Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko / ostaisitko lapsellesi itse tehtyjä vaatteita?

Vierailija
04.01.2007 |

Osaan ommella omasta ja monen muun mielestä todella hyvin ja nyt kun en enää koko aikaa ole tuossa lapsessa kiinni, niin ajattelin alkaa ompelemaan osan hänen vaatteista itse. Mietin, että siinähän samalla tulisi melkein samalla vaivalla tehtyä pari ekstra vaatetta aina kutakin mallia. Mutta uskotteko, että ihmisillä olisi kiinostusta ostaa tällaisia laadukkaista materiaaleista tehtyjä yksittäiskappaleita? Sen perusteella mitä tähän mennessä olen lapselleni ommellut tiedän, että hinta tulisi olemaan H&H hintoja korkeampi. Pelkät materiaalit esim. mekkoon maksavat helposti sen mitä mekko H&M:llä. Lähinnä ajattelin tehdä mekkoja, hameita ja housuja. Mahdollisesti myös hienostelutakkeja yms...

Ajatuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvin tehty ja ei ihan järjettömän kalliita. Tosin niiden pitäisi sitten olla sellaisia, että ei saa kaupasta. Esim. itse haluaisin tytölleni teddykarvasta tehdyn hienostelutakin, mutta en ole nähnyt missään. Sellainen vähän vanhanaikainen.

Vierailija
2/4 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksit vain vaatteisiin jonkin idean mikä myy, mitä ei ole kaupassa myynnissä pilkkahintaan. Se kannattaa myös muistaa että kaavat ovat omaa tuotantoa, sillä lehtien kaavoja ei saa käyttää myyntitarkoitukseen.

Itse en osta itsetehtyjä vaatteita yms. koska osaan itse tehdä vaatteita, mutta jos en osaisi, voisin kyllä niitä ostaakin kohtuuhintaan. Toki saisi maksaa enemmän kuin " kaupan" vaatteet muttei kohtuuttomia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pellavaisia desing vaatteita myös

en muita

Vierailija
4/4 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä viitsi alkaa omallenikaan ompelemaan mitään minkä saa halvemmalla kaupasta :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi