Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

X jätti korkeakoulun kesken ja jäi vapaaehtoisesti työttömäksi.

Vierailija
08.12.2023 |

Ei keskustella haastattelusta henkilöstä itsestään jotta tätä keskustelua ei poisteta!

Mitä mieltä olet tämän kaltaisesta ajattelutavasta? Googlaa otsikko, kyseessä Iltasanomien artikkeli.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin olisi ihanaa vaan ryhtyä työttömäksi, mutta jos kaikki tekisi niin, niin eihän silloin yhteiskunnalla olisi varaa maksaa työttömille työttömyystukea

ap

Vierailija
2/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen turhaan sitä omat verorahat meneekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi SAK lakkoilee jos tässä maassa tällainenkin on mahdollista.

Vierailija
4/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömien hoivaaminen on mennyt liian pitkälle. Ihmiset eivät enää edes halua töihin.

Vierailija
5/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tukileikkuri osuu tähän haahuiliaan reippaasti. Ei kiinnosta paapoa loisia.

Vierailija
6/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen että ei kiinnosta huonolla palkalla tehdä töitä sata lasissa.. mutta töitä voi tehdä myös rennoin ottein, eikä siitä potkuja saa :-) Itse olen isossa firmassa töissä ja teen varmaan 70% siitä mikä on asetettu minulle tavoitteeksi, eikä kukaan valita. Ja jaksan töiden jälkeen touhuta muutakin! Silloin en varmasti jaksaisi jos antaisin itsestäni 110%.

Vierailija
7/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon puhui oikeuksistaan yhteiskunnassa, vähän velvollisuuksistaan.

Vierailija
8/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä menisin töihin enkä ole vapaaehtoisesti työtön. Mutta työtön olen.

t. 60-vuotias

Vierailija
9/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä menisin töihin enkä ole vapaaehtoisesti työtön. Mutta työtön olen.

t. 60-vuotias

Ehkä nirsoilet?

Vierailija
10/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tukileikkuri osuu tähän haahuiliaan reippaasti. Ei kiinnosta paapoa loisia.

On kuule osunut jo. Tuet loppuivat kun alkoi kirjoittamaan kirjaa.

Vierailija
11/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla taita olla vtusti ongelmia noiden asiaa kiertävien aloitustesi kanssa. kertooko se sun tyhmyydestä, jännityksen hankkimisesta?

Vierailija
12/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää matkaa ahdistukseen, köyhyysloukkuun ja katkeruuteen hänelle. Todellakin tuet pois näiden takia. Podilla ja kirjoittamisella ei elä vaan hän loisii meidän kukkarolla.

Vierailija
13/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v olen ollut töissä ja kustantanut tällaisten p*skakasojen löhöilyä ja itsensä etsimistä. Ei kinosta

Vierailija
14/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan aktivointitoimille ja sosiaaliturvan leikkauksille tarvetta!

Vierailija
15/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien pitäisi tehdä sama, saadaan paska järjestelmä kaadettua, ja parempaa tilalle, nythän tämä vain jatkuu - alaspäin!

Vierailija
16/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa minua pätkääkään. Kukin tehköön niinkuin haluaa. Eikä haittaa että minun verorahoillani tekeekin. Järkevämpää tuo kuin tulonsiirto rikkaille kulttuurin tukemiseksi teattereihin, museoihin ja muuhun rikkaiden harrastuksiin. Tai yritystuet rikkaille. Tai lapsilisät rikkaille.

Vierailija
17/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän ryhtyi enemmän freelancer-taiteilijaksi ja on tehnyt erilaisia projekteja jutun mukaan, ei suinkaan jäänyt sohvalle makaamaan! Eli katsoi, ettei perinteinen työelämä ole häntä varten. Tienaa noilla projekteillaan rahaa kuitenkin. Taiteilijoiden ja freelancereiden elämä on hyvin monella kituuttamista!

Vierailija
18/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vie kalatkin järvistä. On se vain mukavaa kun on kirkkaat talvihanget ja aurinkokin pilkistelee. Muutaman tunnin ulkoilu raittiissa ilmassa ja välillä sakeassa lumisateessa...on se vain niin mukavaa. Ei tarvitse miettiä ihmisiä ongelmineen eikä sietää rasittavia tapauksia. En kaipaa työtä enkä mitään siihen liittyvää joten ajattelin pysyä työttömänä. Ja en nauti valtion tukirahoista vaan elän täysin omavaraisesti. Sekin varmasti ärsyttää mutta kuolkaa kateuteenne 😁

Vierailija
19/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos pärjää pienellä rahalla. Kaikille ei muutenkaan riitä töitä niin saapahan joku muu tehdä työtä. Aa

Vierailija
20/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä ala. Ei ole mitään järkeä jatkaa väärän alan opiskelua/työntekoa jos tuntuu niin väärältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme