Saako omaa spermaansa myydä tai lahjoittaa halukkaille lapsettomille pareille esim. torin kautta?
Saako omaa spermaansa myydä tai lahjoittaa halukkaille lapsettomille pareille esim. torin kautta?
Kommentit (28)
Et saa siitä niin paljon rahaa että voisit maksaa elarit.
Tietenkin saa, mutta valmistaudu siihen, että maksat lapsista elatusmaksut.
Se sperma tuskin säilyy kovinkaan hyvin tuolla tyylillä.
Itse olen lapseton mies enkä lapsia tälläiseen yhteiskuntaan halua, spermaa voisin lahjoittaa ihan sairaalassa jos siitä maksettaisi hyvin.
M30
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lapseton mies enkä lapsia tälläiseen yhteiskuntaan halua, spermaa voisin lahjoittaa ihan sairaalassa jos siitä maksettaisi hyvin.
M30
Tiedän, että se säilyy 15 minuuttia vulvan ulkopuolella. Hoidan homman asunnossa ja vaikka ruiskulla heti sisään. Muukin käy kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin saa, mutta valmistaudu siihen, että maksat lapsista elatusmaksut.
Ei haittaa
Kannattaa mennä ihan Kauppatorille, vuokrata oikein myyntikoju, ja laittaa hyvä litrahinta.
Vierailija kirjoitti:
Et saa siitä niin paljon rahaa että voisit maksaa elarit.
En halua rahaa vaan jälkeläisiä
Tuohon liittyy myös merkittävä riski naisen kannalta, jos lasta ei tehdä ns. perinteisellä menetelmällä. Mistä nainen voi tietää, että sperma on juuri sinun eikä esim. jonkun mamun? Näin huijaamalla saisit rahat mutta välttyisit elareilta.
Se on se niin sanottu muumimukimetodi. Sen takia Torin ja huuto.netin muumimukit ovat niin kovissa hinnoissa, kun siellä on täytteet mukana.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon liittyy myös merkittävä riski naisen kannalta, jos lasta ei tehdä ns. perinteisellä menetelmällä. Mistä nainen voi tietää, että sperma on juuri sinun eikä esim. jonkun mamun? Näin huijaamalla saisit rahat mutta välttyisit elareilta.
Niin. Kuten sanoin, sperma säilyy 15 minuuttia ihmiskehon ulkopuolella huoneen lämmössä
Ap
Telkkarissahan on ollut joku brittidokkari miehistä jotka levittävät siementään ympäriinsä, ihan sairasta touhua.
Kymmenittäin jälkeläisiä, ja vaimo ei tiedä tai ei hyväksy, mutta kun vaan on pakkomielle...
Vierailija kirjoitti:
Telkkarissahan on ollut joku brittidokkari miehistä jotka levittävät siementään ympäriinsä, ihan sairasta touhua.
Kymmenittäin jälkeläisiä, ja vaimo ei tiedä tai ei hyväksy, mutta kun vaan on pakkomielle...
Niin juuri
Sellaista haluan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kuten sanoin, sperma säilyy 15 minuuttia ihmiskehon ulkopuolella huoneen lämmössä
Ap
Ei estä huijaamista.
Vierailija kirjoitti:
Niin niin
Näin sen myös
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mennä ihan Kauppatorille, vuokrata oikein myyntikoju, ja laittaa hyvä litrahinta.
Eikös näissä hommissa ole tapana tuntihinnat.
Vierailija kirjoitti:
M30
Kyllähän ainakin aikoinaan Väestöliitto siitä hyvin maksoikin. 10 kertaa oli maksimimäärä luovuttaa. Lait taisi muuttua jossain vaiheessa, että luovuttajalle tulikin vastuita eli lapsi voisi tulla kärkkymään perintöä ja pakko luovuttaa isän tiedot lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja osa näistä yrittää tarjota luonnollista menetelmää. "Ei se kestä kauan, olet vaan vaikka paikallaan..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei estä huijaamista.
Toki voin tehdä homman naisen edessä
Vai onko laitonta tai jotain?