Oletko koskaan epäillyt sinulla olevan sisaruksia, joista et ole tietoinen?
Jos isäsi on ollut perso naisille, niin on mahdollista sinulla olevan sisaruksia, joista et tiedä mitään.
Kommentit (27)
Olen. Elämässäni oli aikakausi kun isä petti äitiä ihan surutta eikä edes yrittänyt peitellä sitä.
Ovat edelleen yhdessä, en ymmärrä että miksi.
Eihän ne silloin mitään sisaruksia ole jos ei ole ollut sisaruussuhdetta eikä missään tekemisissä, en ainakaan pidä niitä sellaisina.
Mä tiedän, että isällä on lapsi, joka noin virallisesti n toisen miehen nimissä. Tiedän ko, naisen nimenkin, koska mut on sotkettu häneen muutaman kerran kaupungilla, ollaan nähtävästi molemmat ihan isämme näköisiä.
Tiedän että isälläni on toinenkin lapsi. Olen jopa nähnyt tämän lapsen ja pitänyt sylissä hänen ollessaan vauva. Viimeksi näin tämän lapsen isän hautajaisissa kun tämä lapsi oli noin vuoden ikäinen.
En kuitenkaan pidä tätä sisaruksenani, koska emme ole olleet missään tekemisissä ja hänellä on isä joka on ollut hänen elämässään siitä asti kun hän oli pieni.
Epäilen että mulla saattaa olla " isosisko " mutta varma en voi olla.
Molemmilla vanhemmilla oli omat reissunsa mutta ei ilmaantunut ketään isän perunkirjoitusvaiheessa.
Emme epäilleet. Yllätyksenä tuli, isän kuoleman jälkeen. Ihan kiva ihminen, hyvä lisä sisarusparveemme.
Ei ole. Jos olisi, ei ole kiinnostusta tai aikaa ajatella. Osa voisi olla hyvin vanhoja ihmisiä. Aikoinaan näin kuolleen isän näköisen miehen lehden kannessa, mutten ajatellut että se johtuisi sukulaisuudesta, ellei hyvin kaukaisesta.
En ole epäillyt, mutta olisi mahtavaa jos sellainen yhtäkkiä löytyisi. Vanhempani ovat jo kuolleet, ettei siitä aiheutuisi sen isompaa draamaa. Ai että, olisi kyllä hienoa.
Äidilläni on niin oudot jutut, että en ihmettelisi vaikka yllätyslapsi löytyisi.
On tiedossa kolme sisarpuolta, mutta mistäs miinä tiedän onko niitä enemmänkin?
Ennen kuin tapasi äitini, isä oli naisen kanssa, joka väitti saamaansa lasta isän lapseksi. Haaveilin että tämä olisi totta ja tuntematon sisarus saapuisi perunkirjoitukseen, olisi ollut hauska nähdä sisarusten ilmeet...
En ole epäillyt, mutta en kyllä yhtään ihmettelisi jos olisi. Isä oli melkoinen naistenmies. Tietääkseni meitä lapsia on kuitenkin vain kaksi.
En epäillyt, mutta minulle kerrottiin siskosta kun olin melkein nelikymppinen. Minua seitsemän vuotta vanhempi, isän poikamiesvuosilta ennen avioliittoa. Pidetään harvakseltaan yhteyttä.
Ihmisiä pelotellaan moisella. Voi olla kauhee stressi jos joku pölähtää elämään. En ikinä haluais ovelleni tollasta ylläriä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että isälläni on toinenkin lapsi. Olen jopa nähnyt tämän lapsen ja pitänyt sylissä hänen ollessaan vauva. Viimeksi näin tämän lapsen isän hautajaisissa kun tämä lapsi oli noin vuoden ikäinen.
En kuitenkaan pidä tätä sisaruksenani, koska emme ole olleet missään tekemisissä ja hänellä on isä joka on ollut hänen elämässään siitä asti kun hän oli pieni.
"...hänellä on isä joka on ollut hänen elämässään siitä asti kun hän oli pieni".
No ei se mikään hänen isänsä ole, jos sinun isä on oikeasti hänen isänsä. Huvittavaa, että tällä tavoin noin vain tehdään jostakusta isä.
Tehkää Dna-testi, niitä saa tarjouksesta edullisesti, voi löytyä uusia sukulaisia. Ystävättärelle löytyi oikea isä ja 5 sisaruspuolta, meni puoli sukupuuta uusiksi.
Ihanan naiivia ajatella että kaikki olisivat kasvaneet isi ja äiti ja lapset -ydinperheissä...
Tiedän että isälläni on uusi puoliso ja lapsi(a?). En ole tavannut. Enkä ole omien 1v synttäreiden jälkeen ollut missään tekemisissä.