Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko päässyt jalkapohjien syylistä eroon?

Vierailija
27.05.2025 |

Miten?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, käytin jotain apteekista saatavaa syyläkynää, ensi yrityksellä syylä ei lähtenyt, mutta toisella lähti. Tai sitten se oli vain ajasta kiinni ja olisi muutenkin hävinnyt.

Vierailija
2/51 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mutta miten olette päässeet päkiän känsästä eroon? 

Vierailija
4/51 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapohjasta lähti ihotautilääkärin kauhalla. Valitettavasti muualta ei lähde edes ajan kanssa.

Vierailija
5/51 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika. Yritin vaikka mitä hoitoja, mutta aika oli ainoa mikä tepsi.

Vierailija
6/51 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät vaihtoon. Ne on kenkien syytä. Heti hävisivät kun viskasin huonot kengät roskiin ja uudet tilalle. 

Vierailija
7/51 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ajan kanssa. Ilmeisesti oma vastustuskyky aktivoitui tms. Nuorena oli jalkapohjat täynnä,  sitten ne vaan hävisi eikä oo takas tullut. Hoidot ei auttanut.  

Vierailija
8/51 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin autoliikkeestä kylmäsuihkepullon. Sillä lähti. 10€

Apteekista ostettu suihke maksoi 30 € ja oli 1/30 kokoa toiseen pulloon verrattuna. 

Älä mene apteekkarijutkun kauppaan. 

Vierailija
9/51 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jalkahoidossa apteekinnyhteydessä olevassa pisteessä ja siellä laitettiin ainetta joka vihdoin hävitti syylät. Sitä ennen olin käyttänyt syylendiä ym tuotteita. Varmaan myös aika on vaikuttanut, nuorena oli enemmän. Mutta tuon syvähoidon jälkeen ovat pysyneet poissa. Pidän jalat puhtaina, uudet sukat päivittäin ja kenkien pesu tai vaihtaminen säännöllisesti 

Vierailija
10/51 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin eroon, oli tosi kipeät syylät. Mitkään apteekin litkut ei auttanut kuitenkaan. Jesarilla eli ilmastointiteipillä lähti. Osta oikeaa jesaria, missä on kunnon liimapinta. Teippiä pidetään niin kauan syylän päällä, että syylä häviää. Jos teippi lähtee irti, uusi heti päälle. Muistaaksi syylät hävisi aika nopeasti.

Vierailija
11/51 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena minulla oli niitä. Niihin levitettiin "Nikit" -nimistä ainetta ja ne lähtivät irti.

Vierailija
12/51 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihte asiassa oon.

Jossai välis ne oli vaa hävissy pois.

Vierailija
13/51 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta lähti syylät yllättäen, kun söin B12 vitamiinikuurin.

Minulla oli siis B12 vitamiinin puutos ja lääkäri määräsi siihen kuurin B12:ta. Syylät lähtivät siinä sivussa.

Ehkä sinullakin on joku vitamiinin puutos?

Vierailija
14/51 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kaikista vahvin tökötti. Pintasyylät lähtee helposti, mutta yksi oli niin syvällä, että jossain vaiheessa vereslihalla kaivoin pois. Pointti on saada joka ikinen piste pois. 

Vierailija
15/51 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jalkaterapeutilla, joka hio ne pois ja kehotti voitelemaan Carbalan Plus yleisvoiteella. Toimi.

Vierailija
16/51 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liotin vedessä, mihin oli laitettu ruokasoodaa. Alunperin tarkoitus oli että tämä auttaisi varpaanvälien sieneen. Siihen sieneen ei auttanut, mutta syylä katosi.  

Vierailija
17/51 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsena uimahallista känsiä jalkapohjiin. Laitettiin jotain "nikittiä". Linimentti haisi pahalle. Sitä siveltiin suihkun jälkeen joka kerta ja känsät lähtivät pois. Ihoon jäin mustat pilkut, jotka piti nyppiä pois. 

Uimahallissa kannattaa pitää crockseja, ettei jalkapohjiin tartu. Ikävä vaiva. 

Vierailija
18/51 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Mulla aika ei ole auttanut, ei sairaanhoitajan antama kylmähoitosarja, ei jalkahoitajan hionnat, ei ilmastointiteippi, ei apteekin tuotteet. B12-vitamiiniarvo on kunnossa. Ap.

Vierailija
19/51 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun alakouluikäisenä, monien syylendien jälkeen, kaivoin kynsisaksilla harmahtavan pallon isovarpaani sivusta. Varpaaseen jäi kolo, josta näkyi mustuneita verisuonia eli niitä pilkkuja. Nykyään tässä kohdassa varvasta onkin sitten kovettuma.

Vierailija
20/51 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on todella ärsyttäviä ja sitkeitä. Lapsellani yritettiin ensin itse jäädyttää niitä apteekin aineella sen lisäksi ollaan käyty kolme kertaa peräkkäin ihotautilääkärillä, joka jäädytti niitä. Vaikka jäädytti jalkaa paljon kauemmin kuin yleensä niin silti vain pienempi lähti. Toinen on tosi syvällä ja meidän olisi pitänyt hioa sitä jäädytyksen lisäksi ahkerasti. Jäi tekemättä ja nyt syylä (vai känsä) on taas iso ja pitäisi aloittaa alusta. Lääkäri kyllä sanoi että kahdessa vuodessa ne lähtevät yleensä itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän