Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämmittääkö joku oikeasti saunaa saunan ovi auki?

Vierailija
09.12.2023 |

https://www.is.fi/asuminen/art-2000010045112.html

Että tuollaisestakin asiasta on ollut keskustelua. Kenellä voi tulla edes mieleen lämmittää saunaa ovi auki? 😂 Eihän se lämpene silloin millään ja kuka haluaa sitten peseytyä trooppisessa saunakuumassa kylpyhuoneessa, joka on kuuma ja hiki valuu suihkun jälkeenkin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset valehtelevat. Ei palstalaisilla ole kellään muutakuin 1h saunavuoro viikossa taloyhtiön kellarissa.

Ai, minulla on kyllä kaksi saunaa kotona. Toinen ainalämmin ja toinen puilla.

Vierailija
22/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lämmitä ovi auki, mutta periaatteessa voisin. Minulla on tuommoinen heti valmis kiuas, mutta en pidä sitä heti valmis tilassa nykyisillä sähkönhinnoilla. Jos nyt laitan siihen virrat päälle niin se kiuas lämepenee, mutta ei lämmitä saunaa ennen kuin avaa luukun. Eli voisin sen lämmittää ovi auki niin, että kiuas on tarpeeksi lämmin ja sitten kun avaan kiukaan luukun niin laitan myös saunan oven kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset valehtelevat. Ei palstalaisilla ole kellään muutakuin 1h saunavuoro viikossa taloyhtiön kellarissa.

Ai, minulla on kyllä kaksi saunaa kotona. Toinen ainalämmin ja toinen puilla.

Mulla onkin neljä. Ja mun isä on vahvempi kuin sun.

Vierailija
24/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en lämmittäisi saunaa ovi auki olisi siellä yli 100 astetta siinä vaiheessa kun kivet olisi lämmenneet niin että voi heittää löylyä. Lämmitän ovi auki, laitan oven kiinni kun menen saunaan ja kun heitän löylyä on siellä mukavat 60-80 astetta ja pehmoiset löylyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän