Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä Suomen insinöörejä voisi tavata?

Vierailija
06.12.2023 |

Pitkän sinkkuuden jälkeen olen ymmärtänyt, että olen treffannut ihan vääränlaisia miehiä. Tykkään kovasti keksinnöistä ja insinööritöistä ja uusista innovaatioista. Kävin Teknologia messuilla patenttiasioissa ja löysin itseni omieni joukosta. Harmi oli se, ettei siellä sinänsä mahista alkaa tinderöimään livenä. Samoin itse hyvin säilyneenä 5-kymppisenä naisena ikäisiäni sinkkumiehiä oli vaikea sieltä bongata. 

Treffaisin mielelläni hyvin säilynyttä 70-luvulla syntynyttä ja hauskaa insinööriä, joka myös tykkää kehitellä uusia innovaatioita. Tykkään myös käydä konserteissa ja standuppia katsomassa. Pidän myös jääkiekosta ja formuloista. Olen ambivertti.

Missä sinä olet? Jos olisit kuvailemani mies, niin missä luuraisit? Missä sinut voisi bongata? Voin tulla hakemaan sinut kotoakin. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että insinööri uskaltaisi lähestyä naista?

Vierailija
2/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmästä insinööritoimistosta voit noutaa mieleisesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 70-luvulla syntyneenä insinöörimiehenä on todettava, että olet valitettavasti 20-30 vuotta myöhässä. Vaikka sinkku nykyisin olenkin, niin tässä vaiheessa elämää minulla ei ole mitään aikomusta ryhtyä parisuhteeseen tai muuttaa naisen kanssa saman katon alle. Elämä on jo muokkautunut työn ja harrastusten ympärille ja mahdollinen parisuhde olisi mahdollinen vain jostain luopumalla. Minulla menee noin keskimäärin 50-70 päivää vuodessa työmatkoilla ja lomat ja useita viikonloppuja purjehtiessa ja vaellusretkillä. Eli tarjolla olisi vain ehkä yksi viikonloppu kuukaudessa, jonka mieluusti viettäisin kotona/mökillä rauhottuen ja levähtäen. Ja ymmärrän että se ei monellekaan naiselle kuulosta kovin houkuttelevalle. En ole kuitenkaan valmis luopumaan rakkaista vuosikymmeniä kestäneistä harrastuksista.

Vierailija
4/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin vaan amk.lle tai jos DI kelpaa niin yliopistolle. 

Vierailija
5/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vartenhan ne on.

Vierailija
6/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehä 1 ruuhkassa kohti Keilaniemeä arkiaamuisin

Vierailija
7/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän insinööri eroa juuri muista miehistä millään tavalla.

tunnen monia insinöörejä, jotka ovat kuin ketä tahansa muu. omalla luokallani aikuiskoulussa on yksi insinööri, mutta hän tekee pelejä tietokoneella ja kaipaisi naista vierelleen.

mitä mieltä olet tietokonepeleistä. mietippä jos miehesi tekisi tietokonenpelin jossa tekisi sinusta sen pelattavan hahmon.

voisit pelata itselläsi, nii, miltä kuulostaa. oletko valmis hyppäämään seikkailuun videopelien maailmaan jossa voisit laittaa porkkanaa  pilll uuuuuuuuuuun ;)

Vierailija
8/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväpalkkaiset insinöörit on tämän päivän alfoja joilla on enemmän naisia tyrkyllä kuin Hjalliksella.

Vierailija
9/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 70-luvulla syntyneenä insinöörimiehenä on todettava, että olet valitettavasti 20-30 vuotta myöhässä. Vaikka sinkku nykyisin olenkin, niin tässä vaiheessa elämää minulla ei ole mitään aikomusta ryhtyä parisuhteeseen tai muuttaa naisen kanssa saman katon alle. Elämä on jo muokkautunut työn ja harrastusten ympärille ja mahdollinen parisuhde olisi mahdollinen vain jostain luopumalla. Minulla menee noin keskimäärin 50-70 päivää vuodessa työmatkoilla ja lomat ja useita viikonloppuja purjehtiessa ja vaellusretkillä. Eli tarjolla olisi vain ehkä yksi viikonloppu kuukaudessa, jonka mieluusti viettäisin kotona/mökillä rauhottuen ja levähtäen. Ja ymmärrän että se ei monellekaan naiselle kuulosta kovin houkuttelevalle. En ole kuitenkaan valmis luopumaan rakkaista vuosikymmeniä kestäneistä harrastuksista.

Et voi tietää kuinka ihana nainen olisin juuri sinulle. Herttainen ja hauska, joka olisi kiinnostunut patenteista ja keksinnöistä. Meillä voisi olla paljon yhteistä  

Okei no ei sitte. Pitää katella jotain sellaista, jolla on sydämessä tilaa maailman parhaimmalle seuralle. 

Vierailija
10/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että insinööri uskaltaisi lähestyä naista?

Nii mut mä voisin hänen puolestaan 😍

Vierailija
11/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä. Pitää alkaa sinne lähetellä joulukortteja 😍

ap

Vierailija
12/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin vaan amk.lle tai jos DI kelpaa niin yliopistolle. 

Kiitti. Huomenna cv uusiksi ja kiillottamaan korkokenkiä. Ap

Vierailija
13/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vartenhan ne on.

😂 ai työ itsessään sivuseikka. Kiva tietää. Ap

Vierailija
14/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot seksikäs. 

Vierailija
15/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehä 1 ruuhkassa kohti Keilaniemeä arkiaamuisin

Voi pahus. Etätyötä tekevänä ei kovin tule aamuisin ajeltua, mut ehkäpä hyvän asian vuoksi voisi tehdä aamulenkin jatkossa autolla. Ap

Vierailija
16/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai meinaat, että noin vain voi mennä noutamaan.

Olen itse töissä suurehkossa insinööritoimistossa, eikä siellä sinkkuja ole kuin nuorimmat, vastavalmistuneet.

Olen itsekin naimisissa insinöörin kanssa, joten ymmärrän AP:n toiveen 😊

Mieheni löysin ihan perinteisesti baarista.

Vierailija
17/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Tapiolaan, heitä kivi ja katso keneen osuu. Sitten kovasti pahoittelet että miten nyt tällä tavalla sattui lipsahtamaan. Loppu onkin itsestäsi kiinni.

Ainiin mutta ei nää DI:t ole sinkkuja. Unohda.

Vierailija
18/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväpalkkaiset insinöörit on tämän päivän alfoja joilla on enemmän naisia tyrkyllä kuin Hjalliksella.

Äläs ny. Justhan Hjallis oli 35v uuden viehätyksen kanssa linnanjuhlissa. Mut okei Hjallis ei ole mun tyyppiä, et hänen jonossa en seisois. 

Mut yhdessä asiassa olen samaa mieltä. Insinöörit on alfoja Ap

Vierailija
19/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eihän insinööri eroa juuri muista miehistä millään tavalla.

tunnen monia insinöörejä, jotka ovat kuin ketä tahansa muu. omalla luokallani aikuiskoulussa on yksi insinööri, mutta hän tekee pelejä tietokoneella ja kaipaisi naista vierelleen.

mitä mieltä olet tietokonepeleistä. mietippä jos miehesi tekisi tietokonenpelin jossa tekisi sinusta sen pelattavan hahmon.

voisit pelata itselläsi, nii, miltä kuulostaa. oletko valmis hyppäämään seikkailuun videopelien maailmaan jossa voisit laittaa porkkanaa  pilll uuuuuuuuuuun ;)

Insinööri eroaa muista miehistä ainakin älyllä ja herrasmiesmäisyydellä. Olin yhden KTM kanssa ja ihan kamala kokemus. Ei mitään tapoja. Röyhkeä ja rahanahne. Avasi ovet vain itelleen. Ap

Vierailija
20/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai meinaat, että noin vain voi mennä noutamaan.

Olen itse töissä suurehkossa insinööritoimistossa, eikä siellä sinkkuja ole kuin nuorimmat, vastavalmistuneet.

Olen itsekin naimisissa insinöörin kanssa, joten ymmärrän AP:n toiveen 😊

Mieheni löysin ihan perinteisesti baarista.

Sulla on käynyt ihan hirmuinen munkki baarissa. Olen kade. En baareissa juuri ikinä insinöörejä nää. En kyllä siellä ole vuosiin käynyt, että voipi olla tilanne muuttunut. Ei sun miehellä olis sinkkuja insinöörikavereita? Joku ujo ja suloinenkin käy.