Onko hölmöä hylätä Tinderissä miehet joiden nimi on sama kuin
mun isällä, veljellä tai paapalla?
En vain osaa kuvitella, että olisin miehen kanssa jonka nimi on sama kuin mulle läheiset sukulaiset. Häiritsevää suorastaan olisi tuollainen. Ehkä tämä on tyhmää, mutta minkäs sille mahtaa. Toki aina voisi keksiä lempinimen, mutta eihän mies siitä välttämättä pitäisi. Ja se virallinen nimi olisi kuitenkin se sama mikä esim. mun isällä.
Hölmökö?
Kommentit (34)
Mun miehellä ja isoveljellä sama nimi. En edes ajattele asiaa enää. Alkuun tuntui hassulle, mutta en nyt nimen takia viitsinyt päästää hyvää miestä karkuun 😁
Itekin ohitan samannimiset.
Jotain rajaa sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole näin hölmöä kuullut taas pitkään aikaan.
Ilmeisesti sinulla ei ole veljeä tai et ole ollut Tinderissä. Nimi on siellä ensimmäinen asia minkä siellä näkee.
Sovellus kertoo, että Matti on antanut sinulle tykkäyksen. Mitään muuta et henkilöstä tiedä vielä.
Jos isäsi tai veljesi nimi olisi Matti, niin väitätkö ettei muka yhtään tuntuisi oudolta tykätä takaisin?
No ei sitten yhtään! Joskus jopa tapailin veljeni kaimaa eikä tullut edes mieleen, että joku ajattelee tällä tavalla nimestä. No eihän se nimi miestä pahenna...
Löysitkö hän
Oliko siellä suomi24 deiteissä miehen nimi ensimmäinen asia jonka sait tietää?
Voihan sitä noinkin valinnanvaraansa sipistaa.
"Ei mitään pahoja viboja, vaan se tuntuu jotenkin muuten kiusalliselta.
Itse en ainakaan halua ajatella veljeäni romanttisessa mielessä.
Ja jos tinderissä tulee veljeni kaima vastaan, niin ensimmäisenä nään veljeni mielessä."
Miten ihmeessä sinä alat miettiä veljeäsi romanttisessa mielessä, jos jollakin toisella on sama nimi?
Ei mulla veli tule mieleen romanttisesti eikä kyllä muutenkaan vaikka näen hänen nimensä jossain muussa yhteydessä vaikka Tinderissä. On erittäin suosittu nimi hänen syntymävuotenaan ja ennen ja jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
"Ei mitään pahoja viboja, vaan se tuntuu jotenkin muuten kiusalliselta.
Ja jos tinderissä tulee veljeni kaima vastaan, niin ensimmäisenä nään veljeni mielessä."
Miten ihmeessä sinä alat miettiä veljeäsi romanttisessa mielessä, jos jollakin toisella on sama nimi?
Ei mulla veli tule mieleen romanttisesti eikä kyllä muutenkaan vaikka näen hänen nimensä jossain muussa yhteydessä vaikka Tinderissä. On erittäin suosittu nimi hänen syntymävuotenaan ja ennen ja jälkeen.
Jos olen jossain deittisovelluksessa niin silloin katselen miehiä romanttisessa mielessä. Mielenkiinto siis laskee jos vastaa tulee veljeni kaima.
Kyse on nyt siis Tinderistä. Muissa yhteyksissä en kiinnitä huomiota nimiin samanlailla.
No onhan tuo näköjään yksi tapa karsia niitä miehiä, mutta varsinaisen hölmöltä tuo kyllä kuulostaa, mutta ilmeisesti on vara valita.
Odotan vielä vastausta oliko siellä suom24 käytössä omat etunimet vai pelkät nimimerkit?
Jos ihastuit nimimerkkiin, niin se ei ole sama asia kuin olisit viestitellyt veljesi kaiman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sinulla ei ole veljeä tai et ole ollut Tinderissä. Nimi on siellä ensimmäinen asia minkä siellä näkee.
Sovellus kertoo, että Matti on antanut sinulle tykkäyksen. Mitään muuta et henkilöstä tiedä vielä.
Jos isäsi tai veljesi nimi olisi Matti, niin väitätkö ettei muka yhtään tuntuisi oudolta tykätä takaisin?
Siis laitetaanko siellä tykkäys takaisin pelkän etunimen perusteella? Mitä järkeä siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ensimmäinen nimi on sama kuin papallani. En tätä tiennyt tavatessa, kun ei käytä sitä kutsumanimenä.
Minusta enemmänkin hauskaa, että sama nimi kulkenut molempien suvuissa. Ei ollut vaikeaa keksiä aikanaan meidän pojalle nimeä.
Mun miehen nimi on myös sama kuin mun papalla. Se on miehen suvussa pitkään kulkenut nimi, tosin yleinen ihan kaiken ikäisillä miehellä joten kaimoja on muitakin. Ois kyllä vähän outoa hylätä kumppani sen takia, mutta jokainen tietysti tekee omat päätöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis laitetaanko siellä tykkäys takaisin pelkän etunimen perusteella? Mitä järkeä siinä on?
Niin minäkin luulin, että naaman perusteella niitä tykkäyksiä laitetaan eikä nimen perusteella. Menee ihan oudommaksi koko Tinder.
Eri
Menee kyllä nämä hölmöilyt yli ymmärryksen.
Mulla olis jäänyt tapaamatta elämäni rakkaus jos olisin hylännyt hänet sen vuoksi, että sama nimi kuin mun veljellä. Ja tinderissä törmättiin. Nyt naimisissa ja elämä hymyilee🥰
Ei mitään pahoja viboja, vaan se tuntuu jotenkin muuten kiusalliselta.
Ja jos tinderissä tulee veljeni kaima vastaan, niin ensimmäisenä nään veljeni mielessä.