Söin pellillisen mokkapaloja, sitten tajusin että noissaha on 400g voita
onkohan tuosta suurta haittaaa elimistölle? normaalipainoinen olen. Tuli vain kamala himo.
Kommentit (33)
Taitaa olla tuhti matami kyseessä, hih.
Normaalipainoinen voi olla, mutta et pitkään.. jos jatkat tätä harrastusta.
siitä sokerista mää olisin huolissani
Onneksi mokkapalat on niin tylsän makuisia, ettei tarvitse syödä palaakaan. Syön mielelläni melkein mitä vaan, muut jos tarjolla on mokkapaloja niin olen mielummin syömättä.
Minäkin söin eilen 1 mokkapalan ja tänään toisen. Palan koko 4x4cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso pelti. Mun ohjeessa tulee 250 g rasvaa ja siitä 200 g on pohjassa ja 50 g täytteessä.
Mutta sokeria on lisäksi 3 dl + 250 g tomusokeria täytteessä.
Kukaan ei jaksa syödä pellillistä itsekseen.
Lyödäänkö vetoa?
M45 200 cm 110 kg, treenaan kovaa
Olen 45v nainen ja minä en tarvitse kuin pannullisen kahvia ja pellillinen mokkapaloja häviää tuosta vain
Vieläkö porukka luulee että rasva tukkii verisuonet. Hohhoijaa, tulkaa pois sieltä menneisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Itse tein joulutorttuja ja ne meni yhdessä illassa. Ja niissä on transrasvaa!!!
Onnittelut nyt sinulle kasvaa naaraspippeli ja eturauhanen.
Älkäähän liikaa herkutelko hyvät ihmiset. Pitäisi harjoittaa itsehillintää ja hallita himonsa. Joku nälkä ollut, jos pellillisen syö. Pitäisi ensin syödä kotiruoka ja herkut vasta sitten. Eikä makeaa mahan täydeltä, hyvä muistaa.
Kunnioitettava saavutus. Itse olisin taatusti oksentanut jo puolen pellillisen jälkeen vaikka olisin kuinka mässyissä, mokkapalat on sen verran tuhtia tavaraa.
Jos laittaa ensi kerralla vähemmän voita. Ja ei kahvia, vaan muu maku. Ja vähemmän epäterveellisiä ainesosia. Kokeilee. Kuivakkaa ei kuitenkaan.