Missä Suomen insinöörejä voisi tavata?
Pitkän sinkkuuden jälkeen olen ymmärtänyt, että olen treffannut ihan vääränlaisia miehiä. Tykkään kovasti keksinnöistä ja insinööritöistä ja uusista innovaatioista. Kävin Teknologia messuilla patenttiasioissa ja löysin itseni omieni joukosta. Harmi oli se, ettei siellä sinänsä mahista alkaa tinderöimään livenä. Samoin itse hyvin säilyneenä 5-kymppisenä naisena ikäisiäni sinkkumiehiä oli vaikea sieltä bongata.
Treffaisin mielelläni hyvin säilynyttä 70-luvulla syntynyttä ja hauskaa insinööriä, joka myös tykkää kehitellä uusia innovaatioita. Tykkään myös käydä konserteissa ja standuppia katsomassa. Pidän myös jääkiekosta ja formuloista. Olen ambivertti.
Missä sinä olet? Jos olisit kuvailemani mies, niin missä luuraisit? Missä sinut voisi bongata? Voin tulla hakemaan sinut kotoakin.
Kommentit (25)
Insinööriä?? Ei mitään opisto eli AMK-insinööriä kannata tapailla - akateeminen sen olla pitää eli DIPLOMI-insinööri.
Vierailija kirjoitti:
Insinööriä?? Ei mitään opisto eli AMK-insinööriä kannata tapailla - akateeminen sen olla pitää eli DIPLOMI-insinööri.
Ihan sama kumpaa insinöörilinjaa on käynyt. Palkkaero koulutusten välillä ei ole kummonenkaan, eli yhtä pätevinä pidetään työelämässä. Ja AMK ja opisto on kaksi ihan eri koulutustasoa.
Mä oon inssiopiskelija mutta en ole koskaan ollut missään sellaisissa insinöörialan töissä. Viime kesänä olin muutaman kuukauden tekniikan alan työharjoittelussa, mutta olin niin paska että sain potkut.
Onko insinööreille joku oma tapahtuma, joissa käyvät? Muu kuin teknologiamessut? Ap
Ehdin jo innostua. Varatut ei kiinnosta, joten jatkan ettimistä. Ap