Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt etsitään ihmistä joka oikeasti tykkää liköörikonvehdeista, niistä joissa on raksuva sokeri

Vierailija
04.12.2023 |

Ilmoittaudu ja jos jaksat, perustele. 

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt lapsesta asti. Sokerihilettä ilman olis paree.

Vierailija
42/58 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä

Hyviä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Fazerin viinakarkeista, en tiedä, mitä niiden viina on. Tykkään myöa kirsikkakonvehdeista, joissa on jotain viinaa sisällä. Joo, olen vanha.

Ei mitään viinakarkkeja ole olemassa.

Mon Chéri-konvehteja ei saa enää ruokakaupoista, ainoastaan Alkosta, kun niissä on liikaa alkoholia ruokakaupassa myytäväksi. Lidlistä saa laimeampia halpiskopioita.

Aikoinaan oli myös sellaisia suklaapullo-konvehteja, missä oli aitoa tavaraa sisällä.

-ohis-

Ihmettelin, mihin ne on joutuneet. 

Siis oikeesti ALKOSSA??? Onko hinta korkeampi kuin muuten?

Vierailija
44/58 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään fazerin liköörikonvehdeista. 

Pandan en tykkää ollenkaan!

Vierailija
45/58 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan laitatte pullan päällekin raesokeria joka saa minut 😡🤬

Vierailija
46/58 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena, vuosikymmnieä sitten niitä sai kylässä yhden tai kaksi. Nyt ei maistu kuin se yksi tai kaksi. Hyviä ovat.

Vierailija
47/58 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙋🏻

Laitettiin niitä myös tuliaisiksi tytön isäntä(vaihto)perheelle italiaan, niin olivat olleet kovasti mieleen 🙂

Italialaiset osaavat tyhjän imartelemisen taidon paremmin kuin mikään muu kansakunta. 

Tämä. 

T. Italialaisen miehen kanssa yhden illan viettänyt. Olisin nimittäin halunnut olla yhteydessä seuraavanakin päivänä. 

Vierailija
48/58 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli pitkästä aikaa mieleen, että otan niitä pussin. katsoin Kärkkäiseltä, piikissä oli yksi pussi. Paikallisessa S-Marketissa oli tyhjä piikki, että kyllä liköörikarkeilla on fanikuntansa, ainakin täällä Lahden seudulla.

Vierailija
49/58 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan laitatte pullan päällekin raesokeria joka saa minut 😡🤬

Oi, nam! 

Vierailija
50/58 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyt lapsesta asti. Sokerihilettä ilman olis paree.

Joo sokeria voisi olla vähemmän. Liian äkkimakeaa. 

Vierailija
51/58 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku niistä pakostikin tykkää, kun niitä ylipäätään valmistetaan ja myydään?

Muistan kun lapsena siinä vaiheessa joulun pyhiä valuttelin liköörikonvehdeista sisälmyksiä ulos ja pesin suklaakuoren vedellä ennen suuhun laittamista, kun kaikki muut ja hyvät suklaat oli jo loppuneet :D 

Vierailija
52/58 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen tykännyt lapsesta asti. Jouluksi pitää ainakin ostaa. Pandan ovat vähän turhan makeita, muut yleensä parempia. Pidän suklaasta ja likööreistä. Ja suutuntuma on myös makuuni. 

Minä puolestani ihmettelen esimerkiksi viinikumien syömistä. Mutta makuja on erilaisia. 

Vierailija
53/58 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Fazerin viinakarkeista, en tiedä, mitä niiden viina on. Tykkään myöa kirsikkakonvehdeista, joissa on jotain viinaa sisällä. Joo, olen vanha.

Rouskuttelen myös niitä joulun aikaan vaikka en enää alkoholia juokkaan.  Jotkut raitistuneet eivät uskalla edes maistaa.

Toipuvana alkoholistina en voi ottaa ensimmäistäkään liköörikonvehtia, konjakkisinappia, kotikaljalasillista tai muutakaan vastaavaa. Kerran tässä taannoin purskuttelin suun alkoholipitoisella suuvedellä ja se johti useamman päivän mittaiseen juomaputkeen.

Varmaan joku ulkoisesti käytetty käsidesikin saa suun napsamaan kuin Beduiinin sandaalin...

Vierailija
54/58 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rouskuttelen myös niitä joulun aikaan vaikka en enää alkoholia juokkaan.  Jotkut raitistuneet eivät uskalla edes maistaa.

Toipuvana alkoholistina en voi ottaa ensimmäistäkään liköörikonvehtia, konjakkisinappia, kotikaljalasillista tai muutakaan vastaavaa. Kerran tässä taannoin purskuttelin suun alkoholipitoisella suuvedellä ja se johti useamman päivän mittaiseen juomaputkeen.

Itsehän sen päätät.

Vierailija
55/58 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin Pandan konjakkirenkaista. Se oli aina yksi joululahjatoive.

Vierailija
56/58 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan  Tykkään koska niistä tulee mieleen lapsuus ja  mummolassa vietetyt lomat.

Vierailija
57/58 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liköörikonvehdit Rommi ja Punch best. Brandy menee. Se neljäs maku, Marrakesh, menee sekin kun muut on loppu. Ostan kotiin ihan arkena noita välillä.

Sitten ne suomalaiset kossut ja finlandiat on ihan paskua.

N44

Vierailija
58/58 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marachino oli mun lemppari!

On Fazerin pusseissa.