Vanhempani ei halua kutsua tapailumiestäni jouluna syömään.
Tapailumies joutuisi siis yksin viettämään joulua mutta aion mennä vanhempieni luokse vain pariksi tunniksi ja sitten tapailumiehen luokse.
Kommentit (34)
Minun tapailumies menee omille sukulaisilleen joulupäivänä. Minä menen vanhempieni luona joulun.
Miksi haluat esitellä tapailumiehen vanhemmillesi?
Ja juuri jouluna, joka on yleisesti ottaen perhejuhla.
Vanhemmat haluavat selvästi viettää perinteistä joulua omassa kodissaan omalla tavallaan. Tietäen, että ette ainakaan vielä ole vakiintunut pari. Miksi kutsua outoja heiloja kotiinsa, varsinkaan jouluna? Ihan hyvä plääni tuossa seurustelun vaiheessa viettää joulua kumpikin omalla tavallaan ja ehditte varmasti tapailla joulupyhinä ihan hyvin muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä tapailumies hieman tummempaa lajia?
No ei mikään ihme. Ajatelkaapa tähtipoikia. Kuka sitä kuninkaalisia perhejoulupöytäänsä haluaa.
Ennen varas joulupöytään kuin kuningas.
Joulu on yksinäistä aikaa meille kilteille ja kunnollisille miehille. Minulla ei ole vanhempia edes.
Vanhempasi päättävät ihan itse sen, ketä haluavat ruokkia ruokapöydässään.
Onko se mies se, jolle yhdessä kuvassa syötetään kakkua?
Miksi sun tapailumies ei järjestä sulle jouluateriaa omassa huushollissaan?
Vierailija kirjoitti:
No onhan sillä jouluruokaa, kinkku on myös.
Onko nyt niin ap, että sinä haluat kutsua tapailumiehesi syömään vanhempiesi pöytään vanhempiesi ohi, ja huolimatta heidän mielipiteestään-
Tuli ihan mieleen, kun kutsuin vanhan tuttavani grillailemaan meille, niin hän sanoi kutsuvansa oman tapailukumppaninsa mukaan grillailemaan minun ohitseni, ja minun mielipiteestäni huolimatta.
Juu ei onnistunut.
Kenen ruokia syöt, sen lauluja laulat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan sillä jouluruokaa, kinkku on myös.
'''
Oisko siis järkevää, että söisit hänen luonaan hänen kanssaan, etkä vie toisten ruokapöytään sitä?
Ei kai mitään tapailumiestä viedä vanhempien joulupöytään?
No ei välttämättä ole elossa. Mun vanhemmat kuoliat nuorena eikä ole muita lähisukulaisia. Tosin mielelläni vietän joulun aina kotona vaan. Eksän kanssa vietettiin joulut kahdestaan meillä kotona ja hän kävi vanhemmillaan kylässä joulun jälkeen vasta.