Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion mennä pojan (3,5 v) kanssa 1. kertaa uimahalliin. Miten pitäisi varustautua ja mitä ottaa huomioon?

Vierailija
04.01.2007 |

Olisiko jotkut liukastumisen estävät tossut hyvät? Entä kellukkeet? Miten toimia jos kaikesta huolimatta poika sattuu pissaamaan altaaseen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei välitä siitä että joku elämätön haahka saa sydämentykytystä teki lapsi tai äiti ihan mitä tahansa.

Älä siitä pissasta välitä. Kuiviksi oppineet harvoin pissaavat vahingossa ja suoraan sanottuna tahallaan sinne altaisiin pissivät myös jotkut aikuiset.

Vierailija
2/13 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joisitteko pillimehut pukuhuoneessa? Pullat kahviossa?

Meillä lapset tykkää pitää mukana jotain pientä uimalelua, ankkaa tms. Tuo turvallisuuttaa kun voi jotenkin hallita tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä karkaa kun peset itseäsi.

Vierailija
4/13 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletpa sinä taas avuton.

minä olen ollut uimahallissa neljän lapsen kanssa , joista nuorin oli alle vuoden. Nuorin oppi uimaan kolmevuotiaana.

etkö itse osaa ajatella, mitä ottaisit mukaan.

ota vaikka tarhatäti tai palomies, ettei mitään satu. muista laittaa itse uikkarit päälle.

siis että voi olla avutonta....

oletko jo käynyt kaupassa vauvasi kanssa?

entä vierailulla sukulaisissa ? ravintolassa? bussissa? ota tutti mukaan ja vaikka joku lastenhoidon opaskirja.

Vierailija
5/13 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kellukkeet on ehdottomat sillä ollaan koko perhe yleensä terapia-altaassa, joka on syvä.

Vierailija
6/13 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oletpa sinä taas avuton.

minä olen ollut uimahallissa neljän lapsen kanssa , joista nuorin oli alle vuoden. Nuorin oppi uimaan kolmevuotiaana.

etkö itse osaa ajatella, mitä ottaisit mukaan.

ota vaikka tarhatäti tai palomies, ettei mitään satu. muista laittaa itse uikkarit päälle.

siis että voi olla avutonta....

oletko jo käynyt kaupassa vauvasi kanssa?

entä vierailulla sukulaisissa ? ravintolassa? bussissa? ota tutti mukaan ja vaikka joku lastenhoidon opaskirja.

Minä taas? Hauskaa kun jotkut päättelevät koko ihmisen habituksen ja henkilöhistorian yhden viestin perusteella. Koska tämä on Aihe vapaa -palsta, ajattelin vaan kysäistä onko kokeneimmilla jotain vinkkejä. Arvasin kyllä, että sinunlaisesi kommentoija eksyy joukkoon. Sinua rauhoitellakseni: olen kyllä liikkunut lapseni kanssa monissa paikoissa, uimahalli ei ole vaan ollut yksi niistä. Kiitoksia auttavista kommenteista!

ap

Vierailija
7/13 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele nyt ensin sitä ilmaisua, tule sitten tänne pätemään.

Hauskaa uintireissua aplle ja lapselle!:)

Vierailija
8/13 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun lapsi kyllä pystyy oottamaan kesää jolloin voi uida järvessä.

Vierailija
9/13 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenhän sä estät yhtään ketään kusemasta sinne? et yhtään mitenkään.

Vierailija
10/13 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika nielee sitä vettä joka välissä ja pissaa osittain sen takia, harvemmin kyllä altaaseen. Meinasin vaan ettet sitten ihmettele jos pojalla pissahätä tiheeseen reissun jälkeen...

Vierailija
11/13 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhe

uikkarit

pillimehu

laudeliina

nuilla on pärjätty...

Vierailija
12/13 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhtaat vaatteet

Vierailija
13/13 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nelivuotias jo tuon uskoo, mutta 2,5-vuotiasta joudun pitämään vielä varalta kädestä kun kävellään. Ja arvaa vaan pissaako sinne altaaseen isommatkin lapset? (Enkä tarkoita nyt omiani.)