Aki ja Rita Manninen surevat: Putin on kuollut
Kommentit (67)
Pelotti katsoa sitÀ koiraa. Ei ole mikÀÀn lapsiperheen lemmikki jos kenenkÀÀn. Ko rotu pitÀisi kieltÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. LÀdetÀÀn maailman toiselle puolelle, 16 tunnin lento. Sitten kiukutellaan kun lento on myöhÀssÀ. Maailman ilmakehÀssÀ on tuhansia lentoja yht aikaa. On haastavia olosuhteita jolloin lentoja perutaan. On työntekijÀpulaa monestakin syystÀ-mm. koronasta. MikÀ ihmeen kiire sieltÀ paratiisista nyt Suomeen tuli? kun on siellÀ kaksi viikkoa viihdytty. Tein viimeisen etelÀnmatkan koronan alkaessa, kaikki lennot peruttiin, olin viimeisten joukossa ketkÀ pÀÀsi kotimaahan. Matkustamine on ihanaa, mutta siihen liittyy myös isoja riskejÀ. Matkatoimisto ei voi vastata asioista jos esim. Suomessa on lumimyrsky. LentÀjien työvuorot sanelevat paljon-onneksi. Ihmiset jotka ovat tottuneita lentomatkustajia, luulisi, ettÀ osaisivat suhtautua rauhallisesti. Miksi pitÀÀ olla luxushotellissa, itse olen ollut jopa hostelleissa!
Juu, minÀkin olen ollut telttamajoituksessa Safarilla ja niissÀ teltoissa oli luxussÀngyt sekÀ puhtaat lakanat ja hyvÀt petivaatteet. Myös vesivessa ja suihku. Olipa ihana yö tÀhtitaivaan alla. Kaikki luxus ei ole hotelleissa. TÀmÀ vastaus safarin telttamajoituksen arvostelijalle.
- koiran rotu
- koiran nimi
- koiratatuointi
Putinin tila ei heikentynyt hetkessÀ, tila oli jo mannisten tiedossa. Mannisethan mietti ettÀ lÀhteekö lomalle vai jÀÀkö kotiin koiran kanssa, no pÀÀtös oli lÀhteÀ lomalle ja jÀttÀÀ "rakas perheenjÀsen" kuolemaan veljensÀ hoteisiin. Sen jÀljeen julkaistiin itku pÀivityksiÀ kun oltiin niin "rikki" koiran menehdyttyÀ, samalla kun nautittiin lomaa meksikon auringon alla.
"Suruaikaa" ei kestÀnyt kauaa kun jo alettiin puhumaan uudesta koirasta, ja korvaaja löytyikin pian.
"Xxl pitbull", jokainen joka rodusta ymmÀrtÀÀ, niin tietÀÀ ettei xxl pitbullia ei ole olemassakaan.
Se ei ole mikÀÀn ihme ettei manniset tÀtÀ ymmÀrrÀ, kun eivÀthÀn ne tietÀneet putininkaan rotua vaikka se rekisteripapereissa luki, AMERICANBULLY.
EI americanpitbullterrieri, niin kuin manniset edelleen puhuvat putinin rodusta.
Noh, eihĂ€n sitĂ€ kaikkea voi tietÀÀ, esimerkiksi mitĂ€ "rasvanpolttajia" sitĂ€ tilaa...đ€·
Eikö Rita osaa kouluttaa kun Aki miettii jaksaako kouluttaa. Jos ei kumpikaan jaksa, mitÀ sitten? Rotu vaatii koulutusta.
Rita kouluttaa?? đ đ SehĂ€n nĂ€htiin jo miten rita kouluttaa kun putin ei totellut ritaa ollenkaan. Valitettavasti rita ei kouluta yhtÀÀn mitÀÀn đ
Turisti. Tosimatkailija ei lakanoissa osaa nukkua. Otit varmaan rokotuksiakin ja muuta teille hölmöille myytÀviÀ turhuuksia. Vakuutus ja aurinkorasvaa? Pysyisitte kotona. Tuo on noloa. PullovesiÀ juotte litratolkulla pÀivÀssÀ.