Myynkö vai laitanko kiertoon?
Hirveä määrä vaatteita, osassa vielä laput kiinni. Suuri osa liian pieniä, epämuodikkaita tai muuten vaan sellaisia, jotka eivät oikeasti tunnu omalta.
Mieli kuvittelee että köyhdyn jos vaan hankkiudun turhasta eroon kierrättämällä. Oikeasti se raha on mennyt jo. Toisaalta sitä miettii, että jos jaksaisi ottaa kirppispöydän, olisi rahoille aina jotain käyttöä. Mutta kun en ole jaksanut vuosikausiin, miksi jaksaisin nytkään. Ja jonkun yksittäisen vaatteen naputtelu nettiin myyntiin en jaksaisi.
Eli tsemppiä ja vertaistukea tulin hakemaan. Mitä sä tekisit?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Tilaisin Sellpy-kassin osoitteesta www.sellpy.fi ja antaisin muiden hoitaa homman.
Vau, kiitos vinkistä. Toi vois olla oikeasti tosi hyvä, kun sitä hyväkuntoista vaatetta on niin paljon.
ap
Olen samanlainen säilyttelijä ja vatvoja, mutta erilainen sikäli, että ylimäärävaatteeni ovat kirpputorilöytöjä tullessaankin. Aiemmin menin aika ajoin kirpputorille myymään, vietin ihan kivan päivän siellä ja sain vähän rahaakin. Nykyään lopulta otan itseäni niskasta kiinni ja raivaan kaapin kerralla kaikesta käyttämättömästä parin vuoden välein ja vien poistot hyväntekeväisyyskirpputorille. Niin tai näin, kertaakaan en ole seuraavana päivänä tai sen jälkeen harmitellut niiden perään, vaikka karsimisen aloittaminen aina monen ponnistuksen takana onkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen samanlainen säilyttelijä ja vatvoja, mutta erilainen sikäli, että ylimäärävaatteeni ovat kirpputorilöytöjä tullessaankin. Aiemmin menin aika ajoin kirpputorille myymään, vietin ihan kivan päivän siellä ja sain vähän rahaakin. Nykyään lopulta otan itseäni niskasta kiinni ja raivaan kaapin kerralla kaikesta käyttämättömästä parin vuoden välein ja vien poistot hyväntekeväisyyskirpputorille. Niin tai näin, kertaakaan en ole seuraavana päivänä tai sen jälkeen harmitellut niiden perään, vaikka karsimisen aloittaminen aina monen ponnistuksen takana onkin.
Kiva kun kirjoitit. Mä just mietin että jos mulla on ollut saunassa, yläkaapeissa ja sängynalussäilytyksessä vaatteita, joiden penkomisen aloittaminenkin on vastenmielistä, pitäis ehkä uskaltaa tehdä jotain radikaalia. Vähän vielä mietityttää tuo raha, mutta katsotaan nyt mihin päädyn. Tiedän itsekin että en mä tule hävitettyjä vaatteita ikinä kaipaamaan. Päinvastoin, ihanaa kun vapautuu tilaa.
Heittäisin roskiin.