Ei kannata hukata omaisuuttaan juniin, laivaan tai HSL kulkuvälineisiin, Suomen löytötavaratoimisto lypsää rahasi
Järkyttävän kallis palvelu heillä ja liikennetoimijoita ei kiinosta, ovat vaan hyvillään kun ulkoistettu tämä "palvelu" muualle
Kommentit (8)
Ahaa, nyt ryhdytty nyhtämään sitten "löytötavaroilla".
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys maksaa
jaahas, neiti täydellinen kommentoi, hän joka ei tee ikinä yhtään virhettä elämässään
Jos pudottaa yhden nahkahanskan Ruotsissa maksaa se 5 euroa hakea jos on löytynyt että aklliiksi menee. Tuo pitäisi ola ilmaista.
Hyvä liikeidea aloittaa netillä löytötavarojen ilmoittaminen. Joku viisas kai siitä voisi tehdä busineksen.
Aika käsittämätöntä että liiketoiminnasta halutaan voittoa. Perusta itse löytötavaratoimisto joka on ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
Aika käsittämätöntä että liiketoiminnasta halutaan voittoa. Perusta itse löytötavaratoimisto joka on ilmainen.
Ennen sai omat tavaransa takaisin ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei tarvitse tulla viisastelemaan. Ymmärrän kyllä markkinatalouden periaatteet. Kyse onkin saadun palvelun tasosta suhteessa siitä maksettaviin korvauksiin.
Tyhmyys maksaa