Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erottiin riitaisasti

Vierailija
06.12.2023 |

Mies kohteli minua huonosti, välinpitämättömästi. Saneli millainen minun pitää olla ja käytti kiltteyttäni hyväkseen. Sain tarpeekseni ja räjähdin, en enää jaksanut. Mies yritti vierittää kaikki syykseni, hänessä itsessään ei ollut ongelmaa. Meille tuli iso riita ja erottiin. Estin miehen puhelimesta enkä halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä enää koskaan, hän satutti niin paljon. Kuitenkin itkettää ja on voimaton olo, surettaa. Ei jaksa tällaista elämää. Voisin vain hävitä jonnekin pimeyteen ja herätä kun olen taas vahva. Auttakaa miten selviän tästä eteenpäin.. 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat elämää. Keskityt itseesi, teet mukavia asioita. Elä kuten ennen miestä. 

Vierailija
2/39 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin kuttuuripiireissä on ominaista naisen alistaminen ja muu häiritsevä toiminta

et kertonut mistä kullttuurista miehesi olikaan peräisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syytä sitä miestä omista virheistäsi sekä omista ongelmistasi. Yrität tässä vain saattaa häntä huonompaan valoon. Rumaa suorastansa.

Vierailija
4/39 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joissakin kuttuuripiireissä on ominaista naisen alistaminen ja muu häiritsevä toiminta

Kyllä suomalainenkin mies osaa olla tuollainen. Samoin naiset. 

Vierailija
5/39 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkat elämää. Keskityt itseesi, teet mukavia asioita. Elä kuten ennen miestä. 

Muuten hyvä mutta ei välttämättä kannata elää nuoruutta uudestaan. Jos vain eläisi kuten hyvä on.

Vierailija
6/39 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Tiedän kyllä että mies yrittää luikerrella takaisin parin viikon päästä. Miten sitä pysyisi niin lujana ettei siihen vuoristorataan enää lähtisi...

Satuttaa kuitenkin, kun jokin oli hyvää, vaikka järki sanoo että se oli pelkkää valetta ja hyväksi se vain käytti, selän takana kaikkia muita katsellen.

Vierailija
7/39 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiröinen vierittää kaiken toisen syyksi. Puhuu paljon vapaudesta kyllä. Sellaiselle vapaus tarkoittaa oikeutusta loukata toista mielensä mukaan ilman että häntä saisi siitä kritisoida. Sairaita ihmisiä.

Vierailija
8/39 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuushäiröinen vierittää kaiken toisen syyksi. Puhuu paljon vapaudesta kyllä. Sellaiselle vapaus tarkoittaa oikeutusta loukata toista mielensä mukaan ilman että häntä saisi siitä kritisoida. Sairaita ihmisiä.

Tämä! Miten monta kertaa mies aloittikaan lauseen "mulla on oikeus..." hyökkää ja yrittää saada asian mun viaksi. Ja kun kysyn jotain asiaa suoraan, hän ei vastaa kysymykseen vaan jotain ihan muuta mistä en edes ymmärrä mistä hän puhuu ja kun kysyn uudelleen niin hän sanoi että johan minä vastasin. Ap

Vierailija
9/39 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomalainenkin mies osaa olla tuollainen. Samoin naiset. 

Ihan ollaan suomalaisia molemmat. Ap

Vierailija
10/39 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu täällä. Tiedän kyllä että mies yrittää luikerrella takaisin parin viikon päästä. Miten sitä pysyisi niin lujana ettei siihen vuoristorataan enää lähtisi...

Satuttaa kuitenkin, kun jokin oli hyvää, vaikka järki sanoo että se oli pelkkää valetta ja hyväksi se vain käytti, selän takana kaikkia muita katsellen.

Mä päätin että nyt tää loppu. En päästä häntä enää mun elämään satuttamaan lisää ja myrkyttämään mun elämää ja mieltä. Nyt tää on nähty. Voimia sinulle jotta pysyisit lujana! Ap

Vierailija
11/39 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös. 

Vierailija
12/39 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eroja tapahtuu.

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä vaan!

Vierailija
13/39 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tärkeintä ottaa opiksi ettei tee samoja virheitä uudelleen ihmissuhteissa, vaan tutustua myös itseensä mikä meni vikaan.

Vierailija
14/39 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Kauanko suhde kesti? Oliko vähättelyä ja välinpitämättömyyttä alusta saakka, vai muuttuiko mies jossain vaiheessa?

Nuo vaikuttavat aika paljon siihen, miten paljon koet menettäneesi, vai selviätkö erosta kenties nopeastikin. Suru ja viha kuuluvat asiaan, käy ne rauhassa läpi, älä torppaa mitään tunteita, vaan anna niiden tulla. Pääset kyllä vapaaksi ja löydät aikanaan uuden ja paremman kumppanin.

Tsemppiä!

Vierailija
15/39 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveet rajat kuuluvat normaaleihin ihmissuhteisiin. Rajattomat ihmiset ovat sairaita.

Vierailija
16/39 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iranista. -ap

Vierailija
17/39 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa tilanteessa jokunen vuosi sitten. Aloin vain sitkeästi käsittelemään ongelmiani, rakentamaan identiteettiäni, etsimään itseäni. Uudet ihanat harrastukset auttoivat, mukavan yhteisön löytäminen. Kyllä ne haavat siitä paranevat ajan kanssa :)

Jos on liian kiltti luonne, tärkeintä on vain oppia pitämään puoliaan, ilmaista rajansa. Maailmassa on paljon ilkeitä rottia. Kaikki eivät ansaitse hyvää sydäntäsi

Vierailija
18/39 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin samassa tilanteessa jokunen vuosi sitten. Aloin vain sitkeästi käsittelemään ongelmiani, rakentamaan identiteettiäni, etsimään itseäni. Uudet ihanat harrastukset auttoivat, mukavan yhteisön löytäminen. Kyllä ne haavat siitä paranevat ajan kanssa :)

Jos on liian kiltti luonne, tärkeintä on vain oppia pitämään puoliaan, ilmaista rajansa. Maailmassa on paljon ilkeitä rottia. Kaikki eivät ansaitse hyvää sydäntäsi

Kiltiksi naamioitunut ilkeä rotta on pahin mahdollinen kumppani.

Vierailija
19/39 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet idiootti. Persoonallisuushäiriötään ei ihminen itse itselleen valitse. Narsismi ja epäsosiaalisuus, nämä kaksi tekevät ihmisestä ns. pahoja. Loput kärsivät itse yhtä paljon elleivät enemmän kun persoonallisuushäiriö romuttaa kaiken. Olet idiootti.

Vierailija
20/39 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni auttoi vastaavassa tilanteessa myrkyllisiä suhteita käsittelevä kirjallisuus (mm. Eevi Vuoristo, Jenni Kiviniemi), Youtube-kavavat (mm. dr Ramani, Narcdaily), podcastit. Eron jälkeen maailma oli harmaa usean kuukauden ajan. Pyrin tekemään itseäni miellyttäviä asioita mm. kävin hierojalla, kampaamossa, tapasin ihmisiä, aloitin harrastuksia. Vähitellen se tuotti tulosta. Heti jos meinasin antautua paluulle suhteeseen, laitoin esim. Eevi Minkkisen podcastin pyörimään. Ja tunne meni ohi. Epätoivon hetkiä tulee, mutta ne menee ohi. Voimia!  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän