Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saita puoliso

Vierailija
06.12.2023 |

Ehdotat mukavaa yhteistä iltaa jossain. Miten käy? "Ostetaan mieluummin kotiin kaljat marketista, säästetään siinä rahaa. Eikä leffaan kannata lähteä, halvempaa katsoa kotona jotain suoratoistona."

En kestä...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä koti-illat ovat kivoja. Viiniä, juustoja , leffaa ja seksiä. :) Toki välillä myös teatteri-iltoja, ravintolaillallisia yms. Mutta baareja emme kyllä jaksa, vaikka ei edes olla nelikymppisiä vielä. 

Luitko mitä kirjoitit? Meillä on vain niitä koti-iltoja, koska toisesta kaikki on liian kallista. Se alkaa vaikuttaa parisuhteeseen.

Seurustelu on täysin vapaaehtoista toimintaa.

En aikanaan arvannut, että toinen muuttuisi aikaa myöten näin tarkaksi. Tarkka oli toki suhteen alussakin, mutta välillä sentään pystyi jotain yhdessä tekemään, vaikka siitä olisi tullut kustannuksia.

Vierailija
22/33 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta mies on muuttunut, etkä tuollaista miestä ole joskus valinnut, niin keskustelu on tarpeen. Ihmiset voivat muuttua, eikä siinäkään ole mitään väärää. Te ette vain sovi toisille enää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä haluan lähteä jonnekin mieheni kanssa, esim. leffaan tai teatteriin, niin mä yksinkertaisesti vain ostan ne liput. 

Vierailija
24/33 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerta mies on muuttunut, etkä tuollaista miestä ole joskus valinnut, niin keskustelu on tarpeen. Ihmiset voivat muuttua, eikä siinäkään ole mitään väärää. Te ette vain sovi toisille enää. 

Emme kai sitten. Mitä siinä oikein voi tehdä, jos toinen ei kaipaa arkeen mitään yhteisiä mukavia hetkiä. Parisuhteelle ei tee hyvää, kun kaikki on päivästä toiseen yhtä ja samaa, myös ne kovalla vaivalla järjestetyt yhteiset hetketkin.

Vierailija
25/33 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä haluan lähteä jonnekin mieheni kanssa, esim. leffaan tai teatteriin, niin mä yksinkertaisesti vain ostan ne liput. 

Sinulla ei ilmeisesti puoliso valita siitä, että tuollaiseen meni taas rahaa. Ei ole kiva järjestää mitään, kun kaikki nähdään lähinnä rahanmenona.

Vierailija
26/33 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt asiaa niin, että ehkä hän ei halua viettää kanssasi aikaa? Että hän naamioisi asian pihistelyyyn. 

Vierailija
27/33 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri tilit paras vaihtoehto.

Vierailija
28/33 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei sopisi mies, joka tarvitsee kaljaa. Tai, jonka kanssa pitäisi juosta leffassa, ulkona syömässä, teatterissa, matkustella tms... 

Vierailija
29/33 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei sopisi mies, joka tarvitsee kaljaa. Tai, jonka kanssa pitäisi juosta leffassa, ulkona syömässä, teatterissa, matkustella tms... 

Ahaa. Kiitos että jaoit tämän tiedon.

Vierailija
30/33 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt asiaa niin, että ehkä hän ei halua viettää kanssasi aikaa? Että hän naamioisi asian pihistelyyyn. 

Onhan tuokin mahdollista, mutta silti on pidetty kiinni yhteisestä ajasta parin kuukauden välein. Luulisi ettei sitäkään olisi halua järjestää, jos seura ei kiinnosta.

Vierailija
31/33 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuokin mahdollista, mutta silti on pidetty kiinni yhteisestä ajasta parin kuukauden välein. Luulisi ettei sitäkään olisi halua järjestää, jos seura ei kiinnosta.

Mietin kyllä onko sen järjestämisessä nykyisellään mitään järkeä. Mukavampaa voisi olla yhteisen tv:n katselun sijaan vain lähteä jonnekin itsekseen tekemään jotain mukavaa.

Vierailija
32/33 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli saitaakin itarampi. Kyllä kelpasi, kun minä maksoin. Yritti vain hyötyä. Ei siitä pitemmän päälle mitään tule. Mieti,mitä itse haluat.

Vierailija
33/33 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli tismalleen tollanen, hauskinta ettei saanu itse koskaan mitään säästöön vaikka ihan normaali palkka. Ikinä ei voitu tehdä mitään, koska maksaa, menee bensaa, auto kuluu. Huoh..