Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sitä pitäs tehä kun masentaa?

Vierailija
04.01.2007 |

Mulla kaksi lasta 2v2kk ja 5kk. Väsyttää, mutta en saa nukutuksi, pelottaa etten ole tarpeeksi hyvä äiti lapsilleni, tiuskin vanhemmalle ihan suotta. En jaksa käydä missään, hyvä kun ulos päästään päivittäin. Mulla ei ole juuri kavereita täällä uudella asuinpaikalla (ollaan asuttu 4kk) ja vanhojen kanssa on yhteydenpito jäänyt.

Mihinkäs sitä pitäis ottaa yhteyttä? Omalääkärillekö? Ne ei kyllä tiedä mistään mitään, mut saisko siltä lähetteen johonkin psykiatriselle puolelle? Oonko mä sit virallisesti hullu, jos alan jotain mielialalääkkeitä syömään? Auttaako ne edes? Onko muilla vastaavia ongelmia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun nyt vaan pitää lähteä ulos. Ota itseäsi niskasta kiinni, niin olo helpottaa. Käytte lasten kanssa kerhossa tai puistossa tai uimassa tms ja yrität tutustua edes yhteen lapsiperheeseen. Tarvitset terveellistä ruokaa ja liikuntaa joka päivä. Yritä päästä yksinäsi jumppaan edes kerran viikossa. Tiedät itsekin mitä sinun pitää tehdä, nyt vaan tuumasta toimeen. Tsemppiä!

Vierailija
2/5 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kerhot on kuulemma täynnä, puistoja ei ole kävelymatkan päässä. Muita lapsiperheitä kai asuu lähistöllä, mutta eihät he halua tutustua minuun, heillähän on jo omat ystävät. Eikä mua mitkään jumpat kiinnosta, eikä sekään onnistuisi, mies kun tekee vuorotyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän kuuluu auttaa ja neuvoa tuollaisessa tilanteessa.

Jos neuvolasta ei ole apua, niin sitten omalääkärille.

Mielialalääkkeiden syöminen ei teekenestäkään ' hullua' vaan voivat auttaa vaikeassa tilanteessa eteenpäin.

Vierailija
4/5 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet vain asiat positiivisemmassa valossa ja osaat iloita arjen pienistä asioista.

Vierailija
5/5 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi-lapsi-kerhoa? siis johon ei tarvitse ilmoittautua eikä siten myöskään voi olla täynnä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan