Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkojen raspaaminen ei ole hyväksi?

Vierailija
04.12.2023 |

Palautuuko kantapään iho normaaliksi, jos lopettaa raspauksen ja vain rasvaa niitä? Joku väitti minulle joskus niin ja niin väittävät kaikki lehtijututkin.

Jos kerran raspaus vain pahentaa kantapään kovettumia, niin miksi kaikki jalkahoitajatkin sitten raspaavat asiakkaan kovettumat ensin pois...? Itse asiassa he raspaavat koko jalkapohjan, eikä ainoastaan niitä kovettumia.

Olen nyt liki viikon vain rasvannut aamuin illoin ja isoa muutosta en näe. Käytän Erisanin kosteuttavaa perusvoidetta kuivalle ja erittäin kuivalle iholle. Ostin myös 25% ureavoiteen, jota aloin käyttää kovettumiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raspaa niin ei enää palaudu

Vierailija
2/5 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kysymys nyt siis miksi jalkahoitajat tekevät hoitoja jotka lisäävät hoidettavien heidän luoneen ramppaamista ja sitä kautta heidän tulojaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kuorintasukat.

Vierailija
4/5 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kysymys nyt siis miksi jalkahoitajat tekevät hoitoja jotka lisäävät hoidettavien heidän luoneen ramppaamista ja sitä kautta heidän tulojaan?

Jos joka paikassa oleva väite raspauksesta pitää paikkaansa, niin sitten jalkahoitajat joko ovat tietämättömiä, ammattitaidottomia, tai aiheuttavat kovettumia, jotta asiakas palaa. Minulla on aina raspattu kovettumat jalkahoidossa.

Mutta varsinainen kysymys oli, että pitääkö se paikkansa, että rasvauksella lähtee kovettumat, jos lakkaa niitä raspaamasta.

Vierailija
5/5 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä käytti autoa korjaamolla jarrujen vuoksi ja yllättäen jälkeenpäin alkoi ilmaantumaan kaikenlaisia muitakin vikoja sinne jarrujen ympäristöön. Tätä varmasti harrastaa monikin yrittäjä, järjestää niin että näkee asiakasta uudemmankin kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi