Miten jaksaa alkoholisti ja väkivaltaisia vanhempia?
Miten jaksaa alkoholisti ja väkivaltaisia vanhempia? Onko kokemuksia?
T: teini.
Kommentit (25)
Ei sinun tarvitse jaksaa, kerro jollekin aikuiselle, sukulaiselle tai sitten koulussa. Apua löytyy kyllä. Tsemppiä!
Al-anon eli anonyymit alkoholistien läheiset. Niillä on myös alateen teineille. Googlaa nuo.
Kaada viinat vessanpöntöstä alas.
Hommaa kypärä , jossa lukko..päävamma voi invalidisoida.
Jemmaa pesäpallomaila ja vedä isääs sillä selkään ennen kuin se ehtii koskea suhun
Alaikäinen selviää m.u...rhasta 3 vuodella(jokela surm..a)
Kun faijas on sammunut
mur ra kumpikin peukalo
kun sil on kipsi kummassakin kädessä, väkivalta ja juominen vaikeutuu.
Äidilläs voit mu rta a varpaat..väännä pihdeillä.
Joskus kaadan osan alkoholista pois silloin kun he ovat sammuneet jonnekkin sängylle, sohvalle tai lattialle, mutta en hirveemmin uskalla, sillä jos he, ja varsinkin jos isäni huomaa, niin minut piestäisiin ja sen jälkeen heitettäisiin kadulle. Ja käyn keskustelemassa ammattilaiselle, sillä olen mielisairas, mutta ei ne mitään voi minun vanhemmilleni.
Teini pystyy pistämään sammuneet vanhemmat kuriin
Ovat tajuttomia kun raajat murretaan.
Näin teinin ei tarvitse pelätä väkivaltaa
Pääsee koulukotiin turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kaadan osan alkoholista pois silloin kun he ovat sammuneet jonnekkin sängylle, sohvalle tai lattialle, mutta en hirveemmin uskalla, sillä jos he, ja varsinkin jos isäni huomaa, niin minut piestäisiin ja sen jälkeen heitettäisiin kadulle. Ja käyn keskustelemassa ammattilaiselle, sillä olen mielisairas, mutta ei ne mitään voi minun vanhemmilleni.
Ap siis.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et murra peukaloita
Sido sammuneiden jalat ja kädet ennen kuin teet näin
Sitten naapuriin odottamaan poliisia
Ei jää rikosrekisteriä
Tiputa kossupulloon hieman esim kissan ulostetta.
Sairastuvat ja eivät ehdi kiusata sinua.
Miksi et puolusta itseäsi?
Jos juotat kusta ja paskaa vanhemmillesi
Teet hyvän teon
Jeesus tykkää.
Jaa että millä jaksaa alkoholisti
se on paha kysymys, ei hän loputtomiin jaksakaan, ja siihen asti jaksaa alkoholin voimalla
Tee lasu itsestäsi ja muuta pois kotoa. Ongelma ratkaistu.
Ap on trolli
Jos olisit oikea teini...miettisit
Vanhempasi eivät ole ihmisiä, he ovat irvikuvia.
Heidän sormensa tulee murtaa...
Ei mitenkään. Tukeutumalla selväjärkiseen sukulaiseen tai sukulaisiin. Asumalla muualla vaikka mummolla, kunnes oma asunto ja vaikka opiskelu tms.
Vierailija kirjoitti:
Tee lasu itsestäsi ja muuta pois kotoa. Ongelma ratkaistu.
Ap:n vanhempia pitää rangaista ap:n elämän pilaamisesta
Ulostetta kossupulloon, kunnes k.uo...levat.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Tukeutumalla selväjärkiseen sukulaiseen tai sukulaisiin. Asumalla muualla vaikka mummolla, kunnes oma asunto ja vaikka opiskelu tms.
Mummoni on myös alkoholisti.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ap on trolli, ei sillä oo mummoa.
Kysy neuvoa koulun terveydenhoitajalta.