Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin 50v ei enää pysty nauttimaan ryyppäämisestä, kun toipuminen vie liian pitkään.

Vierailija
07.12.2023 |

Jos lauantaina juo, niin ei riitä enää sunnutaina lepääminen, vielä maanantai menee hukkaan ja töitä pitäisi kuitenkin tehdä. Tämä masentaa, kun kuitenkin tässä iässä on vielä velvotteita jotka on hoidettava.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama huomio. Jos on pakko ottaa niin sitten perjantaina, jotta maanantaina pää toimii toimistolla.

Vierailija
22/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mennyt ihan toisinpäin. Nuorena sain helposti kauhean oksentamis- ja päänsärkykrapulan. Nyt 49 v korkeintaan voi pikkuisen pää särkeä, mutta buranaa ja kivennäisvettä ja pari tuntia lisää unta, ja siinä se, stten olo normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko se on juoda lärvit? Jos haluat juoda, niin otat vain sen verran, että tulee se mukava, vähän rentoutunut olo, ja jätät siihen. Itsekään en viitsi ottaa paria enempää illassa, koska seuraavan päivän viettäminen pää kipeänä ja nuutuneena ei ole niin kivaa, että sitä viitsisi tehdä.

M 56.

Vierailija
24/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitää juoda vain pikkuhuppelit eikä liikaa niin ei tule krapulaa tai kooma.

Vierailija
25/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että toipuminen viekin pitkään, sillä sitä saat mitä tilaat.

Aikaisemmin join n. 1 - 2 kk välein melko kovat kännit, nuorempana useammin, mutta lopetin 4 vuotta sitten. Nykyään juon hyvin harvoin porukalla työreissussa ruokailun aikana max 2 olutta, en kirkkaita enkä viinejä ollenkaan. Usein myös alkoholitonta olutta.

Aikansa kutakin. Ei tee yhtään mieli.

M56

Vierailija
26/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea pysyä pikkuhuppelissa jos meno jatkuu vaikka 10h... promillet nousee hitaasti ja huomaamatta

Vierailija
27/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä ikävää kun juomisesta ei selviä heti ennalleen. Minulle tulee kiusaksi jo yhden päivän juomisesta monen päivän uniongelmat, ahdistus ja masentuneisuus.

Tarvitseeko sitä kännätä ylenmäärin? Itse pysyn yleensä suunnilleen ajokunnossa, silti voi illan aikana esim. pari olutta ja lasin viiniä ottaa.

Vierailija
28/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin juominen on säälittävää.

Niin on. Silloin kyse on isommista ongelmista jos yksin kotona ryypiskellee eikä kestä elämää selvinpäin.

Kalsarikännit on just parasta saattaa joskus kestää viikonkin

Vierailija
29/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toisinpäin. Nuorempana yrjösin aina 10 tuntia putkeen, nykyään ei tule mitään oloja vaikka joisi kuinka paljon.

Vierailija
30/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea pysyä pikkuhuppelissa jos meno jatkuu vaikka 10h... promillet nousee hitaasti ja huomaamatta

Mihin aikaan oikein aloitat? Mä olen jo ysiltä sängyssä, ellen nukkumassa niin lukemassa tms. Ja viideltä herään ihan väkisin... 

Mieluummin kyllä juhlisin mutta kun liha on henkeä vahvempi.

Vierailija
31/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako annosta oikein juotte?

Vierailija
32/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa kun vaihtaa päihteet vähemmän haitallisen. Harmi kun se on laitonta.

Vierailija
33/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti ihminen huomaa tuon jo kolmekymppisenä ja lopettaa viimeistään nelikymppisenä. Jos ei lopeta niin kuolema tulee elintasosairauksien muodossa viimeistään 47-60v

Ainakin dementia on jo alkanut ja sen huomaa pienistä asioista. Ainakin läheiset huomaavat.

Vierailija
34/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelun puutetta sanon minä. Ei minulla ole mitään ongelmia toipua, saatan nukkua ryyppyillan jälkeen tunnin tai kaksi pitempään kuin normaalisti, mutta sitten tas mennän.

M50

Vierailija
35/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Minulle sopiva illanvieton alkoholimäärä on kaksi isoa tuoppia. Kolmannesta aiheutuu huonosti nukkumista ja aamulla pientä päänsärkyä. Olen siis todennut, että iän myötä on pakko vähentää. Absolutisti en edes haluaisi olla.

N46

Vierailija
36/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että toipuminen viekin pitkään, sillä sitä saat mitä tilaat.

Aikaisemmin join n. 1 - 2 kk välein melko kovat kännit, nuorempana useammin, mutta lopetin 4 vuotta sitten. Nykyään juon hyvin harvoin porukalla työreissussa ruokailun aikana max 2 olutta, en kirkkaita enkä viinejä ollenkaan. Usein myös alkoholitonta olutta.

Aikansa kutakin. Ei tee yhtään mieli.

M56

Kuuntelit hyvä mies sisäistä ääntäsi ja sen takia elät pidemmän elämän ja läheisesi kiittävät. Näin se menee että vaikka myöhään niin ei koskaan liian myöhään. Sinä olet järjen mies. Suurin osa on ja siksi meillä ei ole samalainen keski-iän odotus kuin rajan itäisellä puolella miehillä o. Paras on laittaa se korkki kiinni vain lopullisesit.

Vierailija
37/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin aikaan oikein aloitat? Mä olen jo ysiltä sängyssä, ellen nukkumassa niin lukemassa tms. Ja viideltä herään ihan väkisin... 

Mieluummin kyllä juhlisin mutta kun liha on henkeä vahvempi.

Jos perjantaina lähtee liikenteeseen kyllä sitä 18 aloittelee, ja sitten jos jatkuu yökerhoon vielä, niin kotona vasta 5 pintaan. Onneksi todella harvinaista, yleensä viim. 1 jo kotona.

Vierailija
38/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasottelee sopivasti niin pystyy vetään useemmankin päivän.

Vierailija
39/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia hankin parempia harrastuksia.

Mitä se kenellekin sitten on. Onko pitsinnypläys, motocross, jalkapallo, postimerkki kokoelma, kävely, sali, juoksu, fitness, lukeminen, musa tekeminen tai kuuntelu, runot, Kardashenien seuranta. U just name it.

Vierailija
40/47 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmansa kullakin. Itselleni on aina tullut krapula jos olen juonut enemmän kuin 4,5 annosta illassa. Täytän kohta 50, ja viime vuosina olen ikäväkseni huomannut, että voin yhä juoda tuon 3-4 annosta illassa ilman krapulaa, mutta kun se ei tunnu enää yhtään miltään. Eli en tule edes känniin. Rahan haaskuuta koko juominen, mutta tulee sitä silti vedettyä muutama g&t kun viihteelle lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi