Mitä astiasarjaa keräät?
Kommentit (29)
ja pentikin inkiväärisarja löytyy kuudelle hengelle:)
Tapiosta ja Teemasta (keltasena) myös kahviastiastoa hyvän verran. Laispuolta pitäisi vähän kehittää, Ikean laseja arjessa, muutama Aino oleamssa.
2v sitten ku mies muutti meille niin nappasin sen laatikosta (oli menossa roskiin) Arabian Apila-lautasii. oli mun mielestä nättejä.
nyt ku ne on otettu takasin myyntiin ja jotkut ihmiset tykkää niistä niin harkitsemme kyllä pistää niitä myyntiin. joku varmaan maksais niistä hyvän hinnan. vanhoi ovat, niin tavallaan en haluis niitä uusia jos alkaisin kerätä niitä. on vaan niin vaikeeta löytää..teema ihan kiva sarja. sitä voisin kyllä alkaa kerätä... =)
ruoka-astiasto (syvät, matalat ja aamiaislautaset) 6 hengelle tähän mennessä koossa.
Lisäksi löytyy saksalaista(?) Frieslandia valkoinen klassinen perusruoka-astiasto 8 hlölle + kahvi-astiasto 6hlölle sekä sarjaan kuuluvia tarjoiluastioita, teekannua yms. Arkikäytössä matalina lautasina myös wanhaa Arabiaa kultareunuksilla (tosi käytännöllistä, käsitiski rules ;-) näitä vanhoja merkkiastioita keräilen myös aina kun kohdalle sattuu.
astioineen(kulhoja,sokerikko+kermakko,tarjoiluvateja ym). Arkikäytössä KoKo (mukit+asetit,matalat ja syvät lautset,kulhot 6:lle hengelle)
Ja sitten Arabian muumi mukeja ja lautasia.
En tosin kerää, tai on mulla yks teepannu.
Mä olen kerännyt teemaa, ja arkikäytössä on.
Vierailija: