Joululahjat alkaa olla ostettu. Miten teillä?
Kommentit (58)
Meillä ei osteta lahjoja - emme juhli jeesus-lasta, kun kukaan meistä ei häneen usko. Kaupallisuus etoo.
Kuusi, hyvää ruokaa, paljon yhdessäoloa, pelaamista ja hyvää musiikkia.
Meidän joulu. :)
Vierailija kirjoitti:
Sama. Yksi enää puuttuu, kaikki muut on vähintään jo tilattu. Osan olen paketoinutkin.
Mä ostin kans just paperia, että pääsen paketoimaan.
Ei ole ketään, jolle ostaa. Yksin kökötän taas tämänkin joulun. Menisin töihin, mutta ei huolita. N 62v. Ei huolittu edes ulkoiluttamaan vanhuksia. Meillä on kuulemma pula hoiva- alalla?
Haen samalla kuin jouluruuat. Tai suurimman osan jouluruuista ( 21.12)
Mieheni kanssa emme ehkä vaihda lahjoja; tytär saa tuliterän auton.
Kaupallista sontaa koko joulu. Jeesus ei edes syntynyt joulukuussa. Mitä juhlaa vietätte? Pakanoiden juhintaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kanssa emme ehkä vaihda lahjoja; tytär saa tuliterän auton.
mitä tytär antaa teille vaihtokaupassa ?
Markkinamiehet hierovat karvaisia käsiään.
Meidän poika, 19 v, saa lahjaksi ensiasunnon.
Vierailija kirjoitti:
Kaupallista sontaa koko joulu. Jeesus ei edes syntynyt joulukuussa. Mitä juhlaa vietätte? Pakanoiden juhintaa.
Juhimme pakanain juhaa <3
Ei ole joululahjat teillä. Vaikka voisivat ollakin. Tiet ovat nyt kuivia.
Kansa rynnistää ostohuuman vallassa kuluttamaan. Kauppiaat taalankuvat silmissään laskevat voittojaan. Krääsäjuhla huipussaan. Jeesus syntyi syksyllä, joulu ei ole kristillinen juhla. Se on vain kulutushuuma.
Naurettavaa touhua koko joulu. Pakanoiden kulutusjuhla.
Kaikille eli viidelle lahjat ostettu. Itselleni ostan vielä pari arpaa jännityksen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa touhua koko joulu. Pakanoiden kulutusjuhla.
Aika mustavalkoinen mielipide.
Ei kaikki vietä joulua ostellen.
Minulla on 4 lasta. He saavat jokainen lahjaksi kartanon ja huvijahdin. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei osteta lahjoja - emme juhli jeesus-lasta, kun kukaan meistä ei häneen usko. Kaupallisuus etoo.
Kuusi, hyvää ruokaa, paljon yhdessäoloa, pelaamista ja hyvää musiikkia.
Meidän joulu. :)
Juhlinnaltahan tuo vahvasti vaikuttaa. Jeesustelun kera vieläpä.
Kaikki lahjat ostettu ja paketoitukin jo viime kuussa. Seisovat nyt isossa juuttisäkissä odottamassa sitä, että pääsen ne toimittamaan vastaanottajille, eli tyttärelle perheineen.
Sama. Yksi enää puuttuu, kaikki muut on vähintään jo tilattu. Osan olen paketoinutkin.