Nyt etsitään ihmistä joka oikeasti tykkää liköörikonvehdeista, niistä joissa on raksuva sokeri
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Fazerin viinakarkeista, en tiedä, mitä niiden viina on. Tykkään myöa kirsikkakonvehdeista, joissa on jotain viinaa sisällä. Joo, olen vanha.
Ei mitään viinakarkkeja ole olemassa.
Mon Chéri-konvehteja ei saa enää ruokakaupoista, ainoastaan Alkosta, kun niissä on liikaa alkoholia ruokakaupassa myytäväksi. Lidlistä saa laimeampia halpiskopioita.
Aikoinaan oli myös sellaisia suklaapullo-konvehteja, missä oli aitoa tavaraa sisällä.
-ohis-
Ihmettelin, mihin ne on joutuneet.
Siis oikeesti ALKOSSA??? Onko hinta korkeampi kuin muuten?
Tykkään fazerin liköörikonvehdeista.
Pandan en tykkää ollenkaan!
Varmaan laitatte pullan päällekin raesokeria joka saa minut 😡🤬
Lapsena, vuosikymmnieä sitten niitä sai kylässä yhden tai kaksi. Nyt ei maistu kuin se yksi tai kaksi. Hyviä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙋🏻
Laitettiin niitä myös tuliaisiksi tytön isäntä(vaihto)perheelle italiaan, niin olivat olleet kovasti mieleen 🙂
Italialaiset osaavat tyhjän imartelemisen taidon paremmin kuin mikään muu kansakunta.
Tämä.
T. Italialaisen miehen kanssa yhden illan viettänyt. Olisin nimittäin halunnut olla yhteydessä seuraavanakin päivänä.
Tuli pitkästä aikaa mieleen, että otan niitä pussin. katsoin Kärkkäiseltä, piikissä oli yksi pussi. Paikallisessa S-Marketissa oli tyhjä piikki, että kyllä liköörikarkeilla on fanikuntansa, ainakin täällä Lahden seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan laitatte pullan päällekin raesokeria joka saa minut 😡🤬
Oi, nam!
Vierailija kirjoitti:
Olen tykännyt lapsesta asti. Sokerihilettä ilman olis paree.
Joo sokeria voisi olla vähemmän. Liian äkkimakeaa.
Joku niistä pakostikin tykkää, kun niitä ylipäätään valmistetaan ja myydään?
Muistan kun lapsena siinä vaiheessa joulun pyhiä valuttelin liköörikonvehdeista sisälmyksiä ulos ja pesin suklaakuoren vedellä ennen suuhun laittamista, kun kaikki muut ja hyvät suklaat oli jo loppuneet :D
No minä olen tykännyt lapsesta asti. Jouluksi pitää ainakin ostaa. Pandan ovat vähän turhan makeita, muut yleensä parempia. Pidän suklaasta ja likööreistä. Ja suutuntuma on myös makuuni.
Minä puolestani ihmettelen esimerkiksi viinikumien syömistä. Mutta makuja on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Fazerin viinakarkeista, en tiedä, mitä niiden viina on. Tykkään myöa kirsikkakonvehdeista, joissa on jotain viinaa sisällä. Joo, olen vanha.
Rouskuttelen myös niitä joulun aikaan vaikka en enää alkoholia juokkaan. Jotkut raitistuneet eivät uskalla edes maistaa.
Toipuvana alkoholistina en voi ottaa ensimmäistäkään liköörikonvehtia, konjakkisinappia, kotikaljalasillista tai muutakaan vastaavaa. Kerran tässä taannoin purskuttelin suun alkoholipitoisella suuvedellä ja se johti useamman päivän mittaiseen juomaputkeen.
Varmaan joku ulkoisesti käytetty käsidesikin saa suun napsamaan kuin Beduiinin sandaalin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouskuttelen myös niitä joulun aikaan vaikka en enää alkoholia juokkaan. Jotkut raitistuneet eivät uskalla edes maistaa.
Toipuvana alkoholistina en voi ottaa ensimmäistäkään liköörikonvehtia, konjakkisinappia, kotikaljalasillista tai muutakaan vastaavaa. Kerran tässä taannoin purskuttelin suun alkoholipitoisella suuvedellä ja se johti useamman päivän mittaiseen juomaputkeen.
Itsehän sen päätät.
Itse pidin Pandan konjakkirenkaista. Se oli aina yksi joululahjatoive.
Täällä ollaan Tykkään koska niistä tulee mieleen lapsuus ja mummolassa vietetyt lomat.
Liköörikonvehdit Rommi ja Punch best. Brandy menee. Se neljäs maku, Marrakesh, menee sekin kun muut on loppu. Ostan kotiin ihan arkena noita välillä.
Sitten ne suomalaiset kossut ja finlandiat on ihan paskua.
N44
Vierailija kirjoitti:
Marachino oli mun lemppari!
On Fazerin pusseissa.
Olen tykännyt lapsesta asti. Sokerihilettä ilman olis paree.