Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaatteko jouluaattona?

Vierailija
07.12.2023 |

Minä en todellakaan. Perheen kesken ollaan.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yksin olen. No tietysti voisin kokeilla, ja vaikka laittaa someen kerrankin meikatun kuvan. Edellinen laittamani pärstäkuva onkin jo yli vuoden vanha, ei siinäkään meikkiä kyllä mutta miksei voisi... jos sitä nyt kukaan edes katsoo.

Vierailija
42/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tykkää sauna puhtaasta.

Koitapa yllättää miehesi punatuilla alahuulilla ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Emme tunne toisiamme.. Mitä tekisit minun meikkaamista tavoista. 🙈

Vierailija
44/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaisin ihan mielelläni, mutta en saletisti taaskaan ehdi. Meillä on pieniä lapsia, ja sukulaiset tulevat meille joululounaalle ja saunaan. Yleensä käyn nopeasti kiskomassa juhlavaatteet päälle silloin kun vieraiden autot ovat jo pihassa, ja sitten jatkuu ruokien teko. pöytään kantaminen, lasten vahtiminen ja paikkojen keksiminen tuliaiskukille ja ja -ruuille. Ehtisin meikata sitten illalla lasten sammuttua.

Ehkä sitten muutaman vuoden päästä.

Mutta tuohan on helvetillistä! Ja olet itse selvästi myös sitä mieltä. Miten voit järjestää itsellesi noin kauhean joulun? Muuta tilanne, jouluun on vielä aikaa.

Vierailija
45/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki meikkaan. Päivällä olen töissä ja illalla mennään baariin. En normaalistikaan kulje ns. ihmisten ilmoilla ilman meikkiä, töissä en koskaan. Ihan asiakkaiden parasta ajattelen 😁

Vierailija
46/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meikkaan. Meillä on ollut aattona tapana pukeutua hienommin, laittaa tukka ja kynnet, meikata jne. Miehellä tietysti puku päällä. Joulupäivänä sitten otetaan rennommin ja ollaan vaikka college-vaatteissa. 

Vierailija
47/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta, pidän siitä, vaikka mies sanookin kauniiksi usein kun olen ilman meikkiä. Ja laitan nätit vaatteetkin, niistä hänkin tykkää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi