Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentuneena deittailu, kun toisen toisen viestit ärsyttävät

Vierailija
05.12.2023 |

Olenko ihan normaali tai tyypillinen masentunut? Tapailen erästä miestä ja joka päivä se luettelee kasan tekemisiään mitä on tehnyt ja mitä vielä tekee ja vielä kaikennäköisiä hymiötä päälle. Ja aina pitäisi olla jotain suunnitelmia "miten vietät itsenäisyyspäivän?". Nämä viestit ärsyttävät kauheasti.. olen kyllä sanonut masennuksestani.. mutta en ehkä niin tarkkaan että aika vähän jaksan töiden lisäksi mitään. Ja jos jotain teen, en jaksa suunnitella pitkälle eteenpäin vaan elän päivä kerrallaan...Lisäksi ei aina välttämättä jaksa tekojaankaan luetella. Meillä on siis etäsuhde..

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille se tekeminen, urheilut yms.suorittaminen on niin tärkeää.

Itsekin masennuksesta kärsin enkä jaksa oikein mitään. Ex haukkui minua kaikesta mitä en jaksanut heti tehdä ja toki ulkonäöstä ja kaikesta muustakin.

Satuin näkemään hänen jollekin naiselle lähettämiään viestejä joissa kehui tätä oikein supernaiseksi kun tekee kaikenlaista koko ajan.

Tajusin että se se on miehen ihanne, itsekin näyttää että touhottaa jotain siivouksia ja lenkkeilee jotenkin kuin itseään pakoon aina kun ei ole rahaa. Sitten kun on rahaa niin lösöää sohvalla kännissä niin kauan kuin sitä riittää.

Vierailija
42/53 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä please pilaa kenenkään toimintakykyisen ihmisen elämää omalla masennuksellasi vaan hoida ensin itsesi kuntoon. Ja kyllä kiinnostunut ihminen viestittelee kuulumisiaan, haluaa selkeästi olla kanssasi tekemisissä, mutta säästä hänet luodilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vaan sovi yhteen. Mietipä miestä saattaa ärsyttää se kun sinä et tee mitään, myöhemmin alkaa suoraan haukkua, ymmärtääkö edes masennusta, sitten oletkin vain "hullu akka" ja "pitää ottaa itseään niskasta kiinni"... 

Vierailija
44/53 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap! Toi on ihan perus. Oon ite täällä noin vuoden aikana jutellu monien miesten kanssa ja kovasti ihmettelen että miksi ne on niin hitsin yliinnokkaita. Sellainen viba että "äiti äiti teen kärrynpyöriä! Kato mua kato mua!"

Mul menee fiilikset ihan täysin tollaisiin ap kuvailemiin miehiin. Siitä huokuu että ne yli yrittää. Sit kun niihin tutustuu niin ne saattavat olla passiivis-aggressiivia ja ankeita.

Vierailija
45/53 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi "ohjelmatoimistoa* deittimielessä, enkä ole edes masentunut!

Työpaikkana voisi olla ihan kiva. Ohjelmatoimisto meinaan, ei se mies. 

Vierailija
46/53 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi deittailet kun et jaksa oikeasti deittailla? Järkevä tyyppi pistäisi päänsä kuntoon ennen kun lähtee hakemaan sitä pelastusta ulkopuolisista. 

Ai jos en jaksa joka päivä jotain ko viestejä, niin silloinko en jaksa deittailla? Deittailuvaiheessa laitatteko te miesystävillenne viestejä "miten meni päivä? Mulla hyvin 😃 Töiden jälkeen kävin kaupassa, väänsin makaronilaatikon, pikaisesti vielä salilla, nyt sitten ilta netflixiä" 

ap

Joo, kyllä mullakin oli jotenkuten tuollaista deittailun alussa. Siinä tulee pidettyä yhteys siihen kiinnostavaan ihmiseen, ei tule päivien taukoja viestittelyssä. Lisäksi kyllä itseäni kiinnosti tietää alussa mitä se toinen puuhaa. Toisaalta sitten jos viestejä tulee ihan jatkuvasti, niin ei sekään normaalia ole. Sinuna kysyisin itseltäni että onko tuo deittailemasi ihminen sellainen, josta oikeasti pidät, oletko kiinnostunut hänen tekemisistään ja oletko ihastunut? Jos johonkin vastaus on enemmän ei kuin kyllä, niin ehkä kyseessä on väärä ihminen. Ja jos sun masennus estää nauttimasta deittailuvaiheesta, niin raskaaksi se parisuhdekin sitten menee varsinkin sille osapuolelle joka sinusta haluaa jotain irti. Ei parisuhteessa voi olla sellaisen kanssa, joka ei ole kiinnostunut tai reagoi juuri mitään.

Vierailija
47/53 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei kiinnosta kuulla kumppanisi päivästä. Sepä surullista. 

