Voihan se olla että sinkkujen kannattaa etsiä kumppania eripaikkakunnilta.
Saattaa toimia tai sitten ei. Kannattaa kokeilla ei se ota jos ei annakaan.
Kommentit (5)
Tietysti kannattaisi... itselle vaan niin hankalaa kun ei ole autoa. Oli tälläkin paikkakunnalla tuommoinen 20 km liikaa, kun käytännössä niin vaikea tavata. Bussit ei kulje ja mies ei viitsi nähdä vaivaa... ai niin, se juoksi umpihangessa metsässä helposti 20 km kerralla, muttei vaivautunut minun luokseni.
Etäsuhde toimii jos kumpikin osapuoli viitsii nähdä vaivaa ja jossain vaiheessa toisen tai molempien on todennäköisesti oltava vaihtamaan paikkakuntaa. Itse asun miljoonakaupungissa ulkomailla ja jokin kahdenkymmenen kilometrin matka ei tuntuisi miltään. Satakin kilometriä onnistuisi alkuun helposti jos on hyvät junayhteydet/auto. Tietysti jos bussit ei kulje ja mies ei viitsi nähdä vaivaa niin ei kyllä tietenkään onnistu. Tuo mies ei taida olla pahemmin susta kiinnostunut kun ei tuon vertaa viitsi nähdä vaivaa.
Miksi sinkkujen pitäisi etsiä kumppania?
Mä heitin katiskan jo atlantille asti jos sinne joku tarttuisi. Nyt alkuun kokeilussa espanjalainen, vaikea vielä lähteä ennustamaan mitään
Näin on iät ajat toimittu. Ei ketään sellainen viehätä jonka tuntee jo lapsuudestaan tai teini-iästä, on jo nähnyt kaikki huonot puolet.