Koska maailmanloppu oikeasti tulee?
Kommentit (136)
60 vuotta sitten Jehovan todistajat peloittelivat maailmanlopulla, vielä on maailma pystyssä
Maailmanloppu ja ilmastonmuutos ovat huu-haata.
Ei tule koskaan maailman loppua Yle mtv3:et ja iltapäivälehdet moraalittomasti yrittävät tällaista maailmankuvaa rakentaa mutta ei hätää ei ole tulossa.
Hyvää joulun odotusta kaikille!
🎅🛷🧸🐿🐦🐈🐇🦆
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun aurinko laajenee punaiseksi jättiläiseksi ja kärventää elämän maapallolta, tai kun galaksit törmäävät ja linnunrata tuhoutuu.
Viimeistään tuolloin. Ihmiskunnan loppu tulee varmasti aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun aurinko laajenee punaiseksi jättiläiseksi ja kärventää elämän maapallolta, tai kun galaksit törmäävät ja linnunrata tuhoutuu.
Viimeistään tuolloin. Ihmiskunnan loppu tulee varmasti aikaisemmin.
Mistä sen voi tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun aurinko laajenee punaiseksi jättiläiseksi ja kärventää elämän maapallolta, tai kun galaksit törmäävät ja linnunrata tuhoutuu.
Viimeistään tuolloin. Ihmiskunnan loppu tulee varmasti aikaisemmin.
Mistä sen voi tietää?
Kyllähän tuon johtopäätöksen voi tehdä siitä miten tämä säälittävää ihmiskunta asiansa hoitaa.
Lätkäniiloille taitaa tulla ihan kohta jos eivät näekään lätkänhakkaamisen ämäm-kisoja.
Maailmanloppu tulee, kun Jeesus palaa ja nyt voimassa oleva armonaika päättyy. Tulevaisuudessa tämä maailma saa tuhonsa ja Jumala luo uuden taivaan ja maan. Maapallo ja elämä tällä pallolla ei siis koskaan pääty. Raamattu sanoo, että Jumala loi maan asuttavaksi. Mutta tämä nykyinen maailma ja maailmanaika kyllä vetelevät viimeisiään.
Tarkkaa aikaa emme tiedä, milloin tämä tapahtuu, mutta Raamatun mukaan tätä nykyistä 2000 vuoden ajanjaksoa, Jeesuksen syntymästä laskien, seuraa tuhannen vuoden rauhanaika, jolloin palannut Jeesus on hallitsijana maan päällä.
Tuohon rauhan valtakuntaan päästäkseen on tehtävä parannus synneistään ja turvattava Jeesuksen sovitustyöhön. Niillä, jotka eivät ole parannusta tehneet, ei tuohon valtakuntaan ole osallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Maailmanloppu tulee, kun Jeesus palaa ja nyt voimassa oleva armonaika päättyy. Tulevaisuudessa tämä maailma saa tuhonsa ja Jumala luo uuden taivaan ja maan. Maapallo ja elämä tällä pallolla ei siis koskaan pääty. Raamattu sanoo, että Jumala loi maan asuttavaksi. Mutta tämä nykyinen maailma ja maailmanaika kyllä vetelevät viimeisiään.
Tarkkaa aikaa emme tiedä, milloin tämä tapahtuu, mutta Raamatun mukaan tätä nykyistä 2000 vuoden ajanjaksoa, Jeesuksen syntymästä laskien, seuraa tuhannen vuoden rauhanaika, jolloin palannut Jeesus on hallitsijana maan päällä.
Tuohon rauhan valtakuntaan päästäkseen on tehtävä parannus synneistään ja turvattava Jeesuksen sovitustyöhön. Niillä, jotka eivät ole parannusta tehneet, ei tuohon valtakuntaan ole osallisuutta.
Näin.
