Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko katoitte Leave the world behind- leffan?

Vierailija
09.12.2023 |

Mitä mieltä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa että Obamat mukana tälläisessa maailmanloppu-leffassa.

Miten ovat mukana?

Ovat Higher Ground tuotantoyhtiön perustajia ja sitä kautta leffan tekemisessä olleet mukana.

Vierailija
22/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli aika vahvat Knock at the Cabin fiilikset. Joka tosin oli huomattavasti tiiviimmin kerrottu. Tarina ei todellakaan tarvinnut 140 minuuttia ruutuaikaa, kun lopussa tarinaa ei kuitenkaan avattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä oli, ajatuksia herättävä. 

Koin että ydinsanoma oli se, että ihmisten tulisi pitää yhtä eikä kääntyä toisiaan vastaan, kuten ilmeisesti tiukassa paikassa tuppaamme tekemään. Hyvähän tästä on muistutella, tässä kylmenevässä maailmassa. 

"I'll be there for you..." 

En tiedä oletko leffaan perustavaa kirjaa lukenut mutta tuo Frendit viittaus oli satiiria. Sitä, että jopa maailmanlopun äärellä länsimaista, yltäkylläisyyteen ja "kaikkea on aina saatavilla" ihmiseen iskee ahdistus kun ei näe Frendien viimeistä jaksoa tai että some ei toimi.

Vierailija
24/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koin että ydinsanoma oli se, että ihmisten tulisi pitää yhtä eikä kääntyä toisiaan vastaan, kuten ilmeisesti tiukassa paikassa tuppaamme tekemään. Hyvähän tästä on muistutella, tässä kylmenevässä maailmassa. 

En tiedä oletko leffaan perustavaa kirjaa lukenut mutta tuo Frendit viittaus oli satiiria. Sitä, että jopa maailmanlopun äärellä länsimaista, yltäkylläisyyteen ja "kaikkea on aina saatavilla" ihmiseen iskee ahdistus kun ei näe Frendien viimeistä jaksoa tai että some ei toimi.

Olen eri, mutta mä en ole lukenut kirjaa enkä tiennyt siis mitään leffasta etukäteen. Mä ajattelin, että nuo ihmiset eivät oikein tajunneet tilanteen vakavuutta, kun jaksoivat vielä huolestua turhista jutuista. Selitettiinkö muuten kirjassa, että kuka/mikä taho oli se hyökkääjä kun se meni mulla ainakin elokuvassa ohi, tai siitä oli vain arvailuja?

Vierailija
25/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä odotin koko ajan, että ne isä ja tytär, jotka tulivat yllättäen  omaan taloonsa, olisivat jotain alieneitä ja kyseessä olisi hyökkäys maata kohtaan ulkoavaruudesta. No pieleen meni se sitten.

Vierailija
26/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta mä en ole lukenut kirjaa enkä tiennyt siis mitään leffasta etukäteen. Mä ajattelin, että nuo ihmiset eivät oikein tajunneet tilanteen vakavuutta, kun jaksoivat vielä huolestua turhista jutuista. Selitet

Kyse tässä oli lähinnä siitä mitä kaikkea pahaa ihmisten vainoharhat saavat aikaan tässä maailmassa ja millaisiin seuraamuksiin ne pahimmillaan johtaa. Siinä olet oikeassa, etteivät ihmiset huolestuneet kuin turhista jutuista.

Vierailija
27/38 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. Liian pitkäveteinen minun makuun ja kun jaksaa kahlata loppuun niin loppu mitään sanomaton vailla selitystä tapahtumille  

Vierailija
28/38 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flamingot uima-altaassa ja kauriit tuijottamassa oli typeriä keksintöjä. Ja borrelioosista ei irtoa hampaat seuraavaan aamuun mennessä, eikä kyllä oikein mistään muustakaan syystä.

Muutenkaan ei toiminut, logiikka oli hukassa koko jengiltä.

Vierailija
29/38 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko että talon tapetit, kalusteet ja seinät muuttuivat kokoajan? Olivat siis eri värisiä jne. myös se ison taulun kuva muuttui. 

Vierailija
30/38 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanlopunelokuvien ystävänä pidin kovasti. Pitkästä aikaa uusi elokuva, joka oli riittävän tavallinen ja riittävän outo yhtaikaa. Haluaisin nähdä jatko-osan hyvin pian.

Vierailija
31/38 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla petti pokka heti alussa kun rypistynyt Julia Robets tuijotti kameraan  ja sanoi "minä hel vetti vieköön vihaan maailmaa". Heillä ei myöskään ollut minkäänlaista kemiaa Ethan Hawken kanssa.

Eiköhän sitä kemiaa ollut sen verran kuin monilla muillakin 20 vuotta naimisissa olleilla pariskunnilla. 

Vierailija
32/38 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli aika jees elokuva ja loppuhan oli ihan paras! Jäihän siinä todella paljon avoimia kysymyksiä, mutta tarviiko kaikkeen aina saada vastaus?

Vierailija
33/38 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin propagandamielessä tehty elokuva, Obama yksi tuottaja...

Tällä elokuvalla perustellaan 2024 tehtävää kyberhyökkäystä ja kerrotaan valmiiksi sen olevan Kiinan tekosia... sama periaate kuin koronahysteriaa luotaessa, epidemia elokuvia julkaistiin useita juuri ennen korona hysterian julkistamista...

Lisäksi tässä elokuvassa kerrotaan ettei ole mitään rikkaan eliitin yhteistä liittoa, vaikka jokainen voi nähdä mm. WEF:n agendat...

Vierailija
34/38 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin umpisurkea alku, että luovutin joskus puolen tunnin paikkeilla. Leffassa ei toiminut yhtään mikään, pelkkää paskaa roiskastu kasaan.

Vierailija
35/38 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä leffa, mutta ärsytti ne joka Netflix-leffoissa teinien aivopesuun suunnatut "valkoiset pahoja"

Vierailija
36/38 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin elokuva, mitä olen vuosiin nähnyt. Surkea ohjaus ja kuvaus ja vuorosanat. Kaikenkaikkiaan pohjanoteeraus. Tarinankirjoittamisen ennsimmäinen sääntö on, että päähenkilöiden pitää toimia järkevästi, jotta olisivat uskottavia. Nuo olivat kaikki typeryksiä.leffa ei ollut kunnolla scifi, eikä kunnolla kauhuleffa, vaan epäonnistui molemmissa. Normaali filmatisointi olusi toiminut paremmin Mqailmojen sota-tyyliin olisi ollut parempi kuin tämä tekotaiteellinen floppi.

Vierailija
37/38 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin erityisesti Tesla-kohtauksesta. 

Vierailija
38/38 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se oli aika jees elokuva ja loppuhan oli ihan paras! Jäihän siinä todella paljon avoimia kysymyksiä, mutta tarviiko kaikkeen aina saada vastaus?

Joskus pitää miettiä, mitä elokuvalla haluaa saavuttaa. Keskimääräistä pidempää elokuvaa ei kannata lähteä koskaan tekemään, ellei siihen ole varsin painavia tarinankerronnallisia syitä. Meillä on ikävä tapa vastaanottaa kritiikittä mitä tahansa varsinkin, jos takana sattuu olemaan vielä tähtiohjaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän