Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis MIKSI ukot tykkää isoista tisseistä? Ei ole vielä mulle auennut!

Vierailija
04.01.2007 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tykkäähän naisetkin isosta munasta :)

Vierailija
2/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan äippä lomakin oli vain sen 2-3 kk... ja sitten oli muotia tuttipulloilla..

heh.. no ei vaineskaan. kait se on joku evoluution tulos. leveät lanteet = hyvä synnyttäjä. isot rinnat = hyvä ruokkija.. joskus luolamies aikoina ne on olleet varmaan jonkunnäköisiä mereettejä eli olisko jäänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puristellakkin!! Naisetkin tykkää vähän lihaksikkaammista miehistä ja varmaankin ihan tunnun vuoksi...

Vierailija
4/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kulttuureissa naisen sääret on super sexyt tai olkapäät. Ei ole evoluution tulos sillä monen mielestä rintojen tehtävä on ruokkia vauva, ei mikään muu.

On myös tutkittuettä näissä kulttuureissa joissa rintoja ei pidetä seksikkäinä ei myöskään nainen tunne seksuaalista mielihyvää rintoja hyväiltäessä.

Vierailija
5/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat lisäksi lantion näyttämään kapeammalta.

Kurvikas nainen on yksinkertaisesti seksikkäämpi miesten mielestä kuin kurviton.

t. 100-69-95

Vierailija
6/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka mistäkin tykkää. olen itse huomattavan hoikka, oikeastaan laiha, perseetön ja täysin rinnaton. ei ole myöskään selvästi erottuvaa vyötäröä. mutta miesseuraa ei ole koskaan puuttunut. katseet kääntyvät kadulla ja missä hyvänsä.

Vierailija
7/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksi sen kanssa oli ihan kamalaa.

Vierailija
8/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin tietenkin vyötäröstä, en lantiosta.. :)

Vierailija
9/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen hoikka, 179/62, pienirintainen 75A-B (merkistä riippuen), kapealantioinen (90cm), eikä koskaan ole miesseurasta ollut pulaa, päinvastoin :)

Mutta eikös se ole pelkästään hyvä asia, että yksi tykkää yhdenlaisesta ja toinen toisenlaisesta?

Vierailija
10/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johon tulee heti vastauksia, että enpäs tykkää. Eli nää on näitä yleisesti hyväksyttyjä totuuksia, joiden takana todellisuus onkin monimuotoisempi.

Vierailija
11/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ne on olleet varmaan ihan kivat. Mutta nyt ne valehtelematta roikkuu navan päällä, ainakin siltä näyttää kun kaveri istuu. Ymmärrän jos joku tykkää isoista ja kiinteistä, mutta että sellasista roikkuvista?

Vierailija
12/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kuulemma mieleen lehmän utareet.

Onneks mulla on AA-kuppi :)

Vierailija
13/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mies ei ihan oikeesti tykkää kovin suurista rinnoista, ei tosin olemattomistakaan. Pääasia on kuulema se että on suht kiinteet! Mä itse olen joskus vinkannut että voisin ottaa silikonit jos oikeen rupsahtaisin, ei mitään jättejä, mutta sellaset pallot mitkä ne oli joskus nuorena. Mies ei oo siitä innostunut yhtään, ja rahasta se ei ole kiinni. Mutta mä olen onnellinen siitä että kelpaan miehelle tämän kokoisena, eikä tarvitse olla mitkään jättilollottimet! Suoraan sanottuna, musta itsestänikin sellaiset on rumat.

Vierailija
14/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta mun mies ei ihan oikeesti tykkää kovin suurista rinnoista, ei tosin olemattomistakaan. Pääasia on kuulema se että on suht kiinteet! Mä itse olen joskus vinkannut että voisin ottaa silikonit jos oikeen rupsahtaisin, ei mitään jättejä, mutta sellaset pallot mitkä ne oli joskus nuorena. Mies ei oo siitä innostunut yhtään, ja rahasta se ei ole kiinni. Mutta mä olen onnellinen siitä että kelpaan miehelle tämän kokoisena, eikä tarvitse olla mitkään jättilollottimet! Suoraan sanottuna, musta itsestänikin sellaiset on rumat.

Vierailija
15/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia. Joku hölmö tuolla jo sivaltaa, että ihanan kohteliaita miehiä teillä. Miksi? Voi tietysti päätellä, että ehkäpä hänellä on isot rinnat, mutta mitä sitten? Mitä erityista lisäarvoa hän itselleen siis ITSELLEEN niistä saa?

Vierailija
16/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miehet antaisivat varmasti vastauksen sinulle :)

Vierailija
17/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle kerran että jos hän olisi halunnut naisen jolla on isoja tissejä hän olisi ottanut sellaisen :) -75B-

Vierailija
18/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen kuullut että miehet rakastavat KAIKENLAISIA rintoja. Joten se siitä...

Vierailija
19/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne varmaan tykkäävät pienemmistäkin, jos huolehditaan siitä, että ne näkyvät ja pullistelevat, niin että sen huomaa.

Vierailija
20/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso rinnat ja leveä lantio olivat hedelmällisen naisen merkki. Kuihtuneen näköiset olivat aliravittuja eivätkä kenties pystyneet lisääntymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä