Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joululahjat alkaa olla ostettu. Miten teillä?

Vierailija
08.12.2023 |

Pari lahjaa vielä puuttuu. Sitten on kaikki. 🎁🎁

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä alkaa?

Vierailija
22/58 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat lähes paketoitu, muutamia odotellaan vielä postista. Joulukortit lähetetty.

Laatikot tehty pakastimeen. Huomenna leivon taatelikakun ja joku päivä vielä ruskeita pipareita. Loput hankin sitten kaupasta (graavi, silli, rosolli, kotikalja...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat ostettu ja paketoitu. Joulusiivouskin tehty ja pipareita ja torttuja leivottu. Nyt on mukava chillaillen odotella joulun saapumista.

Vierailija
24/58 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vietä joulua. Turha juhla.

Minusta on oikein ok olla viettämättä joulua, mutta aina kiinnostavaa kuulla enemmän. Mitä juhlia vietät ? mitä siis pidät merkityksellisinä ?

Vierailija
25/58 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjat ostettu ja paketoitu. Joulusiivouskin tehty ja pipareita ja torttuja leivottu. Nyt on mukava chillaillen odotella joulun saapumista.

Menettekö jouluna valmiiseen ?

Vierailija
26/58 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan raapimis-kiipeilypuu ostamatta. Muille en osta. 

Vierailija
27/58 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki ostettu. Suurinosa paketoitu.

Vierailija
28/58 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden olen ostanut, yksi pitää vaan hakea (lahjakortti), kahta mietin vielä mitä antaisin. Annan joululahjat vain niille joiden kanssa vietän joulua sekä yhdelle ystävälle jonka kanssa vietetään pikkujoulua. Muuten lahjojen lähettely ja kuskaaminen tuntuu turhalta. Kortteja laitan kyllä sukulaisille ja ystäville. 

Vierailija
29/58 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

8v tyttö saa uuden pyjaman(toivoi itse) sekä kirjan.

Miehelle ostin kirjan.

Vierailija
30/58 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Minut irtisanottiin, jäin työttömäksi ja tunnen itseni yksinäiseksi (mitä olenkin) mitättömäksi ihmiseksi ja asiat ovat päin persettä. Tässä tilanteessa on tärkeintä että vuokra ja laskut on maksettu ja ruokaa. 

Vierailija
31/58 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta lahjoja. Ihanan vapauttavaa kun ei tarvitse. Enkä lähetä joulukorttejakaan. Turhaa rahanmenoa semmoinen kaikki.

Vierailija
32/58 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut joululahjoja enää yli 20 vuoteen. Niille keitä muistan jouluna (sisarusten lapset ja lapsenlapset) laitan lahjarahan kirjekuoreen, voivat sitten ostaa ihan juuri sitä mitä itse haluavat ja tarvitsevat. Syntymäpäivälahjojen kanssa olen toiminut samalla tavalla. Lahjojen saajat ja heidän vanhempansa ovat olleet tyytyväisiä tähän ratkaisuun. Aikuiset eivät meidän suvussa osta enää toisilleen lahjoja.

Vierailija
33/58 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta joululahjat pätkääkään. Yhden sukkapaketin olen ostanut, ei muuta. Ja valitettavasti lahjottavia olisi. Taidan antaa kympin per nuppi lapsille (eivät omia), ostavat mitä haluavat.

Vierailija
34/58 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ketään, jolle ostaa. Yksin kökötän taas tämänkin joulun. Menisin töihin, mutta ei huolita. N 62v. Ei huolittu edes ulkoiluttamaan vanhuksia. Meillä on kuulemma pula hoiva- alalla? 

Kokeile vapaaehtoistyötä. Vanhusten ulkoiluttajat taitavat olla niitä vapaaehtoisia juurikin.

Vierailija
35/58 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lahjat joulua edeltävällä viikolla. Se on jo selvä mitä ostan. Todennäköisesti tilaan osan lahjoista noudolla myymälästä. 

Vierailija
36/58 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattoaamuna alesta ruoat ja lahjat. Niinkuin aina.

Vierailija
37/58 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään lahjaa en ole ostanut, enkä osta!

Vierailija
38/58 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hädintuskin olen miettinyt koko asiaa.

Vierailija
39/58 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi paketti on matkalla. Muut on ostettu jo aikoja sitten.

Vierailija
40/58 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes sama täällä. Kaksi hakematta ja yhtä odotan vielä postista. 45 pakettia tänä vuonna