Kehtaakoo RisaMaya enää näyttäytyä tällä palstalla?
Kommentit (4)
esittää palstalla kovia mielipiteitä.
Oma mielipiteeni on, että henkilöä koskeva arvostelu kannattanee tehdä varoen ja miettiä, onko sen julkinen esittäminen tarpeen ollenkaan.
Itse arvostan eniten ihmisiä, joilla on mielipiteitä ja jotka osaavat ne perustella. Miten maailmassa ikinä puolustetaan mitään yhteistä hyvää ja oikaa, jos kaikki on aina sitä mieltä että no kun tää ei oikeestaan kuulu mulle. Niitä ihmisiä on aina liikaa, jotka antavat empatiaa, hiljaa kahden kesken, mutta julkisesti eivät pysty esim tuomitsemaan perheväkivaltaa, jos sen tekijä on muuten kiva kaveri. Tai sosiaalitukien huijausta, tai rattijuoppoutta tai mitä tahansa, joka yleisesti kenen tahansa mielestä on negatiivista käytöstä. Monen kohdalla selityksiä alkaa löytyä heti, kun pitäisi uskaltaa tehdä sellainen päätelmä, että jos lyöminen on väärin, myös SINÄ teet väärin, jos lyöt.
typerys tajuaa itse sellainen olevansa. Ja, miksei kehtaisi, eihän hän omasta mielestään ole tehnyt mitään väärää. Hänen mielestään on suorastaan fiksua arvostella joku, valokuvien perusteella tyhjäntoimittajaksi, yhteiskunnan hyväksikäyttäjäksi, rumaksi, jolla ei ole oikeutta elää, koska ei elä hänen normiensa mukaan ja ole hänen peilikuvansa.
Kai se Risis nyt kehtaa tänne ängetä, koska omasta mielestään on toiminut vain oikein. Hehkuttaa itseään suorapuheiseksi, mutta todellisuudessa taitaa olla narsisti, kun ei kykene eläytymään muiden ihmisten asemaan.
Käytkö Risamaya kaupassakin sanomassa kaikille lihaville ihmisille, että ovat lihavia, ja että sipsit kannattaa ottaa pois ostoskärrystä? En ihmettelisi, vaikka noin tekisit.
Mitä se on kirjoittanut?