Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sporttinainen: pitääkö miehesikin olla sporttinen ja alle 15 prosentin rasvoilla?

Vierailija
07.12.2023 |

Vai kelpaako sporttinaiselle myös perus salihöntsä? Perus salihöntsämies nostaa penkistä noin 100-120 kg ja on suht raamikas ja selkeästi paremmassa kunnossa kun sellainen pullamössömies joka ei käy salilla, mutta ei mikään super bodari- tai crossfittaajamies. Lihasta ja läskiä sopivasti.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kestävyysurheilussa on se huono puoli, että loppupäiväkin menee toipuessa ja seurustelusta tai mistään muustakaan on turha edes puhua."

Varmaan jos puhutaan oikeasti urheilusta. Jos taas puhutaan kestävyysliikunnasta niin ei sen tarvitse mitään kaiken voiman vievää rääkkiä olla. 

Oma mieheni pyöräilee ja/tai juoksee helposti 3-5 kertaa viikossa ja on varsin hyvässä kunnossa. Mutta lenkin jälkeen hän käy suihkussa ja on kuin ei olisi mitään ihmeellistä tehnytkään.

Vierailija
22/24 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun rasvaprosentti on 18, alimmillaan ollut 16, joten kyllä, miehen pitää olla rasvattomampi kuin minä.

Se et enää ole "sporttimimmi", vaan testoa piikittämällä vetänyt itsesi joksikin bodybilderiksi. Naisen rasvat alle 20 alkaa olla sitä ettei siinä enää olla spottisia naisia, vaan naiseksi syntyneitä miehiä. Noitahan toki näkee kisalavoilla. Joku tykkää, toinen ei. Vai miten se meni.

En ole bodybuilder, vaan hoikka ja lihaksikas. En ole koskaan käyttänyt mitään dopingia, koska tiedän niiden haittavaikutukset ja pidän dopingin käyttäjiä huijareina. Kisalavat eivät kiinnosta, koska kroppa menee kisaajilla rikki. Ja eikös kisaajien rasvaprosentti ole alle 5? Minulla ei myöskään ollut ongelmia raskautua pari vuotta sitten, vaan käytännössä raskauduin heti, kun ehkäisy jätettiin pois ja lapsi on terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisikohan minä sporttinaiselle? Hiihdän 2-3 kertaa viikossa sekä pelaan pallopelejä neljä kertaa viikossa. Vartaloni on atleettinen.

Vierailija
24/24 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisikohan minä sporttinaiselle? Hiihdän 2-3 kertaa viikossa sekä pelaan pallopelejä neljä kertaa viikossa. Vartaloni on atleettinen.

No mikä ettei, ettetkö kelpaisi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän