Montako kauhaa omistat?
Kommentit (22)
Yhden joo. Vois niitä kyllä olla muutama. Minulla on aika olematon määrä astioita ja ruokailuvälineitä muutenkin. Niinku 2 syvää lautasta ja 3 mukia jne.
Soppakauhoja on kaksi muovista ja yksi metallinen.
5kpl, yksi isompi ja pari pienempää ruualle ja pari löylykauhaa löytyy myös, pitkällä ja lyhyellä varrella. Tyydyttääkö tämä sinua ap?
Vierailija kirjoitti:
6, kaksi teiniä vielä kotona niin vievät sitten opiskelijakämppäänsä osan.
Onko sulla 6 kättä vai miten näitä kaikkia käytetään?
Ap
No jos kaikki kauhat lasketaan kotona ja mökillä: keittokauhat, löylykauhat ja veneen ja vesiasioiden kuupat, niin varmaan toistakymmentä löytyy.
Viisi. Kaksi niistä on soppakauhoja. Lisäksi on löylykauha.
1 metallinen soppakauha, 1 metallinen pastakauha, 1 metallinen reikäkauha, 1 puinen löylykauha, monta muovista kauhaa. Yhden muovikauhan olen ostanut ja se on itsekseen lisääntynyt... Tai sitten muistan väärin :-D Välillä joku niistä katoaa ja sitten putkahtaa ihme paikasta pitkän ajan päästä.
Yksi pieni ja yksi isompi muovinen peruskauha, yksi puinen puurokauha (tai lusikka pikemminkin) ja yksi sellainen lituskaisempi kauha, joka toimii tarvittaessa myös lastana. Näppärä kapine vaellusreissuilla :)
Jäin yksin asumaan joten astiastot kierätys keskukseen: 1 kpl kauhoja enää syystä ja sekin pieni,jos innostuisin joskus keiton itselleni valmistaa?.
Ainakin kymmenen, kaksi soppakauhaa sekä pieniä ja isoja muovikauhoja.
Yksi metallinen kastikekauha, jota käytän soppakauhana. Inhoan muovisia keittiövälineitä.
Hyvä kun tuli yksi tosimiestenkin ketju eikä vaan aina vaan marjanpoimijoille Mulla on kuokkakauha. lumikauha ja tasauskauha. Harkinnassa on ollut myös kunnollinen puhdistusauha, mutta aika arvokkaiat ovat.
Pari kastikekauhaa, pari keittokauhaa, reikäkauha - eli äkkiseltään viisi.
Ja kaikki metallisia, koska muovisista saa ADHD-päisiä lapsia...
En yhtään. Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhaa vaatia.
3, välillä tuntui että tarvitsisi useamman jos sellaista ruokaa ja osa likaisena/pesussa
Kolme muovista, yhden noista olen ostanut hätäpäissäni, eli ei ole kauha vaan paremminkin iso lusikka, mitä vihaan. Tuon "lusikan" ostamisen jälkeen löysin ihan normaalin pikkukauhan (sisältyy noihin kolmeen). Lisäksi 1 reikäkauha ja 1 spagettikauha, minkä ostin selänrasputtimeksi ;)
Löylykauhaa ei ole, mutta löytyy äyskäri (sehän on melkein kauha?), jolla siivoan elukoiden häkit;)
Lähes päivittäisessä käytössä 2 kauhaa, toinen puhtaana, toinen tiskissä. Reikäkauhaa tarvin harvemmin, mutta ihan hyvä olemassa.
6, kaksi teiniä vielä kotona niin vievät sitten opiskelijakämppäänsä osan.