Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää koskeko minua

Vierailija
08.12.2023 |

Miten jotkut ihmiset saattavat olla niin uuvatteja etteivät ymmärrä ettei toista saa lupaa kysymättä koskea. Varsinkin juhlapäivinä halaillaan ja tehdään muuta lääppimistä lupaa kysymättä. Kehoni on omani ja en halua että siihen koskee kukaan.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaisilta nillittäjiltä otetaan kyllä ensimmäisenä luulot pois. Oli sitten koulu, työpaikka tai harrastus!

Sinun työpaikalla kouritaan ja raiskataan naisia?

Vierailija
42/56 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökötä sitten nurkissa itseksesi. Kosketuksella ja kosketuksella on vissi ero.

Ei kyllä ole, jos nainen sanoo Ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on hyvä ja pysyy lukkojen takana, eristäydy niin kukaan ei koske.

Vierailija
44/56 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nelikymppisenä miehenä sanoisin, hienoa ylläpidolle että sallitte tämän runkkari raiskaajien keskustelun?

Vierailija
45/56 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kai kukaan nyt enää nykyään tapaa ketään? Haloo. Netti on keksitty.

Vierailija
46/56 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuollaista missään muualla kuin Suomessa? Olen useammassakin maassa asunut eripituisia aikoja ja ystävällinen kosketus on ihan olennainen kommunikaatiotapa ihmisten välillä. 

Tervehtiessä poskisuudelmat, paljon ystävällistä kohteliasta puhetta, silmiin katsomista ja kevyt kosketus käsivarteen tai hartioihin. Vaikea ymmärtää näitä kosketuspelkoisia. 

Vierailija
47/56 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kommunikoimaan. Kun halaaja lähestyy liian lähelle, sanot vaikkapa: "kiitos, mutta ethän halaa minua. Pidän halaamista epämiellyttävänä."

Vierailija
48/56 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuollaista missään muualla kuin Suomessa? Olen useammassakin maassa asunut eripituisia aikoja ja ystävällinen kosketus on ihan olennainen kommunikaatiotapa ihmisten välillä. 

Tervehtiessä poskisuudelmat, paljon ystävällistä kohteliasta puhetta, silmiin katsomista ja kevyt kosketus käsivarteen tai hartioihin. Vaikea ymmärtää näitä kosketuspelkoisia. 

Onko myöskään mikään ihme miksi suomalaisista niin moni voi psyykkisesti huonosti. Kun ei anneta toisen koskettaa ja kun pelätään läheisiä kontakteja, niin mieli ei pääse koskaan oppimaan, että muut ihmiset on ihan ok ja että koskettamisessa ei ole mitään outoa. Koskettaminen saa aikaan mielihyvähormonien eritystä ja se ylläpitää hyvää psyykkistä oloa

Vierailija
49/56 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo eläkkeellä oleva opettaja ja ennen kyllä oppilaisiin sai koskea. Silittää hiuksista tai poskesta, taputtaa hartiasta tai käsivarresta. Ohjata lapsen kättä omallaan, avustaa liikuntasuorituksissa. Lapset olivat välittömämpiä, tunkivat ihan syliinkin kun pöydän ääressä istuin. Pienemmät roikkuivat riehakkaasti miesopettajissa. 

Kosketuksesta syntyy luonteva läheinen välittävä tunnelma. Välitän lapsista, muistakin kuin omistani. 

Nykyaika on niin kummallista, tässäkin asiassa. 

Vierailija
50/56 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et osaa lukea ihmisiä ja joku poskisuudelma antaa luvan kouria tai käyttää hyväksi? Miehenä vähän kyllä ihmettelen sinun kommenttia? "silmiin katsomista ja kevyt kosketus käsivarteen tai hartioihin", kuullostat oudolle?! Et erooppalaiselta?

Vierailija
51/56 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo eläkkeellä oleva opettaja ja ennen kyllä oppilaisiin sai koskea. Silittää hiuksista tai poskesta, taputtaa hartiasta tai käsivarresta. Ohjata lapsen kättä omallaan, avustaa liikuntasuorituksissa. Lapset olivat välittömämpiä, tunkivat ihan syliinkin kun pöydän ääressä istuin. Pienemmät roikkuivat riehakkaasti miesopettajissa. 

Kosketuksesta syntyy luonteva läheinen välittävä tunnelma. Välitän lapsista, muistakin kuin omistani. 

Nykyaika on niin kummallista, tässäkin asiassa. 

Joku eläkkeellä oleva pedo kertoo kuinka asiat ovat? Lukee rivienvälistä kuinka sairas olet!

Vierailija
52/56 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pysy kotonasi. noiden erityisherkkien ei pitäisi liikkua ihmisten ilmoilla pilaamassa toisten elämää

Sekö pilaa sinun elämäsi, jos et saa koskea keneen haluat? Vähintäin päivä menee pilalle, jos et saa halata samaan tilaan tullutta ihmistä, jos sinä haluat?

Sekö tekee autistiksi, jos haluaa itse päättää, kuka saa sinuun koskea?

ja sen päätöksen voit tehdä pysymällä kotona ja olemalla hiljaa. sinne ei tule koskettelemaan muut kuin jehovat ja nekin kirjaavat ensimmäisen käynnin jälkeen laittomaan henkilörekisteriinsä, että olet vammainen erityisherkkä, jonka luokse ei pidä enää mennä

Vierailija
53/56 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaisilta nillittäjiltä otetaan kyllä ensimmäisenä luulot pois. Oli sitten koulu, työpaikka tai harrastus!

Sinun työpaikalla kouritaan ja raiskataan naisia?

Joo. Just sitähän koskettaminen on. Miehiä meidän työpaikalla myös pannaan väkisin perseeseen.

Vierailija
54/56 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuston ylläpito on kyllä sairasta? Saanko minä miehenä tarrata teitä muita miehiä kuten haluan ja vaikka suudella, sehän on vain jossain maassa tapana? Sopiiko että minä tulen miehenä halaamaan ja pussaamaan sinua? Sinä siis pussaat ja halaat naisia sekä miehiä samalla tavalla???

Vierailija
55/56 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ihmettelen sivuston keskustelua! Jokainen nainen päättää itse miten häneen kosketaan ja mistä hän tykkää? Itsellä on kokemusta naisten kourimisesta, ja kun minä sanon mene pois, se toimii. Kun nainen sanoo saman, miksi sitä ei noudateta?

Vierailija
56/56 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusto toimii varmaan todella terveellä pohjalla ja mean girls efektiä ei esiinny?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme