Meikkaatteko jouluaattona?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tykkää sauna puhtaasta.
Koitapa yllättää miehesi punatuilla alahuulilla ;)
Ap. Emme tunne toisiamme.. Mitä tekisit minun meikkaamista tavoista. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Meikkaisin ihan mielelläni, mutta en saletisti taaskaan ehdi. Meillä on pieniä lapsia, ja sukulaiset tulevat meille joululounaalle ja saunaan. Yleensä käyn nopeasti kiskomassa juhlavaatteet päälle silloin kun vieraiden autot ovat jo pihassa, ja sitten jatkuu ruokien teko. pöytään kantaminen, lasten vahtiminen ja paikkojen keksiminen tuliaiskukille ja ja -ruuille. Ehtisin meikata sitten illalla lasten sammuttua.
Ehkä sitten muutaman vuoden päästä.
Mutta tuohan on helvetillistä! Ja olet itse selvästi myös sitä mieltä. Miten voit järjestää itsellesi noin kauhean joulun? Muuta tilanne, jouluun on vielä aikaa.
Toki meikkaan. Päivällä olen töissä ja illalla mennään baariin. En normaalistikaan kulje ns. ihmisten ilmoilla ilman meikkiä, töissä en koskaan. Ihan asiakkaiden parasta ajattelen 😁
Kyllä meikkaan. Meillä on ollut aattona tapana pukeutua hienommin, laittaa tukka ja kynnet, meikata jne. Miehellä tietysti puku päällä. Joulupäivänä sitten otetaan rennommin ja ollaan vaikka college-vaatteissa.
Ilman muuta, pidän siitä, vaikka mies sanookin kauniiksi usein kun olen ilman meikkiä. Ja laitan nätit vaatteetkin, niistä hänkin tykkää.
En. Yksin olen. No tietysti voisin kokeilla, ja vaikka laittaa someen kerrankin meikatun kuvan. Edellinen laittamani pärstäkuva onkin jo yli vuoden vanha, ei siinäkään meikkiä kyllä mutta miksei voisi... jos sitä nyt kukaan edes katsoo.