Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kannata hukata omaisuuttaan juniin, laivaan tai HSL kulkuvälineisiin, Suomen löytötavaratoimisto lypsää rahasi

Vierailija
08.12.2023 |

Järkyttävän kallis palvelu heillä ja liikennetoimijoita ei kiinosta, ovat vaan hyvillään kun ulkoistettu tämä "palvelu" muualle

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys maksaa

Vierailija
2/8 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, nyt ryhdytty nyhtämään sitten "löytötavaroilla".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyys maksaa

jaahas, neiti täydellinen kommentoi, hän joka ei tee ikinä yhtään virhettä elämässään

Vierailija
4/8 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pudottaa yhden nahkahanskan Ruotsissa maksaa se 5 euroa hakea jos on löytynyt että aklliiksi menee. Tuo pitäisi ola ilmaista. 

Vierailija
5/8 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä liikeidea aloittaa netillä löytötavarojen ilmoittaminen. Joku viisas kai siitä voisi tehdä busineksen. 

Vierailija
6/8 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika käsittämätöntä että liiketoiminnasta halutaan voittoa. Perusta itse löytötavaratoimisto joka on ilmainen.

Vierailija
7/8 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika käsittämätöntä että liiketoiminnasta halutaan voittoa. Perusta itse löytötavaratoimisto joka on ilmainen.

Ennen sai omat tavaransa takaisin ilmaiseksi.

Vierailija
8/8 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei tarvitse tulla viisastelemaan. Ymmärrän kyllä markkinatalouden periaatteet. Kyse onkin saadun palvelun tasosta suhteessa siitä maksettaviin korvauksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi