Vuokkoset miestentamppoonit tyrmättiin maailmalla!
Vuokkoset astui kyllä pahasti nappoon tuossa tamppoonisekoilussa.
Kommentit (88)
On mennyt maailma kurjaksi. Kaipaan mennyttä normaalia aikaa. Ja olen suvaitsevainen. Kaikki kukat kukkikoon. Joskus vain tuntuu, että mitähän vielä.
Samanlaista noloutta kun joku ei uskalla ostaa vessapaperia 🙈
Pitäiskö firman vaihtaa nimeksi miekkoset?
Aluksi minullakaan ei ollut mitään näitä sateenkaari ja muunsukupuolisjuttuja vastaan, mutta kyllä tämä älytön öyhötys ja vähemmistön vaatimukset alkavat jo niin kiehuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hah haa, pieleen meni, että rysähti. Ensin halveksutaan kaikkea miehiseen liittyvää ja miehet ovat niin niin pahoja. Nyt naisille tarkoitettuja tuotteita ei saa markkinoida kuin miehille, hih hii. Mites meni niinku omasta mielestä?
Meni vähän kyllä ns. v*tuiksi koko homma.
T. woke-henkilö
Vierailija kirjoitti:
Transmies ei kehtaa ostaa tamppooneja mutta kuinkas sitten tavallinen mies joka tekee perheen ruokaostokset ja samalla ostaa vaimolle tai tyttärelle tamppoonit?
Eikös ne miestamppoonit ole juuri näihin tilanteisiin? Ettei yksikään mies joutuisi pelkäämään, että hänen luullaan käyttävän naistamppooneita, kun niitä on kärryssä. Meilläkin mies ostaa mulle nykyään miesvuokkosia, ettei tartte hävetä kaupassa.
Olen pudonnut kärryiltä. Ovatko nämä miesten tamponit jollain tavalla erilaisia kuin perinteiset, vai onko ero yksinomaan pakkauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transmies ei kehtaa ostaa tamppooneja mutta kuinkas sitten tavallinen mies joka tekee perheen ruokaostokset ja samalla ostaa vaimolle tai tyttärelle tamppoonit?
Eikös ne miestamppoonit ole juuri näihin tilanteisiin? Ettei yksikään mies joutuisi pelkäämään, että hänen luullaan käyttävän naistamppooneita, kun niitä on kärryssä. Meilläkin mies ostaa mulle nykyään miesvuokkosia, ettei tartte hävetä kaupassa.
Kuka mies oikeasti kauppareissullaan pelkää, että hänen luullaan käyttävän tamppooneita? Uskon, että valtaosa miehistä miettii kauppareissuillaan ihan muita asioita.
Miehen ja transmiehen ero: toinen uskaltaa ostaa tavallisia tamponeita ja toinen ei.
Pitäisikö sana emätin vaihtaa, eihän miehellä voi olla EMÄtin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies voi olla emä. Kannattaa tulla tähän päivään.
Vierailija kirjoitti:
Voisko se olla imätin? Hei mies, onko hiivaa imättimessä?
Meni tee väärään kurkkuun kun ohimennen näin somessa jonkun britin sanovan "fuck Vuokkoset".
Terveisiä Vuokkosten valmistajalle..myynti Ei tule nousemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ja transmiehen ero: toinen uskaltaa ostaa tavallisia tamponeita ja toinen ei.
Tämähän onkin se pieni ero...
Vierailija kirjoitti:
Olen pudonnut kärryiltä. Ovatko nämä miesten tamponit jollain tavalla erilaisia kuin perinteiset, vai onko ero yksinomaan pakkauksessa?
Ero on vain pakkauksessa, sisällä on ihan normaaleja tamponeja.
Nämä on transmiehille joilla vielä on kuukautiset kun ilmeisesti ajateltiin että heitä nolottaa ostaa "normaaleja" tamponeja.
Onko siinä tamponissa asetin? onko jokin clippi miten ja mihin tamponi työnnetään
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä tamponissa asetin? onko jokin clippi miten ja mihin tamponi työnnetään
Vaginaan.
Tuote on transmiehille joilla yhä on kuukautiset.
Voihan toki normaalikin mies sellaisen ostaa ja tunkea vaikka hanuriinsa mutta sitä ei siihen käyttöön ole tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Pakkaus vain eri. Miehiä larppaavat naiset ei kehtaa ostaa tamppooneja.
Montako aloitusta palstan kaappitranshullu aikoo vielä tästä tehdä?