Miksi mies flirttailee (ei mitenkään törkyile) muttei pyydä ulos?
Tai ehkä olen ottanut melkän flirtin liian vakavasti.
Älkää flirttailko jos ei ole tarkoitus edetä 😞
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Voisitko vaan sanoa sille miehelle, että lopettaa flirttailun?
No en voisi, kun tämän sekoiluketjun aloittamisesta on yli vuosi, enkä päivystä palstalla vastailemassa vuosi sitten aloittamaani keskusteluun. Tollo.
Mun eräs työkaveri flirttaili kanssani työpaikalla. Hän oli varattu, mutta se flirtti oli vain työpäivän piristystä eikä todellakaan mitään sen kummempaa. Oltiin vain työystäviä ja juteltiin elämän solmukohdista.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin flirttaan töissä eräälle neitokaiselle. Vähän luulen, että olen saanut hänet jo puoliksi itselleni.
Tosin ainakin viimeksi kun stalkkasin somesta, oli varattu, mutta mies vaikutti sellaisella baareissa ja festareilla hiihtävältä rentulta. En tiedä mitä yksinhuoltajanainen sellaisesta pitää.
Söpöä katsella sitä naisen ihastunutta katsetta kun kohtaamme jossain. Emme ole varsinaisia kollegoja, mutta kohtaamme erilaisissa tilanteissa yhteisellä työpaikalla välillä.
M39
Ihanaa;)
En ole nähnyt nyt mun flirttailunaista töissä vähään aikaan :(. Olen itse kyllä sen verran ujohko, etten uskalla varsinkaan työpaikalla ketään kysellä ulos. Pitäisi törmätä jossain siviilissä.
Opiskeluaikanakin oli kyllä selkeästi yksi aika ihastunut nainen, mutta enpä minä uskaltanut mitään kysellä treffeille.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että sulla pimppi antaa sulle oikeuden määritellä mitä me muut saadaan tehdä? Aion jatkossakin itseni piristykseksi flirttailla.
Olet itsekäs ja käytät naisia pönkittääksesi itsetuntoasi.
Sanotko saman flirttaileville naisille, jotka eivät aio edetä?
Ei ole näköjään tänään mun flirttailunainen töissä. Eilen oli, mutta oli itselläni sen verran kiireinen päivä ettei törmätty missään. :(
M39
Mies on varaton tai pihi, ja pelkää kuluja. Odottaa ehdotusta ilmaisesta palvelusta.
Jos ei ole tottunut saamaan huomiota, niin flirtti helposti voi tuntua siltä, että toinen on kiinnostunut :)
Naisten mukaanhan flirttailu ei tarkoita mitään.