Miksi suomalaiseen itsenäisyyspäivään liitty aina tappelu ja huligointi? :D
Periattteessa melko söpöäkin tämä, että ollaan aina nyrkit pystyssä silloin kun pitäisi vain olla iloinen ja bilettää :D: D
Ollaan me semmonen outo kansa kyllä ja kasa hulluja että ihan naurattaa.
Kommentit (23)
Marginaaliöyhöjen ilmiö. Suurimman osan itsenäisyyspäivään ei kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Voitais ihan järjestämällä järjestää vuotuiset baari- ja nyrkkitappelut torille itsenäisyyspäivän kunniaksi. Olisi siinä nähtävää ja oltaisiin elementissämme.
Vaikka näähän järjestyy jo nyt ihan itsestään.
Vain yksi ryhmä oli tappaluhalukas ja poliisi kuskasi näitä osin putkaan. Ainoat tappelut oli siis poliisia vastaan.
Ei mun lapsuudessa. Tänne muutto on jakanut kansaa tällaiseen.
Vasemmistolaiset nuoret vaikuuttavat päätekijöiltä. HS ehti raportoimaan äärioikestolaisesta ryhmästä mutta unohti mainita vähintään kahden muun, toinen raahattiin pois rautatientorilta ehkäisevästi kun heillä oli nyrkkirautoja ja tekohampaat suussa suojaksi, ja toisesta näin videon missä ne rupesivat tappelemaan keskenään. Hyvin menee
Ei täällä hillu muut kuin punikki kommarit, viherpiipertäjät ja uunasset. Muut käyttääntyy ihan ihmisiksi.
Tulee ihan jotkut Pasila-sarja möykkääjälaumat mieleen.
Vihervassarit ei tykkää isänmaallisuudesta tai siitä että osa juhlii linnassa. Ihana tilaisuus heille lähteä hulinoimaan. Hyvä jos tällä kertaa eivät pistäneet matkalla paikkjoa hajalle.
Kertoo että sananvapaus ja demokratia toimii kun vähän ulkoillaan ja mesotaan.
Miksi Euroopassa vappuun liittyy aina mellakointi ja vandalisointi?
Kuinkahan monta kertaa "äärioikeiston" kulkueet ovat aiheuttaneet järjestyshäiriöitä? Tuskinpa kertaakaan, marssivat vain rauhassa keskenään.
Tässä olikin jo joku rauhallisempi vuosi välissä.
Hallituskokoonpano ei nyt miellytä ja sen pitää antaa näkyä ja kuulua :'D
Niiden, ketkä valtaa vasemmistossa käyttävät, rahoitus ja asema on uhattuna kun uusi hallitus on meinannut alkaa työllisyys- sekä asumistukimenojen alennus talkoisiin. Tuetussa asumisessa pyörii miljardituotot, voivoi nuoria idealisteja kun eivät näe kuinka heitä käytetään tuon rahanlähteen turvaamiseksi.
Mä olin tänää 9 aikaa aamul lenkillä ni mua vastaa käveli sellane tuhti mies rotsi auki, maha pömpällää lonkerotölkki kädes ja örvelsi jotai :D
Mietin hetken et meit on joka lähtöö!
Vietiinkö eduskuntavaaliehdokas kemikaalivana-Panua tällä kertaa putkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaiset nuoret vaikuuttavat päätekijöiltä. HS ehti raportoimaan äärioikestolaisesta ryhmästä mutta unohti mainita vähintään kahden muun, toinen raahattiin pois rautatientorilta ehkäisevästi kun heillä oli nyrkkirautoja ja tekohampaat suussa suojaksi, ja toisesta näin videon missä ne rupesivat tappelemaan keskenään. Hyvin menee
Nassevastaisissa kulkueissa on aina näitä mukana jotka panee hulinaksi ja jota kukaan ei tunne. Voi vaan kuvitella mistä ne tulee.
Älä höpäjä. Itse ainakin virkkasin pannulappuja ja katselin linnanjuhlia. Jos olikin sitä tappelua sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nassevastaisissa kulkueissa on aina näitä mukana jotka panee hulinaksi ja jota kukaan ei tunne. Voi vaan kuvitella mistä ne tulee.
Venäjältähän ne.
Taas tämä sama autistijankkaaja, joka on ottanut oikein asiakseen palstan sabotoinnin. Itsensä kanssa riitelee ja provoaa penikka.
Ruotsalaisnaiset ihailee meiän villejä miehiä.