Olen ollut 25 vuotta mieheni kanssa yhdessä ja molemmin puolin ollaan kiinnostuttu toistemme elämästä ja niistä ihan pienistäkin niksahduksista. Työpäivän jälkeen käydään läpi miten on päivä mennyt ja eipä siinä mitään valtavia mullistuksia kummallakaan ole paljon koskaan. Tänään mun suurin uutinen oli, että vakkarilounasbuffaan oli tullut kevätrullia. 

Ei ne asiat ole kiinnostavia sinällään, mutta rakkaan elämän on todella kiinnostava. Kenenkään muun elämästä en jaksaisi olla perillä tällä tasolla, kuin puolison ja ehkä lapsien. Meille tämä on osa rakkautta.

En usko, että sun kannattaa tuossa kunnossa seurustella. PArisuhteessa on kuitenkin oltava paljon huomiointia, läsnäoloa, välittämistä, kiinnostusta ja sen osoittamista että toinen on tärkeä ja arvokas yli muiden. Viestisi antaa aivan toista vibaa..

Vierailija
48/53 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä hiton takia sinä yleensäkään deittailet, kun olet tuollainen saamaton ankeuttaja?

Vierailija
49/53 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kansa sanoi, että laiska töitään luettelee.

Ehkä tuttusi luulee, että ihailet häntä, koska hän on niin reipas ja aikaansaava.

Vierailija
50/53 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette vaan sovi yhteen. Mietipä miestä saattaa ärsyttää se kun sinä et tee mitään, myöhemmin alkaa suoraan haukkua, ymmärtääkö edes masennusta, sitten oletkin vain "hullu akka" ja "pitää ottaa itseään niskasta kiinni"... 

Teen kyllä, mutta paljon vähemmän kuin se. Kai. Ja muutenkin osa tekemisistä voi olla sellaisia että pakotan itseni niihin, joten eipä niitä halua luetella. 

ap

Vierailija
51/53 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua ei kiinnosta kuulla kumppanisi päivästä. Sepä surullista. 

Olen ollut 25 vuotta mieheni kanssa yhdessä ja molemmin puolin ollaan kiinnostuttu toistemme elämästä ja niistä ihan pienistäkin niksahduksista. Työpäivän jälkeen käydään läpi miten on päivä mennyt ja eipä siinä mitään valtavia mullistuksia kummallakaan ole paljon koskaan. Tänään mun suurin uutinen oli, että vakkarilounasbuffaan oli tullut kevätrullia. 

Ei ne asiat ole kiinnostavia sinällään, mutta rakkaan elämän on todella kiinnostava. Kenenkään muun elämästä en jaksaisi olla perillä tällä tasolla, kuin puolison ja ehkä lapsien. Meille tämä on osa rakkautta.

En usko, että sun kannattaa tuossa kunnossa seurustella. PArisuhteessa on kuitenkin oltava paljon huomiointia, läsnäoloa, välittämistä, kiinnostusta ja sen osoittamista että toinen on tärkeä ja arvokas yli muiden. Viestisi antaa aivan toista vibaa..

No siis mulle kiinnostava asia voisi olla juuri tuollainen että buffaan oli tullut niitä kevätrullia, jos niistä kerran tykkäät... ja itsekin voisin kertoa vastaavan. Mutta jos tiedän että toinen harrastaa esim. Potkunyrkkeilyä, pitsinnypläystä ja lenkkeilyä, niin ei kiinnosta vaan joka päivä kuulla sitä samaa. Mites sun ilta? Aloin töiden jälkeen nyplätä pitsiä. Semmosista suuremmista linjoista olen kiinnostunut eli siis harrastuksista sinänsä, mutta jos ja kun ne jo kerta tiedän niin miks ne pitää aina uudelleen toistaa? Ja kun ei mistään muusta puhu. Ei mitään ajatuksistaan... 

Jos aloittaisi vaikka uuden harrastuksen se voisi kiinnostaa tai jos esim menisi kisoihin potkunyrkkeilyssä se voisi kiinnostaa ja miten meni siellä...

ap

Vierailija
52/53 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tartte olla masentunut, ettei jaksa jotain pikkutarkkaa listaa toisen tekemisistä jatkuvasti..ja vielä oottaa et itse jaksaisi kirjoitella jokaikisen askareen mitä on tehnyt tai tekemässä.

Kokemusta on miehestä, joka tilitti apkn käyntiin laittamisesta lähtien siihen kun se tossa käy, kohta enää 10min jäljellä niin pessyt.. sitte että nyt tyhjennän se apkn.. pohti puhelimessa 30min kauppaan lähtemistä ja sitä ostaako vissyä vai ei.. ja tätä samaa huomasin tekevän myös mm. äidilleen, veljelleen.. Aivan todella rasittavaa..

Vierailija
53/53 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua kiinnostaa etäsuhteessa tietää miten toinen päivänsä viettää, kun ei muuten arkea jaeta tai ehkä tunneta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi