Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärrättekö te vaikka jääkiekkoa? Tai jalkapalloa?

Vierailija
07.12.2023 |

Aikuiset ukot jahtaa kiekkoa/palloa.. Onko se sen arvoista?

Ymmärrän, jos pienet ihmiset pelaa, mutta että isot ukot tai naiset.ja Google löytää aivan ihmeellisiä uutisia, mitä on käynyt halvaantumisita lähtien. Kannattiko?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä sitä että minun verovarojani käytetään urheiluun koska en ole sellaiseen koskaan suostunut, maksakoot ne jotka näitä seuraavat / harrastavat, tämä muutos pitää saada...

Vierailija
2/23 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapalloa en todellakaan niin tylsää ja ne tyypit siellä esittää että sattuu... blaah, homojen hommaa!

Lätkä sen sijaan on viihdyttävää, etenkin Suomen pelit

Vierailija
4/23 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne molemmat aivan turhaa hinkkaamista kentän laidasta toiseen. Pelaajat eivät vaikuta ihan täyspäisiltä.

Vierailija
5/23 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkapalloa en todellakaan niin tylsää ja ne tyypit siellä esittää että sattuu... blaah, homojen hommaa!

https://www.bbc.com/sport/ice-hockey/57896527

Luke Prokop on 1. NHL-pelaaja joka on kertonut olevansa homo. Vaikuttaako tämä kauhistuttava tosiasia nyt kiekon katsomiseesi?

Vierailija
6/23 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Futis on kiinnostavaa korkealla tasolla, ei suomalainen liigapotkupallo. Lätkä on typerää kyllä, väkivaltaista öyhöttämistä. 

Vierailija
7/23 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkä on hieno laji, enhän minä muuten olisi viihtynyt sen pareissa neljääkymmentä viidestäkymmenestä ikävuodestani. Enkä pelkästään katsojana, toki sitäkin olen tehnyt. Pelaajana, valmentajana, tuormarina, toimitsijana ja muuten vaan seura-aktiivina. Parhaat kaverinikin ovat lajin parista.

Vierailija
8/23 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Futis on kiinnostavaa korkealla tasolla, ei suomalainen liigapotkupallo. Lätkä on typerää kyllä, väkivaltaista öyhöttämistä. 

Kaipaan joka päivä hallittua aggression purkukeinoa joita kamppailulajit tarjosivat minulle. Valitettavasti en pysty enää harrastamaan niitä, mutta suosittelen kaikille lämpimästi. Taisi mennä ohi aiheen, sori.

Vierailija
9/23 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luke Prokop on 1. NHL-pelaaja joka on kertonut olevansa homo. Vaikuttaako tämä kauhistuttava tosiasia nyt kiekon katsomiseesi?

En katso NHL:ää

Vierailija
10/23 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ymmärrän. Aivan kuten ymmärrän, että aikuiset ihmiset esittää eri henkilöitä tv:ssä, oikein pukeutuvat ja opettelevat vuorosanoja sitä varten ja moni on loukkaantunut, jopa kuollutkin elokuvien ja sarjojen kuvauksissa. Tai onko siinäkään nyt mitään järkeä, että joku piirtelee kvioja kuvia ja toiset sitten kiertelee ympäri jotain tilaa ja katselee niitä kuvia seinillä, eikö jokainen vois vaan itse töherrellä omat kuvansa? Tai kun aikuiset miehet ajaa autolla kilpaa. Tai pyörällä. Tai lyövät toisiaan nenään hanskat kädessä. Esimerkkejä olisi satoja. Ihan kaikesta ihmisten tekemisestä.

Onko missään mitään "järkeä"?

Vierailija
11/23 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään tylsempää maailmassa tiedä kuin nuo pelit. No ehkä golf. 

Vierailija
12/23 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ymmärrän. Aivan kuten ymmärrän, että aikuiset ihmiset esittää eri henkilöitä tv:ssä, oikein pukeutuvat ja opettelevat vuorosanoja sitä varten ja moni on loukkaantunut, jopa kuollutkin elokuvien ja sarjojen kuvauksissa. Tai onko siinäkään nyt mitään järkeä, että joku piirtelee kvioja kuvia ja toiset sitten kiertelee ympäri jotain tilaa ja katselee niitä kuvia seinillä, eikö jokainen vois vaan itse töherrellä omat kuvansa? Tai kun aikuiset miehet ajaa autolla kilpaa. Tai pyörällä. Tai lyövät toisiaan nenään hanskat kädessä. Esimerkkejä olisi satoja. Ihan kaikesta ihmisten tekemisestä.

Noissa on usein tarina ja kiehtovat hahmot. Jalkapallossa on vain pallo jota on tarkoitus seurata kolme tuntia. 

Vierailija
13/23 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vierailija
14/23 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin koirakin juoksee pallon perässä, urheilussakin pääsee harjoittamaan ikivanhoja viettejä.

Vierailija
15/23 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo tuota tissiposkea jolla ei partakaan kasva, kukaan tuskin oli yllättynyt. 

Vierailija
16/23 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Kai saat lääkkeitä masennukseesi?

Vierailija
17/23 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi jalkapallo on taktisesti köyhää sekä naisissa että miehissä, Suomelta puuttuu keski kentän pelinrakentajat, nyt Suomen peliä rakentaa puolustajat jotka menetettyään pallon johtaa usein siihen että omissa "soi"

Vierailija
18/23 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä sitä että minun verovarojani käytetään urheiluun koska en ole sellaiseen koskaan suostunut, maksakoot ne jotka näitä seuraavat / harrastavat, tämä muutos pitää saada...

Juurikin näin. Itse en halua, että verovarojani käytetään aikuisten terveyspalveluihin. Jokainen saisi maksaa ne itse.

Vierailija
19/23 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko on hieno peli. Sen sijaan sen sitä seuraavat ja sen parissa olevat ihmiset ovat niin juntteja, että ei pysty ymmärtämään. Persuilua kun ei voi hyväksyä.

Vierailija
20/23 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Kai saat lääkkeitä masennukseesi?

Tottakai saan. Kaikki muutkin hoitomuodot kokeiltu sähköhoitoa myöten.