Jos nyt saisit valita, niin olisivatko hääsi toisenlaiset? Pukusi erilainen? Mitä vaihtaisit?
Olisiko jopa sulhanen eri? Hehe...vitsi vitsi...
Oletko tyytyväinen häihisi monenkin vuoden jälkeen?
Kommentit (30)
Erosin vuosia sitten (parikymppisenä menin naimisiin). Sukujuhlat oli ne ekat häät, nyt kaveri- ja perheporukalla juhlimme lapissa viikonlopun. Parasta oli kuitenkin se, että oli oma ihana mieheni sulhasena. Voisin mennä naimisiin uudelleen vaikka maistraatissa, koruttomasti, mutta miestä en enää vaihtaisi.
Kuvaaja koko illaksi hääpaikallekin (nyt oli vain kirkossa)
Erilainen hääpuku
Kauniimpi kampaus ja meikki
Kukkakimppuni olisi pienempi
Muuhun olen tyytyväinen (sormukset, muut asut, koristelu, ruoka, hääyö kotona, studiokuvaus, jne.)
Eikä ole mikään ihme, ettei appi kestänyt vaimoaan kovinkaan kauaa...
- pitäisin isommat häät: kutsuisin enemmän ystäviä ja kavereita paikalle.
- menisin toiselle kuvaajalla (kuvaamo pilasi hääkuvat).
muuten olin tyytyväinen häihin!
Eniten harmittaa pukuvalintani. Pihinä en halunnut maksaa puvustani 1000 euroa vaan valitsin 250 eur halvemman ihan kauniin puvun, mutta se ei kuitenkaan ollut se, mihin ihastuin (100 % silkkipuku). Lisäksi häästresseissäni laihduin muutaman ylimääräisen kilon, niin sellainen perussimppeliyksiosainen taftipuku pyöri mun päällä! (eikä siinä ollut olkaimia edes..) Jokseenki teki olosta epämukavan ja häiritsi juhlimiseen keskittymistä.
Toinen minkä tekisin toisin (ja laittaisin miehenikin tekemään toisin): ei ihan niiiiiiiiin montaa boolilasillista kuitenkaa olis kannattanu kaataa kurkusta alas. Olis hääyökin voinut olla kivempi, saati sitten ensimmäinen aamu aviopuolisoina. Huhhuh.
Meillä oli ihanat häät, ihanat puvut ja ihanat vieraat MUTTA illan juonto meni penkin alle :/ Parhaan kaverini kuului se hoitaa eikä ollut yhtään valmistautunut. Kukaan ei siis häntä jaksanut kuunnella vaan viihtyi paremmin pihalla.
Vaihtaisin kaason ja bestmanin. En kutsuisi miehen sukua ollenkaan! Ei ollut nytkään mies ei halunnut ketään. Kutsui vain pari kaveria. Kuvia haluaisin otettavan enemmän juhlapaikalta. Hääyö olisi kotona. Yhet kaverit pilas houkuttelemalla mieheni hotelin baariin jatkoille. Miestä en vaihtais. Ohjelmaa olisi enemmän. Muuten olin tyytyväinen.
Lisäksi laittaisin kertakäyttökamerat vieraiden pöytiin, kutsuisin vain meille tärkeät henkilöt (ei äidilleni tärkeät...), tanssisin häävalssin, voisin ottaa ehkä toisenlaisen morsiuskimpunkin, tekisin lahjatoivelistan.
Yllä olevasta listasta huolimatta, häät oli oikein onnistuneet.
häät olivat ihanat, aivan mahtavat, en kadu mitään.
Rahaa paloi ihan liikaa, nyt jälkeenpäin ajatellen olisi voinut säästää monesta asiasta, tehdä vähän pienemmin ja vähän halvemmalla. Ne rahat laittaisin ehdottomasti häämatkaan, joka jäi tekemättä ja on edelleen tekemättä vaikka naimisissa ollaan oltu jo yli viisi vuotta. Häämatka pitäisi tehdä pian häiden jälkeen. Näin pitkän ajan kuluttua ei voisi enää päästä fiilikseen vaikka lähtisikin " hää" matkalle.
sulhasen pitäisin mutta hänen sukunsa vaihatisin!
pukukin oli niin yksinkertainen, ettei siinä ollut mitään yksityiskohtia, joihin voisi kyllästyä
No ei sentään. Vaikka olemme nyt eronneet niin hän oli ihan oikea ihminen minulle silloin.
En järjestäisi koko juhlia. Vihkiminen vain todistajien läsnäollessa ja itse laittaisin ei-valkoisen lyhyen puvun (valkoinen ei edes sovi minulle). Voitaisiin käydä sitten vaikka syömässä yhdessä jälkeenpäin. Häämatkan pitäisin sellaisena kuin se oli.
Vaikka olis sillonkin ollut valittavana yksinkertaisempi, luonnonvalkoinen puku.
joitain asioita priorisoisin nyt erilailla (esim. hääpaikan koristelu ei ole niin oleellista, mutta pitkään säilyvät asiat ovat, kuten sormus, valokuvaus). Tärkeintä häissä on mielestäni kuitenkin se henki ja että vieraat viihtyvät (he tekevät sen juhlan).
todella hyvään ja ihanaan ravintolaan :) oli juuri sellainen juttu joka sopi meille
ja sit pienemmät häät 150hlön sijaan.
valokuvaukseen olisi voinut satsata.
Siis meille ja paikanpäällä olleille juhlat olivat ihanat. Joskus vaan joku joka ei ollut mukana kysyy häistä ja silloin olisi ihana näyttää hyviä kuvia. Me emme siis käyneet valokuvaamossa ja juhlissakin kuvia otti amatööri.
Silloin halusimme satsata hyvään ruokaan ja hyviin bändeihin, ja valokuvauksesta päätettiin tinkiä.
Puku, paikka, ohjelma, vieraat, menu. Kaikki menisi vaihtoon :o)