Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postipuisto asuinalueena

Vierailija
04.12.2023 |

Olisi kiva kuulla kokemuksia Pohjois-Pasilan, eli Postipuistosta asuinalueena. Ja onko kuinka moni muuttamassa valmistuviin kohteisiin?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kelan asukkeja, ei niinkään mustia mutta huumekulttuuri kyllä kukoistaa.

Vierailija
42/81 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä palveluja, peräti viisi ruokaravintolaa, kauneushoitolaa ym

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään asua täällä. Keskeinen sijainti josta helppo lähteä autolla mihin vaan. Junalle kävelen 10 minuuttia jos keskustaan menossa. Keskuspuisto vieressä jossa kiva ulkoilla. 

Yhtään narkkia tms en ole nähnyt täällä mitä oon ihmetellyt kun niitä tuntuu jokapuolella muualla olevan nykyään. 

Kaavoitus on tehty kaupunkimaiseksi ja alakertoihin jätetty useassa talossa tilaa liikehuonestoille.

Hintataso järkevä kun ottaa huomioon sijainnin.

Palveluitakin löytyyn jo ihan hyvin. Nyt alueella 4 ravintolaa ja Alepa. Lisäksi lyhyt matka Triplaan ja Kaareen.

Junalla? Käpylään, Ilmalaan vai Pasilaan?

Triplaan yli 2 km. Käpylän asemalle 1 km..??

Vierailija
44/81 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään asua täällä. Keskeinen sijainti josta helppo lähteä autolla mihin vaan. Junalle kävelen 10 minuuttia jos keskustaan menossa. Keskuspuisto vieressä jossa kiva ulkoilla. 

Yhtään narkkia tms en ole nähnyt täällä mitä oon ihmetellyt kun niitä tuntuu jokapuolella muualla olevan nykyään. 

Kaavoitus on tehty kaupunkimaiseksi ja alakertoihin jätetty useassa talossa tilaa liikehuonestoille.

Palveluitakin löytyyn jo ihan hyvin. Nyt alueella 4 ravintolaa ja Alepa. Lisäksi lyhyt matka Triplaan ja Kaareen.

Käpylään ja Ilmalaan kävelymatka. Bussit kulkee toki kotiovelta mut käytän 9 ratikkaa usein. 

45/81 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanut läpi monta kertaa ja en ole vakuuttunut. Paljon kaapukansaa. Pelkään pahoin, että tää on tuleva slummi.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
46/81 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat asua rauhallisemmalla puolella... käpylän aseman puoli on sitten ihan toista luokkaa rauhallisuuden kannalta...

Vierailija
47/81 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Ajanut läpi monta kertaa ja en ole vakuuttunut. Paljon kaapukansaa. Pelkään pahoin, että tää on tuleva slummi.

Ei tästä vielä pääse ajamaan läpi, pitää kääntyä takas. Toi Alepan seutu kamalaa mut tääl Ilmalan puolella ainoa mitä kuulen on linnunlaulu.

Vierailija
48/81 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoa mamulasten ilkivaltaa jos ajatte autolla Postipuistoon tai tulette julkisilla. Kukaan ei ole turvassa ! Ei autot eikä ihmiset.

Vierailija
49/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vikinää täällä. Kuvaavaa lienee se, että tuttuni kertoi mustamaalaavansa tahallaan Postipuistoa eri nettipalstoilla, jotta veljensä asunnon hinta ei nouse.. on siis selkeästi kateellinen veljelleen uudesta omistusasunnosta kun asuu itse pienessä yksiössä Itä-Helsingissä. En siis uskoisi aivan kaikkea mitä postipuistosta kirjoitellaan ja tahallaan yritetään heittää lokaa uuden asuinalueen päälle. 

Vierailija
50/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten on hyvää Postipuistossa? Jos siellä asut? Mitä pitäisi uskoa? Olen ostamassa ensiasuntoa.

Vierailija
51/81 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelin tänään Käpylän asemalta Postipuistoon. Ei kovin pitkä matka, mutten päivittäin haluaisi sitä kulkea, varsinkaan eestaas.

63-bussilla palasin Kamppiin, kesti melko kauan. 

Vierailija
52/81 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten on hyvää Postipuistossa? Jos siellä asut? Mitä pitäisi uskoa? Olen ostamassa ensiasuntoa.

Uusi asunto Helsingissä ja ympärillä pk-seudun mahdollisuudet. Keskuspuistosta moni tykkää.

Ei kyllä yhtään sen erityisempi kuin muutkaan tyhjästä nousseet uudet alueet.

T. Eri alueelta

Vierailija
53/81 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käpylään ja Ilmalaan kävelymat

Eikö 9-ratikka mene vain keskiseen Pasilaan?

Vierailija
54/81 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/81 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmala on kammottavaa slummia. Hyvin rakennusliikkeet vedätti tyhmiä.

Vierailija
56/81 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös alueen nimi ole Metsälä

Vierailija
57/81 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsälä on vieressä 00630, Postipuisto on 00620 ja kuuluu Pasilaan (Pohjois-).

Vierailija
58/81 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihastunut.

Vierailija
59/81 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedoista. Muita kokemuksia?

Vierailija
60/81 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsälä on vieressä 00630, Postipuisto on 00620 ja kuuluu Pasilaan (Pohjois-).

Postipuisto on 00240. Asun täällä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän