Koska maailmanloppu oikeasti tulee?
Kommentit (136)
Luetaanko hitaasti Ilmestyskirjan 2026 vuotta vanha selitys lopunajan sodomasta ja sen sijannista , että ette enää täällä huutele ja käy kristittyjen kimppuun enää ikinä . Missään. Ilmestyskirjassa luku numero 11 . Etsi Sodoman maantieteellinen osoite . Ja nyt kun tiedät että missä ja myös missä Babylon on älä enää kristittyjä syytä . YHWH tekee nämä.
Etsikääpä sekin kohta vanhoista texteistä missä lukee se Esau ja Ismail juttu.
No Mooses pahat tekosi kostaa yhwh jahvejehova sun pojillesi ihan itse . Älä SYYTTELE muita. Syytä itseäsi jos pahaa teit. 4 Mooses kirja.
Juu hampaat hampaista vaan Jahve.
Vesi piti loppua jo 1970-luvulla hirveään lämpenemiseen.
Mooses käskyihin kuuluu myös noidat loihtijat myrkynkeittäjät jne. Älä shamaani polttele noitakokkoja. Älä tee taikoja. 4 Mooses.
Maailma loppuu meiltä jokaiselta, kun kuolemme.
Ihan sama kuin moskeijassa kuin synagogalla kuin muissa jehovissa että pitää mennä sinne kartalla olevaan paikkaan ensin ihan itse ja siellä sitten katselee karttoja .
Vierailija kirjoitti:
Maailma loppuu meiltä jokaiselta, kun kuolemme.
Toista aina toisten kirjoituksia .
Lähi vuosikymmeninä kun simulaatio tulee päätepisteeseensä, se ei ole loppu vaan uusi alku !
Palaa lähtöruutuun. Siellä . Onko nyt kartalla . Ne paikat vanhoista texteistä ei ole siirtynyt mihinkään . Ne on kartalla .
Me käytiin harmageddonissa Afulassa , Jisreelin laaksossa . Sehän on kirjoituksissa ollut jo ennen Jeesuksen ihmiseksi syntymää. ET NIINKU PYSYISITTE KARTALLA . Puolet ihmiskunnasta olisi jäänyt tappamatta .
Pakkosiirtolaiset siirrettiin EUFRAT VIRRALLE . JAHVE SIIRSI eikä ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Lähi vuosikymmeninä kun simulaatio tulee päätepisteeseensä, se ei ole loppu vaan uusi alku !
On sellainen tunne, että joku nykii jo johtoa irti. Seuraavan päivitetyn version on parempi olla hyvä, tai en suostu osallistumaan.
Tuskin tulee, mutta jokaiselle tulee joskus oman maailman loppu. 45-v huomaan että se tulee pikkuhiljaa... Maailma muuttuu vieraammaksi, ei tutummaksi. Maailmasta alkaa poistua niitä, joiden kanssa on elänyt koko tähän astisen oman elämän, kotikaupunkikin muuttuu vanhaa puretaan ja uutta tulee tilalle, sitä ilahtuu häivähdyksistä vanhaa, kun tapaa jonkun lukioaikaisen tutun sattumalta, kuulee 80-luvun musiikkia tai kokoontuu yhteen suvun kanssa ja muistelee poismenneitä. Ei ole kiire huomiseen vaan eiliseen... Kaikkea sellaista mikä nuorena tuntui vanhusten horinalta. Se on sitä maailmanlopun tiedostamista
Kuulkaa te harhaoppiset . Menkää nyt sinne oikeille maantieteellisille alueille ennenkuin aiheutatte enempää pojillenne 4 Mooses Jahvejehovan kostoja.
Muista nyt tämä että YHWH JAHVE KOSTAA SUN PAHAT TEOT SUN POJILLE eikä kukaan muu . 4 Mooses lukee niin.
Tuomion hetki tulee silloin, kun kuolee tästä maailmasta pois. Se on se ajankohta, mistä tarttisi olla ensisijaisesti kiinnostunut.
Sen ohessa sitten, kun on syntiongelma ensin laitettu kuntoon Jumalan edessä, voi sitten rauhassa odotella Jeesuksen paluun hetkeä. Ja jos se viipyy, niin sitten voi rauhassa odotella omaa taivaaseen pääsyään.
Mikäli aurinko sammuisi tulisi jäätikkö . Sen huomaa sitten kun ilmat viilenee. Jehovat ennusti 1970 luvulla maailman loppuja millenium 2000 luvulla hysteria sillä kirjamyynti Mooses on aina paikalla myymässä katastrofi kirjoja ryövärien luolassa. Huijaa painoissa ja hinnoissa. Mooses kirjassa lukee niin . Mooses 4 kun teet pahaa niin muista poikasi saa sen päälleen. Jahwe.