Itsenäisyyspäivän vastaanotto 2023 seurantalanka
Tasavallan Presidentti Sauli Niinistön viimeisen kauden juhlavastaanotto.
Mielenkiintoisimmat vieraat ja keskustelut tähän ketjuun.
Kommentit (1925)
Lipponen vaan naureskelee tuolla tuolilla. :D
Illan kuningatar on kyllä 98-vuotias Jutta Zilliacus. Vaikutti kättelyjonossa parempikuntoiselta kuin moni kolmekymmentä vuotta nuorempii.
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea on katkaista lähetys kesken kättelyn?
Ainahan se katkeaa. Nykyään voi kuitenkin katsoa Areenasta ilman katkoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noi kolme ihmistä istuvat tuolla takana tuoleilla? Näyttää epäkunnioittavalta kun muut seisovat.
nopeat syö hitaat. ei niitä tuoleja kaikille riitä
Vierailija kirjoitti:
EN edelleenkään ymmärrä, miksi ylen täytyy näyttää uutiset ja katkaista lähetys. :( Joka vuosi sama juttu.
Se on perinne. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Miksi pressan frouva ei pukeudu etiketin mukaan? Iltapuvussa EI OLE hihoja. Jos tuntuu liian avonaiselta, niin sitten huivi lisäksi, mutta ei hihoja!
Koodi on kyllä juhlapuku.
Saulilla näyttää olevan kuulolaite
Miksei Sannaa ja Halla-ahoa näytetty??!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on ollut illallisella 2 tuntia sitten, ei taida tulla Linnan juhliin.
Tuli jo. Sori, Sannahullu. Sulla meni nyt koko illan odottamasi hetki ohi. Voimia!
Huh, onneksi en nähnyt sitä kalkkunaa
Kateus on kamala tauti, eikä siihen valitettavasti ole parannuskeinoa, voimia.
Vierailija kirjoitti:
AEtukäteen mainostettiin, että nyt olisi paljon nuoria ja ensikertalaisia? Suurin osa noista oli vanhoja miehiä, tosi vähän nuoria.
Wille voi järjestää paikalle nuoria ja ensikertalaisia sitten jatkoille.
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun Hjallis on the Äijä. Ukko on itse rupsahtanut seitsemänkymppinen mutta saanut haaviinsa upean parikymppiseltä näyttävän kolmekymppisen businessnaisen. Kovempi naistenmies kuin itse Sale.
Miten tuon näköisellä ukolla voikaan naiset vain kaunistua sitä mukaa kun itselle tulee ikää?
naistenmiehenä oleminen ei ole meriitti muiden kuin ehkä joidenkin keskenkasvuisten miesten mielestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea on katkaista lähetys kesken kättelyn?
Saatiin sopivasti tauko kun Marin marssi sisään.. ei tarvinnut sitä kenenkään nähdä
Näkihän hänet Areenasta. Illan upein! Tuppurainenkin oli todella kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun Hjallis on the Äijä. Ukko on itse rupsahtanut seitsemänkymppinen mutta saanut haaviinsa upean parikymppiseltä näyttävän kolmekymppisen businessnaisen. Kovempi naistenmies kuin itse Sale.
Miten tuon näköisellä ukolla voikaan naiset vain kaunistua sitä mukaa kun itselle tulee ikää?
Kysy Maria Drockilalta. Osasi napata papan juuri sopivaan aikaan, liian kauan ei tarvinnut katsella 😆
Aivan ihana tuo tumma parrakas mies<3
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-ahon edestä katkesi lähetys, oikein :D
Oliko mukaan eksynyt väärä vaimo?
Painuisit ite jonnekin. Kukaan ei jäisi kaipaamaan.