Joko katoitte Leave the world behind- leffan?
Kommentit (38)
Tykkäsin. Kovasti herätti ajatuksia
Outoa että Obamat mukana tälläisessa maailmanloppu-leffassa.
Katsoin ja tykkäsin kovasti, katson varmaan toisenkin kerran. Herätti kyllä ajatuksia paljon, että mitä jos itse joutuisi tuollaiseen tilanteeseen. Ahdistava tunnelma oli ja kuvaustekniikka oli erikoinen, ne oudot kuvakulmat oli hienoja. Elokuva loppui yhtäkkiä kuin veitsellä leikaten ja jätti monia juttuja avoimeksi - mutta se ei oikeastaan itseäni haitannut vaan sai oman mielikuvituksen laukkaamaan, mitä sitten tapahtuisi
Suosittelen.
Todella huono. En tajua miten olivat saaneet niin hyvät näyttelijät siihen kuraan. En todellakaan voi suositella. En edes jaksanut katsoa loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Todella huono. En tajua miten olivat saaneet niin hyvät näyttelijät siihen kuraan. En todellakaan voi suositella. En edes jaksanut katsoa loppuun asti.
Viimeinen minuutti siinä paras olikin.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä tuubaa taas kerran.
Miksi katsoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 2 tuntia täyttä skeidaa niin siinä ei yksi minuutti kyllä mitään enää pelasta.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ja tykkäsin kovasti, katson varmaan toisenkin kerran. Herätti kyllä ajatuksia paljon, että mitä jos itse joutuisi tuollaiseen tilanteeseen. Ahdistava tunnelma oli ja kuvaustekniikka oli erikoinen, ne oudot kuvakulmat oli hienoja. Elokuva loppui yhtäkkiä kuin veitsellä leikaten ja jätti monia juttuja avoimeksi - mutta se ei oikeastaan itseäni haitannut vaan sai oman mielikuvituksen laukkaamaan, mitä sitten tapahtuisi
Suosittelen.
No mitäpä luulet että tapahtuisi kun ydinpommit räjähtelisi ja ydinlaskeuma tulisi? Minusta tuo leffa ei jättänyt mitään juttuja avoimeksi, loppu tuli.
Vierailija kirjoitti:
Outoa että Obamat mukana tälläisessa maailmanloppu-leffassa.
Miten ovat mukana?
Täyttä pas""aa. Odotukset olivat kovat mutta petyin,
Pitkästä aikaa hyvä leffa. Tykkäsin.
T: tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 2 tuntia täyttä skeidaa niin siinä ei yksi minuutti kyllä mitään enää pelasta.
No ei, loppu tuli. The end.
Hyvä oli, ajatuksia herättävä.
Koin että ydinsanoma oli se, että ihmisten tulisi pitää yhtä eikä kääntyä toisiaan vastaan, kuten ilmeisesti tiukassa paikassa tuppaamme tekemään. Hyvähän tästä on muistutella, tässä kylmenevässä maailmassa.
"I'll be there for you..."
Minulla petti pokka heti alussa kun rypistynyt Julia Robets tuijotti kameraan ja sanoi "minä hel vetti vieköön vihaan maailmaa". Heillä ei myöskään ollut minkäänlaista kemiaa Ethan Hawken kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen.
No mitäpä luulet että tapahtuisi kun ydinpommit räjähtelisi ja ydinlaskeuma tulisi? Minusta tuo leffa ei jättänyt mitään juttuja avoimeksi, loppu tuli.
Jaa, no mä ajattelin, että ne muutkin ovat tulossa siihen suojaan, missä se tyttö oli ja pystyisivät selviytymään siellä ainakin jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla petti pokka heti alussa kun rypistynyt Julia Robets tuijotti kameraan ja sanoi "minä hel vetti vieköön vihaan maailmaa". Heillä ei myöskään ollut minkäänlaista kemiaa Ethan Hawken kanssa.
No olihan se selvää, ettei avioparilla ollut oikein mitään yhteistä. Ja minusta oli kiva, että Roberts näytti ikäiseltään naiselta.
Katsoin, tykkäsin todella paljon. Todella tymäkkä. Tykkäsitkö sinä?