hinku. Oli kyllä tulinen tyttö: imi niitä fritsuja kaulaan,kun sai orkkuja. Saisimpa hätä viellä tavata joskus.
Mä teen punaisella tussilla ison X:n miehen selkään aina panon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen punaisella tussilla ison X:n miehen selkään aina panon jälkeen.
Onko se selkä sitten ihan täynnä äksiä?
Vierailija kirjoitti:
Jos olen lähdössä ulos ja mahdollisesti tapaamaan muita naisia, oma naiseni komentaa minut juuri ennen lähtöä eteisen matolle selälleen, riistuuntuu, istuu kasvoilleni ja hinkkaa itsensä orgasmiin naamaani vasten, ja lopuksi squirttaa suuhuni, kasvoilleni ja hiuksilleni. Tämän jälkeen olen turpeaksi nussitulla naamalla, punaisilla silmillä, naisen orgasmilta haisevalla tukalla ja hengityksellä erittäin hyvin merkitty koko illan ajaksi. Ainoa riski on siinä, että toinen domina osaa lukea nuo merkit, ja haluaa myös laittaa omat merkkinsä minuun. Vaikka baarin vessan lattialla.
Naisen orgasmi ei haise miltään.
Aloittajalle nyt sellainen kysymys että missäs kaikkialla sä liikut ilman paitaa jos syynä on se että muut naiset tajuaisi?
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle nyt sellainen kysymys että missäs kaikkialla sä liikut ilman paitaa jos syynä on se että muut naiset tajuaisi?
Panetko sinä puolestasi aina paita päällä?
Vierailija kirjoitti:
Ensirakkaallani oli tuollainen hinku. Oli kyllä tulinen tyttö: imi niitä fritsuja kaulaan,kun sai orkkuja. Saisimpa hätä viellä tavata joskus.
Nuoruuden rakkauteni ja nykyinen oli tuollainen nuorena, enkä usko, että johtui epävarmuudesta vaan tulisuudesta ja eläimellisistä vaistoista. Muuten niin hiljainen ja harkitseva tyttö muuttui orgasmeja saadessaan eläimelliseksi vaistojen varassa eläväksi naaraaksi. Vähänkö rakastin hänen orgasmejaan ja tuota pimeää puolta. Aina vain pitänyt uudestaan houkutella esiin. Siinä se elämä mennytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen orgasmi ei haise miltään.
Ainakin mun rouva tuoksuu tytölle.
Eteenkin jos nuori kolli nussii niin koko huone tuoksuu ihanasti pillulle,ja maistuu saa ikä rajusti tytölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tulisuudesta ja eläimellisistä vaistoista. Muuten niin hiljainen ja harkitseva tyttö muuttui orgasmeja saadessaan eläimelliseksi vaistojen varassa eläväksi naaraaksi.
Juuri nuo naiset ovat parhaita. Olet treffeillä jonkun hiljaisen hissukan kanssa ja ajattelet, että eipä taida saada pillua. Sitten kun saattelet sitä kotiin ja mietit, että uskaltaisiko yrittää suudella sitä, niin yhtäkkiä se onkin ottanut kullisi juurta myöten suuhunsa ja ymmärrät että saat kunnon kyydit.
Mitä hittoa, ei todellakaan ole normaalia 😄 Olet jonkun sekopään kanssa. Sinua on varoitettu.
Eikös se monesti sormuksilla merkata? Ja sukulaiset usein haluaa vielä nähdä lähempää ja kosketella sitä merkkiä 😊