Vanhempani ei halua kutsua tapailumiestäni jouluna syömään.
Tapailumies joutuisi siis yksin viettämään joulua mutta aion mennä vanhempieni luokse vain pariksi tunniksi ja sitten tapailumiehen luokse.
Kommentit (34)
Taitaa tapailumies vaihtua pariin otteeseen ennen joulua.
No mikäpä siinä sitten.
Minä seurustelin 2 vuotta, eikä miehen vanhemmat kutsuneet koskaan kylään (välimatkaa alle kilometri). No isän tapasin muutaman kerran, äiti kävi pihalla kerran ja nalkutti minulle koko ajan. "Ei ole kitketty pensaiden alta, mitä te ootte tehneet, kesä on jo pitkällä blaa blaa blaa.
Nyt voi sanoa että kusipäisyyden mies perinyt selvästi äidiltään.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä olekaan se miekkonen?
Onko sinulla ollut useampia tapailumiehiä?
Minä ainakin väsyisin aina uusiin tapailuhenkilöihin. Haluan tutustua vasta kun on vakavampaa.
Enkä halua tuntemattomia häiritsemään joulunviettoa = ei voi olla yhtä rennosti jos vieras henkilö majailee meillä.
Kahville voisin kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Jaa ha "tapailuhenkilö" taas vauhdissa.
Minäkin olen kirjoittanut tapailumiehestä tällä palstalla. Ei ole yhtä joka vauhdissa.
Mitään tapailumiehiä ei tietenkään esitellä sukulaisille.
Jos seurusteluksi menee, niin sitten parin vuoden jälkeen voi käydä kaffella.
Joulupöytään avioliitossa.
Montako tapailumiestä vanhempasi ovat joutuneet sietämään?
Onko tämä tapailumies hieman tummempaa lajia?
Mee tapailumiehen vanhemmille syömään. Tai koko jouluksi. Ehkä ensijouluna tulee kutsu vanhemmillesi.
Onpas tapailuakan vanhemmat niuhoja
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä olekaan se miekkonen?
Ap:n vanhemmat varmaan kyllästyneet, kun joka joulu ja juhannus tuodaan uusi miekkonen.
Tapailumiehiä ei viedä mihinkään päivänvalossa, ei edes jouluna. Turhaan tuhlaat aikaasi häneen ap. Miksei sillä ole omaa sukua, joiden luo mennä. Vanhempasi ovat oikeassa, he saavat valita jouluvieraansa ihan vapaasti.
Vanhempasi ovat oikeassa.
Pois tuollainen onnenonkija.
Tapailumiehellä on varmaan se rahoitusyhtiön BMW.
Tuohan on tosi hyvä suunnitelma. Miksi ylipäätänsä menet vanhempien luokse jouluksi? Mene vasta joulun jälkeen. Nauti nyt kaikki aika tapailukumppanin kanssa.
Miksi joku tapailukumppani haluaisi lähteä toisen suvun joulupöytään?
Jaa ha "tapailuhenkilö" taas vauhdissa.