Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä astiasarjaa keräät?

Vierailija
04.01.2007 |

Ja onko sarjasi jo suuri?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Käykö teillä ruokavieraita tai on juhlia useinkin? Vai onko teillä esim. aina viikonloppuna juhla-ateria? En ymmärrä...Satojen jopa tuhansien eurojen astiastoja juhlakäyttöön ja missä ne edes säilyttää???

T. tavallinen juntti joilla ei juhlia eikä juhla-astiastoja

Vierailija
22/29 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pentikin inkiväärisarja löytyy kuudelle hengelle:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiosta ja Teemasta (keltasena) myös kahviastiastoa hyvän verran. Laispuolta pitäisi vähän kehittää, Ikean laseja arjessa, muutama Aino oleamssa.

Vierailija
24/29 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v sitten ku mies muutti meille niin nappasin sen laatikosta (oli menossa roskiin) Arabian Apila-lautasii. oli mun mielestä nättejä.

nyt ku ne on otettu takasin myyntiin ja jotkut ihmiset tykkää niistä niin harkitsemme kyllä pistää niitä myyntiin. joku varmaan maksais niistä hyvän hinnan. vanhoi ovat, niin tavallaan en haluis niitä uusia jos alkaisin kerätä niitä. on vaan niin vaikeeta löytää..teema ihan kiva sarja. sitä voisin kyllä alkaa kerätä... =)

Vierailija
25/29 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoka-astiasto (syvät, matalat ja aamiaislautaset) 6 hengelle tähän mennessä koossa.

Lisäksi löytyy saksalaista(?) Frieslandia valkoinen klassinen perusruoka-astiasto 8 hlölle + kahvi-astiasto 6hlölle sekä sarjaan kuuluvia tarjoiluastioita, teekannua yms. Arkikäytössä matalina lautasina myös wanhaa Arabiaa kultareunuksilla (tosi käytännöllistä, käsitiski rules ;-) näitä vanhoja merkkiastioita keräilen myös aina kun kohdalle sattuu.

Vierailija
26/29 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

astioineen(kulhoja,sokerikko+kermakko,tarjoiluvateja ym). Arkikäytössä KoKo (mukit+asetit,matalat ja syvät lautset,kulhot 6:lle hengelle)

Vierailija
27/29 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerään.

Vierailija
28/29 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten Arabian muumi mukeja ja lautasia.

Vierailija
29/29 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin kerää, tai on mulla yks teepannu.

Mä olen kerännyt teemaa, ja arkikäytössä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan