Masentuneena deittailu, kun toisen toisen viestit ärsyttävät
Olenko ihan normaali tai tyypillinen masentunut? Tapailen erästä miestä ja joka päivä se luettelee kasan tekemisiään mitä on tehnyt ja mitä vielä tekee ja vielä kaikennäköisiä hymiötä päälle. Ja aina pitäisi olla jotain suunnitelmia "miten vietät itsenäisyyspäivän?". Nämä viestit ärsyttävät kauheasti.. olen kyllä sanonut masennuksestani.. mutta en ehkä niin tarkkaan että aika vähän jaksan töiden lisäksi mitään. Ja jos jotain teen, en jaksa suunnitella pitkälle eteenpäin vaan elän päivä kerrallaan...Lisäksi ei aina välttämättä jaksa tekojaankaan luetella. Meillä on siis etäsuhde..
Kommentit (53)
Kuulostaa siltä, että ap:ta harmittaa, kun ei itse jaksa tehdä mitään. Sinun on parempi pysytellä sinkkuna kunnes voit paremmin. Tuo mies elää selkeästi normaalia, aktiivista elämää, johon sinä et pidemmän päälle kuulu.
Oma asiasi jos annat masentuneen kurmittaa itseäsi. Katkaisen vält.Puhelimissa on estot, niin on sinun some profiilissakin.Alat voimaan hyvin ja viellä paremmin jos vähenät some aikaasi.ps. enenkuin hänen viestit estät.Laita viestinä hänelle tekstin: Mieli ry,fi.Kuin jos on nainen ? Tuki nainen ryfi. Jos mies : Mies sakit ry.fi. Noista löytyy numeroita,henkistä tukea ymm.
Vierailija kirjoitti:
Älä hyvä ihminen pilaa toista deittailemalla häntä masentuneena. Ennen pitkää se tarttuu häneenkin. Mitä lie näkee sinussa, pelastettavan?
Helppo reikä, ei muuta.
Etäsuhde= mies on satavarmana myös varattu
Läheinen ystäväni seurustelee masentuneen kanssa. Se on ihan järkyttävän rasittavaa. Olen nähnyt viestiketjuja, joissa masentunut valittaa ihan kaikenlaisista viesteistä. Sanoipa ystäväni mitä tahansa, se on väärin sanottu.
Jos muuten saisi ap:n toiveen mukaan kertoa vain erikoisista tapahtumista, niin kovin hiljaista olisi viestittely kohdallani. En ole tehnyt mitään kovin kummaa vuosiin. Mitään kauhean syvällistä en alkaisi viesteillä kirjoittelemaan. Ensiksihän sitä haluaa tutustua juuri kumppaninsa arkeen, mitä on puuhaillut.
Vierailija kirjoitti:
Oma asiasi jos annat masentuneen kurmittaa itseäsi. Katkaisen vält.Puhelimissa on estot, niin on sinun some profiilissakin.Alat voimaan hyvin ja viellä paremmin jos vähenät some aikaasi.ps. enenkuin hänen viestit estät.Laita viestinä hänelle tekstin: Mieli ry,fi.Kuin jos on nainen ? Tuki nainen ryfi. Jos mies : Mies sakit ry.fi. Noista löytyy numeroita,henkistä tukea ymm.
AP on tässä se masentunut
Vierailija kirjoitti:
Läheinen ystäväni seurustelee masentuneen kanssa. Se on ihan järkyttävän rasittavaa. Olen nähnyt viestiketjuja, joissa masentunut valittaa ihan kaikenlaisista viesteistä. Sanoipa ystäväni mitä tahansa, se on väärin sanottu.
Jos muuten saisi ap:n toiveen mukaan kertoa vain erikoisista tapahtumista, niin kovin hiljaista olisi viestittely kohdallani. En ole tehnyt mitään kovin kummaa vuosiin. Mitään kauhean syvällistä en alkaisi viesteillä kirjoittelemaan. Ensiksihän sitä haluaa tutustua juuri kumppaninsa arkeen, mitä on puuhaillut.
No hyvä että reflektoin täällä. Mutta siis jos arki on aina samaa, on tietyt harrastukset ja tekemiset, niin miksi niitä toistaa?
ap
Kuulostaa että ette sovi yhteen. Kun itse deittailen jotakuta ja olen ihastunut, juttua riittää kokoajan viestien muodossa vaikka ei olisi koko päivänä tehnyt yhtään mitään. Ei sillä, että jatkuvasti olisi pakko viestitellä mutta ehkä pointti tuli selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa että ette sovi yhteen. Kun itse deittailen jotakuta ja olen ihastunut, juttua riittää kokoajan viestien muodossa vaikka ei olisi koko päivänä tehnyt yhtään mitään. Ei sillä, että jatkuvasti olisi pakko viestitellä mutta ehkä pointti tuli selväksi.
