Saita puoliso
Ehdotat mukavaa yhteistä iltaa jossain. Miten käy? "Ostetaan mieluummin kotiin kaljat marketista, säästetään siinä rahaa. Eikä leffaan kannata lähteä, halvempaa katsoa kotona jotain suoratoistona."
En kestä...
Kommentit (33)
Jos kerta mies on muuttunut, etkä tuollaista miestä ole joskus valinnut, niin keskustelu on tarpeen. Ihmiset voivat muuttua, eikä siinäkään ole mitään väärää. Te ette vain sovi toisille enää.
Jos mä haluan lähteä jonnekin mieheni kanssa, esim. leffaan tai teatteriin, niin mä yksinkertaisesti vain ostan ne liput.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerta mies on muuttunut, etkä tuollaista miestä ole joskus valinnut, niin keskustelu on tarpeen. Ihmiset voivat muuttua, eikä siinäkään ole mitään väärää. Te ette vain sovi toisille enää.
Emme kai sitten. Mitä siinä oikein voi tehdä, jos toinen ei kaipaa arkeen mitään yhteisiä mukavia hetkiä. Parisuhteelle ei tee hyvää, kun kaikki on päivästä toiseen yhtä ja samaa, myös ne kovalla vaivalla järjestetyt yhteiset hetketkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä haluan lähteä jonnekin mieheni kanssa, esim. leffaan tai teatteriin, niin mä yksinkertaisesti vain ostan ne liput.
Sinulla ei ilmeisesti puoliso valita siitä, että tuollaiseen meni taas rahaa. Ei ole kiva järjestää mitään, kun kaikki nähdään lähinnä rahanmenona.
Oletko miettinyt asiaa niin, että ehkä hän ei halua viettää kanssasi aikaa? Että hän naamioisi asian pihistelyyyn.
Minulle ei sopisi mies, joka tarvitsee kaljaa. Tai, jonka kanssa pitäisi juosta leffassa, ulkona syömässä, teatterissa, matkustella tms...
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei sopisi mies, joka tarvitsee kaljaa. Tai, jonka kanssa pitäisi juosta leffassa, ulkona syömässä, teatterissa, matkustella tms...
Ahaa. Kiitos että jaoit tämän tiedon.
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt asiaa niin, että ehkä hän ei halua viettää kanssasi aikaa? Että hän naamioisi asian pihistelyyyn.
Onhan tuokin mahdollista, mutta silti on pidetty kiinni yhteisestä ajasta parin kuukauden välein. Luulisi ettei sitäkään olisi halua järjestää, jos seura ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuokin mahdollista, mutta silti on pidetty kiinni yhteisestä ajasta parin kuukauden välein. Luulisi ettei sitäkään olisi halua järjestää, jos seura ei kiinnosta.
Mietin kyllä onko sen järjestämisessä nykyisellään mitään järkeä. Mukavampaa voisi olla yhteisen tv:n katselun sijaan vain lähteä jonnekin itsekseen tekemään jotain mukavaa.
Mieheni oli saitaakin itarampi. Kyllä kelpasi, kun minä maksoin. Yritti vain hyötyä. Ei siitä pitemmän päälle mitään tule. Mieti,mitä itse haluat.
Mun ex oli tismalleen tollanen, hauskinta ettei saanu itse koskaan mitään säästöön vaikka ihan normaali palkka. Ikinä ei voitu tehdä mitään, koska maksaa, menee bensaa, auto kuluu. Huoh..
En aikanaan arvannut, että toinen muuttuisi aikaa myöten näin tarkaksi. Tarkka oli toki suhteen alussakin, mutta välillä sentään pystyi jotain yhdessä tekemään, vaikka siitä olisi tullut kustannuksia.