Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua puolison mummon kommentteihin painostani?

Vierailija
06.12.2023 |

Kyseessä 70v mummo joka ei itsekään ole missään terveellisimmässä kunnossa lääkärin kehotuksista huolimatta.

olivat olleet meillä kylässä ja jälkeenpäin sain kuulla miten kotimatkan oli kauhistellut minun lihonneen. Voin myöntää että kiloja on tullut muutama mutta ei mitenkään huomattavaa määrää. 

Miten reagoida? Mummolla on tapana kauhistella ja kun ottaa jonkun silmätikukseen, ei siitä tule loppua. Ei koskaan päin naamaa sano mutta käy kaikki sukulaiset läpi oman mielipiteensä kanssa. Ei huvita paljoa kutsua enää kylään kun tiedän että jatkossa puhuu minusta negatiivisesti selän takana 

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkos harkinnu laihduttamista niin ei tarttis tollasia kommentteja kuunnella? .Ai niin, oot kehopositiivinen, yäk!

Vierailija
42/55 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo mäkisi toisten painoista ja muista ulkoisista seikoista. Eipä juuri tullut käytyä katsomassa. 

Jos sanoo sulle sun kuullen, sano että nykyään kuuluu hyviin tapoihin ettei arvostele toisen ulkonäköä, mutta ymmärrät kyllä jos mummulla meinaa tuo dementia vaivata. Harmittaa kun en sanonut noin omalleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tuo painosta puhuminen ei ole niin arka aihe? Luulen että ne jotka sitä päivittelee suhtautuu asiaan paljon rennommin? Eivät ajattele että loukkaavat niin pahasti,kuin miten toinen sen voi ottaa. Vähän kuin sään päivittely?

Vierailija
44/55 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on noin nuori mummo? Itse olen 28v ja mummoni 92v

No ymmärrät varmaan itsekin? Sinun äitisi ja isoäitisi on saanut lapsensa vanhemmalla iällä. Jos taas kaikki saa lapset 20 vuotiaina, niin silloin 20 + 20 + 20 = 60.

Jos taas vaikka kolmekymppisenä niin 30 + 30 + 30 = 90.

Puhdasta matematiikkaa. Miten voi olla noin ihmeellistä?

Onko 30v lapsen saaminen vanhemmalla iällä? :D

Vierailija
45/55 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkos harkinnu laihduttamista niin ei tarttis tollasia kommentteja kuunnella? .Ai niin, oot kehopositiivinen, yäk!

Ja sinä olet idiootti. 

Vierailija
46/55 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ymmärrät varmaan itsekin? Sinun äitisi ja isoäitisi on saanut lapsensa vanhemmalla iällä. Jos taas kaikki saa lapset 20 vuotiaina, niin silloin 20 + 20 + 20 = 60.

No silloin alkaa olla jo aikuinen. Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen vähintään 30v asti. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.

https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…

Vierailija
47/55 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kymmenen vuotta vanhempi kuin 20 v. Voi myös olla suuria perheitä, jolloin niillä vanhemmilla sisaruksilla tietenkin on ollut nuorempi mummo kuin iltatähdellä. Jos vaikka sisaruksilla lähemmäs 20 v. ikäeroa.. 

Voi myös olla että äiti saanut lapsen 40 vuotiaana ja isoäiti vaikka 30 vuotiaana .. siitä tulee jo 70. Eli voi olla hyvinkin isoja eroja äitien ja mummojen ikähaarukassa.

Vierailija
48/55 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Kyllä hedelmällisin ikä on parikymppisenä.

Vierailija
49/55 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää juoruta mummon sanomista lihomisesta, ellei sitten mummon tietäen juoruilla, koska mummo on sellainen. Ehkä juoruilija on samaa mieltä mummon kanssa? Ei se mummo montaa vuotta enää heilu, joten mieti kahdesti ennenkuin menet opettamaan käyttäytymistä - siitä mitä mummo ei sinulle sanonut. Jättäisin omaan arvoon, tai laihduttaisin. Elämä olisi aika tylsää ilman tuollaisia mummoja. Eiköhän ole kohtalaisen tavallista puhua niistä(kin) joiden kanssa ei juttele naamatusten sillä hetkellä. Juoruilijat sotkevat asioita, minkähän takia?

Vierailija
50/55 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan sama minkä kokoinen ihminen on niin aina joku arvostelee painoa. Minä olin teininä ja nuorena tosi hoikka ja jatkuvasti sain joka paikassa kuulla että syönkö ollenkaan, syö enemmän kun olet niin ruma ja laiha. Raskauden aikana söin ja lihoin normaalipainoiseksi ja sitten alkoi kauhistelu milloin saat kilot pois, syö vähemmän jne. Ihmiset vaan ovat kaltaisiasi kettumaisia syntyjään eivätkä osaa katsoa peiliin. Sieltä sinunkaan peilistä ei näy täydellinen ihminen, henkisesti aika heikko kyllä.

Vierailija
51/55 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat kun maksaisivat itse terveydenhuoltomenonsa, ei mummollakaan olisi syytä kauhistella.

Maksa itse omat paskavaippasi ja niiden vaihtajien palkat. Lihava ei välttämättä tule tarvitsemaan kumpiakaan, kun kuolee ennen niiden tarvetta. Lihavat hoidetaan kotona ja kuolevat joka tapauksessa nuorempana.

Vierailija
52/55 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on hirveän herkkä aihe monelle.. Ehkä ei kannata loukkaantua niin verisesti?

Vierailija
53/55 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena on epävarma ja loukkaantuu herkästi. Älä kanna kaunaa, mummu on varmasti jo unohtanut sinun muutaman ylimääräisen kilosi. Eikä hän tarkoittanut sua loukata. Mummot on mummoja.

Vierailija
54/55 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vanhat on tuommoisia. Puhua töksäyttävät mitä sattuu. Jotenkin höppänöitä.. sanot mummulle että itse kiloni kannan eiköstä?

Vierailija
55/55 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet idiootti. 

En ole, kuuluun mensaan. Mutta sillä ei ole niin väliä, pääasia etten ole läski ja kuormita suomen terveydenhoitoa. Mikä sinä olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme