Tutut palstailijat, miten juhlitte huomenna Itsenäisyyspäivänä?
Kokeeko Pertti olonsa naiselliseksi? Syökö Kaffebulla juhlapäivänä leivoksia? Tapaako Äiti-h*llu lapsiansa? Notkuuko miesvihakiimanarttu taas koko päivän palstalla? Haaveileeko M28 japanilaisista piirroslapsista?
Kommentit (73)
Lampaana katson Linnan juhlia telkkarista. Maski naamalla tietenkin!
No ei vaan, mun vanhemmat ja sisko tulee meille huomenna syömään. Telkkari on varmaan auki, koska äitini tykkää katsoa telkkaria.
Kaksi aitoa kynttilää ikkunalle. Se on vanha tapa, jos joku ei tiedä. Toivotukset somessa. Ehkä hiukan jotain juotavaa tai sitten ei. En juhlista isommin.
Öyhötän av:lla Sannasta, koronapiikeistä, vihervassareista, Venäjän hyökkäyksestä Suomeen ja vahtaan televisiosta, mistä Sannaa voisin tällä kertaa pilkata.
Usan kansallisanthemin sanat meni hyväksyttäväksi?
No sen kuitenkin laulan. Oh say can you see...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin huomennakin spämmiä roskaa koko päivän meidän mammojen kiusaksi. Lisäksi leikin taas iigoria.
Korjasin.
Uutena palstalla et ehkä tiedä, että kaikki kommentoijat, sukupuoleen ja säätyyn katsomatta, ovat mammoja.
Mä ainakin olen MIES!
-winner-
Lapsukaiset hyvät: never go full iigor or full mamma or full vauva.
Moi Mies-Mamma-Winner 🙋
Joku vois tulla BC-ketjuun mun seuraksi kuunteleen uusia biisejä, jos ei oo muuta tekemistä.
-winner-
Mamma-Winner, mikä on BC-ketju?
Et ole fani, jos et tiedä, joten en tiiä viitsisikö kertoa, kun se ketju on ennestäänkin ollut täynnä vihaajia ja poistajia ja "paremman musiikin faneja."
Mutta tietäjät tietää.
-winner-
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
No ei vaan, mun vanhemmat ja sisko tulee meille huomenna syömään. Telkkari on varmaan auki, koska äitini tykkää katsoa telkkaria.
Toivottavasti, Mamma-Reipas-Lammas, tarjoat jotain hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Öyhötän av:lla Sannasta, koronapiikeistä, vihervassareista, Venäjän hyökkäyksestä Suomeen ja vahtaan televisiosta, mistä Sannaa voisin tällä kertaa pilkata.
Moi Sanna-hullu! Hyvää juhlapäivää sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
No ei vaan, mun vanhemmat ja sisko tulee meille huomenna syömään. Telkkari on varmaan auki, koska äitini tykkää katsoa telkkaria.Toivottavasti, Mamma-Reipas-Lammas, tarjoat jotain hyvää.
Tarkoitus olisi. Kotimaisista raaka-aineista. Jälkkäriksi ajattelin tehdä kerroskiisselin. Vaniljakiisseli alle ja mustikkakiisseli päälle. Sinivalkoinen :)
Vierailija kirjoitti:
Usan kansallisanthemin sanat meni hyväksyttäväksi?
No sen kuitenkin laulan. Oh say can you see...
Oletko Meksu-hullumamma Ämeriikästä tai Kontulasta?
Vierailija kirjoitti:
No ei vaan, mun vanhemmat ja sisko tulee meille huomenna syömään. Telkkari on varmaan auki, koska äitini tykkää katsoa telkkaria.Toivottavasti, Mamma-Reipas-Lammas, tarjoat jotain hyvää.
Tarkoitus olisi. Kotimaisista raaka-aineista. Jälkkäriksi ajattelin tehdä kerroskiisselin. Vaniljakiisseli alle ja mustikkakiisseli päälle. Sinivalkoinen :)
Nam 😋
Miten ihmeessä tässä ketjussa jotkut näyttäisivät juttelevan ihan normaalisti keskenään, vastailevat toisilleen ja lainaavat toisten viestejä ja silleen, eikä kukaan suutukaan jostain mammailusta?
Herranjestas, miten pienellä säädöllä saataisiin tänne parempi keskustelukulttuuri.
-winner-
Perheen kanssa ihan kotona. Syödään hyvää ruokaa ja lenkkeillään koirien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin huomennakin spämmiä roskaa koko päivän meidän mammojen kiusaksi. Lisäksi leikin taas iigoria.
Korjasin.
Uutena palstalla et ehkä tiedä, että kaikki kommentoijat, sukupuoleen ja säätyyn katsomatta, ovat mammoja.
Rinnakkaistodellisuushan tää tavallaan on.
Haaveilen narsisteista. Ympärilläni on vain narsisteja, joten minulla on paljon pohdittavaa.
T. Narsistihullu
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tässä ketjussa jotkut näyttäisivät juttelevan ihan normaalisti keskenään, vastailevat toisilleen ja lainaavat toisten viestejä ja silleen, eikä kukaan suutukaan jostain mammailusta?
Herranjestas, miten pienellä säädöllä saataisiin tänne parempi keskustelukulttuuri.
-winner-
Mamma-Winner ei taida muistaa, mutta tällaista keskustelua täällä oli vuosia sitten. Silloin myös sovittiin tuo, että kaikki ollaan mammoja.
Sivusta-Mamma
Ja jos kaikille vastaileva henkilö olet nyt möde, niin hatunnosto sinulle. Ei meidän kaikkia juttuja tarvitse automaattisesti poistaa, vaan keskinäinen kunnioitus eriävistäkin mielipiteistä olisi ihan hyvä lähtökohta.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen narsisteista. Ympärilläni on vain narsisteja, joten minulla on paljon pohdittavaa.
T. Narsistihullu
Moi Narsistihullu-mamma!
Sinulle onkin sitten tulossa huomenna kiva päivä. Linnan juhliin on kai tulossa noin 1800 vierasta. Siitä vaan pohdit: narsisti, ei, narsisti, ei,...
Taidanpa tunnistaa 🤔 Oletko M38 eli Allu?