Helluntailaiset levittää jehovien kanssa näitä harhaaoppeja. Kristityt odottaa Jeesuksen paluuta mikä lopettaa toki kaiken . Mutta näitä minä vuonna se tulee kun maapallo loppuu ja vuosilukuja on vääriä oppeja. Jogassa meditoidaan ihan paholaisen hengessä. Sehän on valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Helluntailaiset levittää jehovien kanssa näitä harhaaoppeja. Kristityt odottaa Jeesuksen paluuta mikä lopettaa toki kaiken . Mutta näitä minä vuonna se tulee kun maapallo loppuu ja vuosilukuja on vääriä oppeja. Jogassa meditoidaan ihan paholaisen hengessä. Sehän on valehtelija.
Eivät helluntailaiset ennusta vuosilukuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmanloppu tulee, kun Jeesus palaa ja nyt voimassa oleva armonaika päättyy. Tulevaisuudessa tämä maailma saa tuhonsa ja Jumala luo uuden taivaan ja maan. Maapallo ja elämä tällä pallolla ei siis koskaan pääty. Raamattu sanoo, että Jumala loi maan asuttavaksi. Mutta tämä nykyinen maailma ja maailmanaika kyllä vetelevät viimeisiään.
Tarkkaa aikaa emme tiedä, milloin tämä tapahtuu, mutta Raamatun mukaan tätä nykyistä 2000 vuoden ajanjaksoa, Jeesuksen syntymästä laskien, seuraa tuhannen vuoden rauhanaika, jolloin palannut Jeesus on hallitsijana maan päällä.
Tuohon rauhan valtakuntaan päästäkseen on tehtävä parannus synneistään ja turvattava Jeesuksen sovitustyöhön. Niillä, jotka eivät ole parannusta tehneet, ei tuohon valtakuntaan ole osallisuutta.
Näin.
Mikäs piru siellä valehtelee taas omiaan . Keksit omasta päästäsi näitä. Jeesuksen syntymästä 1000 rauhan vuotta juttujasi.
Jokaiselle tulee se henkilökohtainen maailmanloppu, kun kuolee.
Muusta ei ole mitään tietoa, paitsi jo se mainittu auringon laajeneminen.
Mutta jos ihmiskunta on sitä ennen siirtynyt avaruuteen, niin sitten pitää kysyä puhutaanko maapallon lopusta, vai ihmiskunnan lopusta.
Varmasti se tulee n. 5 miljardin vuoden päästä, kun aurinko on polttanut polttoaineensa loppuun, silloin alkaa kehitys jossa maapallo palaa kongreettisesti poroksi, kun aurinko muuttuu valkoiseksi kääpiöksi. Ja jätetään ne satukirjan jutut tämän ulkopuolelle.
Mutta ei hätää, kyllä ihminen ehtii tuhota itsensä paljon aikaisemmin pois maapallolta.
4 Mooseksen kirja missä Mooseksen uskoisten yhwh miesten pahat teot nostetaan miehen pojille . Siis hänen pojille eikä muiden. Jos poikasi kärsii hän kärsii sinun pahojen tekosesi tähden . Mieti tätä myös moskeijassa Jehova Jahve. Nyt ollaan JAHVEN kostamisessa eikä ihmisten. Niin myös Jehova itse heitti babyloniaan eikä ihmiset. Edelleen BABYLON ON EUFRAT virralla tiedätte kartasta mitkä maat. ( Älä käy kristittyjen päälle kun kärsit omista pahoista teoistasi ).
Ihminen katoaa maanpäältä vasta sitten jos koko muukin elämä tuhoutuu.
Ihminen on sitkeä ja kekseliäs olento eikä katoa ensimäisten joukossa.
Jehovan "kristityt" todistajat: Ovat yhtä kristittyjä kun muslimitkin. Molemmat kieltävät Jeesuksen Jumaluuden. Jehovat ovat virallisestikin eri uskonto, eivät ole kristittyjä.
Charles Russell ( henkilö/ väärä profeetta), perusti Jehovan Todistajat uskonnon 1800 - luvulla.
1800- luvulla toinen eksyttäjä " väärä profeetta" Joseph Smith, perusti Mormonismin.
P.s. katso myös viestini nr 80.