Tuollainen ois just ihanaa 😊😇 pitää olla muutakin puhuttavaa kun sitä ainaista salia ja lenkkiä.
ap
Luulin, että masennukseni paranisi kun deittailisin jotain, mutta eihän se ole parannuskeino tajusin sen itsekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen ois just ihanaa 😊😇 pitää olla muutakin puhuttavaa kun sitä ainaista salia ja lenkkiä.
ap
Miksi et sitten puhu muusta? Pidä keskustelua yllä niin mies ei ehdi puhumaan "jonninjoutavia"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Millaisia viestejä siis lähetät? Miten pidät keskustelua yllä? Ja mieskö vaan tähän syvälliseen keskusteluusi vastaa, että kävin salilla?
Masennus ja parisuhde on usein toimimaton ja raskas yhdistelmä. Itse olen ollut nyt 6 vuotta miehen kanssa, joka on sairastanut masennusta viime vuodet. Normaalista elämästä ei ole tietoakaan, usein kaikki on miehen näkökulmasta negatiivista. Tulevaisuutta ei voi suunnitella yhdessä. Yritän tässä elää omaa elämääni samalla ja suunnitella omia tulevaisuuden juttujani. En ole parisuhdetta lopettamassa, mutta ymmärrän että tämä ei onnistu kaikilta
XDDDDDDD Olin joskus yhteyksissä sellaisen miekkosen kanssa, joka aina joskus alkuillasta lähetti viestin, jossa luetteli tekemisiään ilman, että olin kysynyt. Muuten häneen oli vaikeaa pitää yhteyttä, ei toiminut viestittely yhtään. Nykyään kyllä ymmärrän hieman paremmin, en itsekään jaksaisi edes kiinnostaville miekkosille viestitellä jatkuvasti. Esimerkiksi italiaanon viestin ignoorasin, kun väsytti liikaa enkä jaksanut kirjoittaa edes, että väsyttää ja vastaan aamulla XDDDDD.
Mutta se luetteloitsija oli rasittava. En muista hänestä yhtään mitään muuta kuin ne rasittavat viestit XDDDDDD En muista edes sen miekkosen nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Masentunut tuhoaa läheisensä. Ei koskaan enää mitään mt-ongelmaista mun elämään kiitos.
Myös ollaan tutkimusten perusteella sitä mieltä että läheiset/läheinen osin aiheuttaa masennuksen.
Vierailija kirjoitti:
XDDDDDDD Olin joskus yhteyksissä sellaisen miekkosen kanssa, joka aina joskus alkuillasta lähetti viestin, jossa luetteli tekemisiään ilman, että olin kysynyt. Muuten häneen oli vaikeaa pitää yhteyttä, ei toiminut viestittely yhtään. Nykyään kyllä ymmärrän hieman paremmin, en itsekään jaksaisi edes kiinnostaville miekkosille viestitellä jatkuvasti. Esimerkiksi italiaanon viestin ignoorasin, kun väsytti liikaa enkä jaksanut kirjoittaa edes, että väsyttää ja vastaan aamulla XDDDDD.
Mutta se luetteloitsija oli rasittava. En muista hänestä yhtään mitään muuta kuin ne rasittavat viestit XDDDDDD En muista edes sen miekkosen nimeä.
Joo, tänään olen saanut keskusteltua muustaki kuin tekemisistä ja jumatsuka eihän tuo ole ollenkaan samalla aaltopituudella.
ap
Minusta ihmiset luettelee tekemisiään vain siksi, että ne yrittää kertoa olevansa liian kiireisiä tapaamaan.
Pistä poikki. Äläkä viitsi pistää masennuksen piikkiin täydellistä rajattomuutta. Et päästä elämääsi kuluttavan tuntuisia ihmisiä. Säästät itsesi lisäksi muita. Koitat löytää toisen samanlaisen. Deittailemiseen menee muutenkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Masennus ja parisuhde on usein toimimaton ja raskas yhdistelmä. Itse olen ollut nyt 6 vuotta miehen kanssa, joka on sairastanut masennusta viime vuodet. Normaalista elämästä ei ole tietoakaan, usein kaikki on miehen näkökulmasta negatiivista. Tulevaisuutta ei voi suunnitella yhdessä. Yritän tässä elää omaa elämääni samalla ja suunnitella omia tulevaisuuden juttujani. En ole parisuhdetta lopettamassa, mutta ymmärrän että tämä ei onnistu kaikilta
Miksi uhraat oman elämäsi tuntemattoman hyväksi? Kärsit läheisriippuvuudesta?
Rehellisesti miksi deittailet jos sinulla ei ole siihen voimavaroja?