Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eliittieläkeläinen saa eläkettä kolme tonnia kuussa

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja he ovat myös päässeet eläkkeelle viimeistään 60-vuotiaina. Omassakin suvussa joku tällainen, joka on nostanut eläkettä lähemmäs miljoonan. Ja vointi hyvä, eli varmaan sama peli jatkuu vielä vuosikymmenen. Eikä todellakaan ole itse maksanut eläkettään, vaan valtion elätti, jonka eläke määräytyi parin viimeisen vuoden palkan mukaan, jota korotettiin kaiken maailman lisillä ja muilla tempuilla älyttömän korkeaksi.

Vierailija
2/24 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä! On nuo painaneet töitäkin niska limassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brutto vai netto ?

Vierailija
4/24 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat eliittieläkelaiset saa eläkettä yli 20 000e kuussa.

Vierailija
5/24 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brutto vai netto ?

Joka kerta sama kysymys. Tietenkin brutto.

Vierailija
6/24 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään keikun 4 ja 5 desiilin välissä tk eläkkeeni kanssa.

Vierailija
7/24 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brutto vai netto ?

Aina puhutaan brutosta,tomppeli

Vierailija
8/24 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oonkin sit melkein,mun eläke on 2560€

Vierailija
9/24 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on arvokkaampi toista, eläkkeelläkin.

Vierailija
10/24 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan ei ole.

Vierailija
11/24 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasan ei ole.

Joo tasan ei mee nallekarkit.

Vierailija
12/24 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe kuuluvani mihinkään eliittiin, vaikka eläkkeeni on noin 4.700 e/kk.

Hyvin toimeentulevaksi minua voi kyllä huoletta kutsua.

Vierailija
13/24 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ja he ovat myös päässeet eläkkeelle viimeistään 60-vuotiaina. Omassakin suvussa joku tällainen, joka on nostanut eläkettä lähemmäs miljoonan. Ja vointi hyvä, eli varmaan sama peli jatkuu vielä vuosikymmenen. Eikä todellakaan ole itse maksanut eläkettään, vaan valtion elätti, jonka eläke määräytyi parin viimeisen vuoden palkan mukaan, jota korotettiin kaiken maailman lisillä ja muilla tempuilla älyttömän korkeaksi.

Sinä siinä sitten kadehdit niin että pää punoittaa ja jatkuvasti närästääkin. Aika pirulainen tuollainen sukulainen on, ettäs kehtaakin olla vielä jopa hyvävointinen.

Vierailija
14/24 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen tonnin eläke on kaukana jostain eliittieläkkeestä. Typerä artikkeli jossa väitetään tuollaista. 

Vierailija
15/24 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin työkyvyttömyyseläkkeelle rehtorin hommista. Olen näköjään eliittieläkeläinen. Pitääpä muistaa äänestää Kokoomusta.

Vierailija
16/24 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siinä sitten kadehdit niin että pää punoittaa ja jatkuvasti närästääkin. Aika pirulainen tuollainen sukulainen on, ettäs kehtaakin olla vielä jopa hyvävointinen.

Ei se ole kateutta. Kyllä asioista voi keskustella, ja jopa tulonjaon reiluudestakin. Mielestäni ei ole oikeastaan kohtuullista tuo rahan jakaminen vanhuksille samalla kun nuorilla ei ole rahaa edes lasten vaatteisiin tai ruokaan, kun tuloista menee neljännes heti päältä näihin eläkkeisiin. Kyseessä on arvovalinta, eikä siitä tarvitse hiiltyä.

Vierailija
17/24 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt niin kovin eliittiä vielä ole. Palkansaajien keskiansio on yli 3500e kuukaudessa, eli selvästi alle sen ja kovemmin verotettua. Eikä keskituloinen palkansaaja mitenkään rahassa piehtaroi.

Vierailija
18/24 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍Tämä oli niin nappiin sanottu että pointsit siitä 👍

Vierailija
19/24 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä! On nuo painaneet töitäkin niska limassa.

No eikä ole. Moni istunut perseellään ja teettänyt muilla työt. On ollut lomaa jos jonkin moista elämästä nautittu ja nautitaan vielä 100v asti ja samalla vit tuillaan kuin on ihan oikein että jälkipolvi saa kärsiä.

Vierailija
20/24 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän se ois. Tosiaan ihmisiä eriarvoistetaan saatujen rahojen mukaan ja tämä onkin suurin eriarvoistava asia. Itsekin eläkkeellä ja eläkettä saan vain 1350e kuussa nettona. Kyllähän tällä toimeen tulee, mutta esim 2000e lämmittäisi huomattavasti paremmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän